تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تبلت کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نصب بازی نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

تعمیرات چراغ زرد پلی استیشن 3 در کرج

تعمیرات ps3 در نمایندگی کرج ( دیجی پد )

تعمیرات PS3 سونی، از جمله اقداماتی است که نمایندگی این شرکت (دیجی پد) در سطح تخصصی به کاربران ارائه می دهد. برای حرفه ای تر شدن روند انجام این کار، جمعی از مجرب ترین تعمیرکاران حوزه کنسول های بازی بر مراحل آن نظارت کامل دارند. تجهیزات به کار رفته در تعمیرات PS3، از بین پیشرفته ترین نمونه های موجود در سطح دنیا انتخاب شده و به این ترتیب، دست تعمیرکاران برای انجام هریک از روش های ترمیمی کاملا باز است.

با توجه به تعداد بالای کاربرانPS3 و لزوم برخورداری آنها از اطلاعاتی جامع در مورد تعمیر این محصول، لازم دانستیم که نکاتی را در این خصوص به شما مخاطبین عزیز ارائه دهیم. با ما همراه باشید تا با مشکلات و روش های تعمیرات PS3 سونی بیشتر آشنا شوید.

تعمیر PS3 در کرج | سایت دیجی پد

مشکل چراغ زرد ps3

PS3یکی از برترین کنسول های بازی شرکت سونی به شمار می رود. این کنسول ها در بین عموم مردم و گیمر های حرفه ای محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. مشکل چراغ زرد PS3 یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران با آن برخورد می کنند. PS3 همانند سایر دستگاه های الکترونیکی به دلیل استفاده ی مداوم و بیش از حد دچار این مشکل می شود.

استفاده ی بلند مدت از این دستگاه باعث می شود پایه های Gpu ضعیف شده و در نتیجه چراغ زرد PS3 نمایش داده می شود. به گفته ی اغلب کابران این مشکل موقت است و پس از مدتی رفع می شود.پس از مدتی روشی به نام BGA یا ریبالینگ به وجود آمد که در آن کنسول بازی به صورت تضمینی تعمیر و تمام مشکلات آن برطرف می شد.

استفاده از این روش بسیار سخت بود و با توجه به گران بودن این دستگاه خیلی مورد توجه کاربران قرار نگرفت. در صورت ادامه دار شدن این مشکل شما می توانید به واحد تعمیرات کنسول بازی مراجعه کنید و تمام اختلالات دستگاه خود را برطرف کنید.

تعمیر PS3 در کرج | سایت دیجی پد

تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 با روش ریبالینگ

برای حفظ کیفیت دستگاه لازم است این شکل به سرعت برطرف شود. تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 به تخصص و مهارت نیاز دارد و هرگونه اشتباه در تعمیرات آن خرابی های بسیاری را برای دستگاه به وجود می آورد. برای تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 لازم است حتما به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنید.

این دستگاه بسیار حساس بوده و لازم است توسط کارشناسان و مهندسان حرفه ای مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد. مراکز غیر رسمی برای تعمیر کنسول بازی از روش های غیر اصولی و اشتباه استفاده می کنند که این امر باعث می شود مشکلات زیادی برای دستگاه به وجود بیاید. تیم تعمیراتی مرتبط با کنسول بازی برای تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 از روش ریبال استفاده می کنند.

سایر روش های تعمیر مشکل چراغ زرد ps3
سایر روش های به کار برده شده برای تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 اصولی نیست و پس از مدتی دوباره چراغ زرد نمایان می شود. بنا بر گفته ی اغلب کاربران بهترین روش برای تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 همان ریبالینگ است که پیش تر به آن پرداختیم. سایر روش ها به دلیل غیر اصولی بودن آسیب های بسیاری به دستگاه وارد می کنند.

مراکز غیر رسمی به دلیل هزینه ی کمی که از شما دریافت می کنند خدمات مناسبی را ارائه نمی کنند بلکه در اغلب موارد به دلیل غیر اصولی بودن تعمیرات کنسول های بازی دچار اختلالات بیشتری نیز شده اند.

تعمیر چراغ زرد PS3 سونی
همانطور که اشاره کردیم، یکی از رایج ترین مشکلات موجود در PS3 سونی، چراغ زرد این دستگاه است. وقتی کاربران مدت زیادی از این کنسول استفاده می کنند، پایه های GPU ضعیف شده و در نتیجه، عملکرد دستگاه با مشکلاتی مواجه می شود. اغلب روش های تعمیراتی رایج در این حالت موقتی بوده و پس از مدتی، شاهد بازگشت مشکل خواهیم بود.

روش BGA یا ریبالینگ، تنها روشی است که این مشکل را برطرف نموده و با اجرای آن، دیگر شاهد بروز چنین مساله ای نخواهیم بود. نکته ای که وجود دارد این است که به دلیل هزینه بر بودن و نیز پیچیدگی این روش، اغلب مراکز از ارائه خدمات در این زمینه امتناع می کنند. لازم است عنوان کنیم که نمایندگی سونی، تعمیر چراغ زرد از طریق روش ریبال را به عنوان یکی از مراحل تعمیرات PS3 سونی انجام داده و برای این کار، از متخصصان مجرب کمک می گیرد.

تعمیر PS3 در کرج | سایت دیجی پد

چرا باید تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 را به دیجی پد بسپاریم؟
زیرا دیجی پد، با دعوت از جمعی از مجرب ترین نیروها و نیز مهیا نمودن پیشرفته ترین تجهیزات، خدمات و سرویس های با کیفیتی را در دو بخش فروش و تعمیرات به کاربران ارائه می کند. مدیریت این مرکز اهتمام ویژه ای برای رعایت حقوق مشتری قائل بوده و در این راستا، بر کار کارکنان این مجموعه نظارت کامل دارد.

در همین راستا، کلیه کارکنان، اصول مشتری مداری را سرلوحه ی اصلی کار خود قرار داده و برای تحقق این امر تلاش می کنند. لازم است بدانید که دیجی پد، خدماتی همچون فروش ,ps3, ps4, ps5 ، تعمیرات تخصصی این محصولات و نیز خدمات پس از فروش را در سطحی گسترده به کاربران ارائه می دهد.

تعمیرات چراغ زرد پلی استیشن 3

 

 

حتما از مشکل چراغ زرد PS3 چیزی شنیده اید.
این مشکل عمدتا بر اثر استفاده بلند مدت و ضعیف شدن پایه های GPU کنسول رخ می دهد.


روشهای زیادی برای حل این مشکل مطرح شده است که به جرات میتوان گفت بیش از 99 درصد آنها موقت می باشد و دستگاه بعد از مدتی دوباره به حالت قبلی خود بازمیگردد.
بعد از مدتها و ایجاد شرایط لازم روش BGA یا ریبالینگ پیشنهاد شد که این روش کاملا تضمینی دستگاه را مانند کارخانه تعمیر میکرد تعمیرات چراغ زرد پلی استیشن 3 در کرج اما با توجه به گران بودن دستگاه BGA و روش استفاده سخت از آن کمتر کسی از آن استقبال کرد.
تیم کپی خور از معدود تیمهای تعمیراتی تعمیرات چراغ زرد پلی استیشن 3 در کرج است که از روش ریبال برای تعمیر کنسولهای چراغ زرد استفاده میکند.
پس با خیال راحت میتوانید کنسول PS3 چراغ زرد خود را به تعمیرات چراغ زرد پلی استیشن 3 در کرج  بسپارید و همانند روز اول تولید تحویل بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *