نصب بازی xbox در کرج | سایت دیجی پد
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لپ تاپ کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

تعمیرات xbox در کرج

نمایندگی xbox در کرج 

نمایندگی Xbox با سال ها تجربه، دریافته است که تنها راه پیشرفت، جلب رضایت مشتریان است. به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار برده است تا شرایطی را ایجاد کند که کاربران با رضایت خاطر به استفاده از خدمات مفید و متنوع آن بپردازند. مدیران خبره ی این نمایندگی با آگاهی از نیازهای کاربران دریافته اند خرید امن و تعمیرات مطمئن از جمله خواسته های اغلب مشتریان است. به همین دلیل مرکز خود را به سه بخش تخصصی مشاوره، فروش و تعمیرات Xbox تقسیم کرده اند.

کارشناسان واحد مشاوره با ارائه ی اطلاعات کاربردی، مشتریان را در جهت خرید امن راهنمایی می کنند. بخش فروش با همکاری واحد تعمیرات نمایندگی Xbox جدیدترین محصولات اورجینال کمپانی Microsoft را با شرایط ویژه ای نظیر گارانتی های معتبر، نصب بازی، تعمیر و تعویض قطعات، سرویس در محل را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تعمیر xbox در کرج | سایت دیجی پد

خرابی های رایج ایکس باکس xbox

پیش از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای، کنترل کرد. به عبارتی دیگر، اگر چه برخی خرابی ها در ایکس باکس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس در آن مشاهده می شود، اما با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد.

برای مثال سرویس نشدن دستگاه و نوسان های برق سبب ایجاد برخی اشکالات در این دستگاه می شود که با سرویس به موقع می توان آنها را برطرف کرد. لیکن غالب کاربران تا زمانی که این گجت های دیجیتالی دچار خرابی نشوند بازی با آن ها را ادامه می دهند و جهت سرویس و تعمیرات ایکس باکس اقدامی نمی کنند. بنابر تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ایکس باکس، گرم شدن دستگاه و بالا رفتن دمای آن یکی از اشکالات عمده ای است که در ایکس باکس –البته در استفاده طولانی مدت- مشاهده می شود. اگرچه شیوه های متعددی در تعمیرات ایکس باکس جهت خنک‌سازی دستگاه وجود دارد اما این شیوه ها تنها زمانی مثمر ثمر خواهد بود که به موقع بر روی دستگاه اِعمال شود.

دیگر اشکال رایج در این دستگاه سه چراغه شدن است که می‌تواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد. در صورت بروز چنین اشکالاتی توصیه می شود در اسرع وقت به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات Xbox مراجعه کرده و سرویس های مرود نظر را بر روی دستگاه اعمال نمایید. توجه به سوریس های دوره ای ضمن رفع اشکالات احتمالی، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه دارد.

تعمیر xbox در کرج | سایت دیجی پد

مشکلات رایج ایکس باکس وان

به عنوان یکی از رایج ترین مشکلات ایکس باکس وان ، باید به گرم شدن بیش از حد و داغ شدن این دستگاه اشاره کرد. این اتفاق معمولا به دلیل استفاده بیش از حد از کنسول و روشن ماندن طولانی مدت آن می افتد. نکته مهم این است که تداوم این مشکل می تواند منجر به آسیب دیدگی قطعات داخلی دستگاه و حتی از کار افتادن آن گردد. سه چراغه شدن دستگاه هم یکی از اختلالات رایج این کنسول است که معمولا به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس به وجود می آید. هریک از مشکلات ذکر شده، در صورت عدم ترمیم می تواند زمینه ساز بروز اختلالات اساسی در عملکرد دستگاه شود. لذا توصیه می کنیم در صورت مشاهده هریک از موارد مذکور، هرچه سریع تر برای تعمیر ایکس باکس وان خود به شکل تخصصی اقدام نمایید.

 

جهت دریافت مشاوره از کارشناسان دیجی پد تماس بگیرید

 

تعمیر ایکس باکس 360

تعمیر Xbox 360 از جمله خدمات تخصصی نمایندگی Xbox است. Xbox 360 یکی از کنسول های بازی پرطرفداری است که با سه مشکل اساسی مواجه است. اگر از کاربران این دستگاه می باشید بهترین گزینه برای رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آن، مراجعه به تکنسین های خبره ی نمایندگی Xbox در کرج (دیجی پد) می باشد. کارشناسان خبره ی دیجی پد در کوتاه ترین زمان، مشکل گرم شدن زیاد دستگاه و سه چراغ شدن آن را با بررسی های همه جانبه و استفاده از دستگاه های عیب یابی و تعمیر یافته و برطرف خواهند کرد.

تعمیر xbox در کرج | سایت دیجی پد

تعمیر Xbox وان

تعمیر ایکس باکس وان نیاز به تجربه ی و مهارت فراوان دارد که با تعمیرات عملی و شرکت در کلاس های تئوری و شبیه سازی شده به دست می آید. Xbox وان کنسولی جدید است که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. کارشناسان خبره ی نمایندگی Xbox به خوبی اشکالات عمده ی این دستگاه را شناسایی کرده و تمهیدات قابل توجهی برای مقابله با آن در نظر گرفته اند. عمده ترین مشکل این دستگاه، داغ کردن زیاد در حین بازی است که سرعت پردازنده ی دستگاه را کاهش داده و باعث فرسودگی آن می شود. چنانچه با عدم عملکرد صحیح نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه مواجه شدید حتما تکنسین های خبره ی نمایندگی رسمی تعمیرات Xbox در کرج را در جریان گذاشته تا اقدامات لازم را جهت برطرف کردن آن ها انجام دهند.

تعمیر دسته ی Xbox

از دیگر خدمات نمایندگی تعمیرات Xbox ، تعمیر دسته می باشد. در این مرکز هر گونه تعمیر تخصصی و تعویض قطعاتی مانند ذغال دسته، ریسیور بی سیم، جا باتری ، دکمه ی RB، دکمه آنالوگ، کابل شارژ دسته، سردکمه آنالوگ، ابرویی LB RB، پوسته ی محافظ و … با نمونه ای اصل و اورجینال پذیرفته می شود تا عملکرد اولیه دسته ی باز گردد. دسته های بازی این کنسول بازی در مدل های مختلف نظیر شارژی، بی سیم، ساده و… ساخته و پرداخته شده اند به همین دلیل نیاز به تعمیرات تخصصی دارند. یکی از خصلت های خوب تکنسین های این مرکز این است که روند تعمیرات را با دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر، کوتاه کرده و ارائه شدن بهترین کیفیت را با دستگاه های تست و کنترل کیفیت، می سنجن

خدمات نمایندگی ایکس باکس در کرج

خدمات نمایندگی Xbox  کرج در دو حوزه فروش و تعمیر این محصول به کاربران ارائه می شوند. تعمیر برد، رفع مشکل هنگ دستگاه و داغ کردن ایکس باکس ، تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم، پروگرام کردن بایوس ایکس باکس، برطرف کردن عیوب APU , SOUTH BRIDGE , NAND، تعویض درایو کنسول، تعمیر آداپتور، تعمیر کنترلر و تعمیر کینکت، جی تگ تمامی مدل های ایکس باکس، نصب تمامی نرم افزارهای جی تگ برای اجرای بازی از روی هارد، تعمیرات دسته جوی استیک ایکس باکس، تعمیرات تخصصی دسته بازی، تعمیرات هارد پلی، برطرف کردن اشکالات نرم افزاری ،تعویض فن آداپتور، تعمیر و رفع کار نکردن صحیح دسته، رفع فریز، رفع اختلال خاموش شدن ناگهانی و تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات Xbox در کرج به شمار می روند.

موارد دیگری همچون تعمیرات ایکس باکس در محل و خدمات پس از فروش نیز در فهرست سرویس های نمایندگی تعمیرات Xbox (دیجی پد)  قرار دارند.

 

تعمیرات xbox

 

کنسول های بازی یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین گجت های دنیای دیجیتال هستند که اغلب کاربران از خدمات این محصول آگاه نیستند و تا آنجا که این محصول با مشکل مواجه می شوند از آن استفاده می کنند.
گرما، گرد و غبار، عدم دسترسی به موقع و انعطاف پذیری برق از مهمترین عوامل ایجاد خرابی در کنسول های بازی هستند.
این خرابی ها بیشتر در دستگاه های چیپس است تعمیرات xbox در کرج که نیاز به ریبال یا ریسولد و یا تعویض چیپ دارند که برای انجام این تعمیرات نیاز به دستگاه BGA است، تعمیرات xbox در کرج با داشتن پیشرفته ترین ابزار تست و تعمیرات مانند مدل کامل دستگاه اتوماتیک BGA بدون دخالت دست امکان تعمیر کنسول های بازی را فراهم می کند.

 

برخی از خدمات ما در تعمیرات تخصصی ایکس باکس در کرج Xbox 360 | Xbox One | Xbox One S | Xbox One X
تعمیرات بخش سی پی یو (CPU)، رم (RAM) ایکس باکس (XBOX) و تعویض آن در صورت نیاز در کرج
تعمیر و تعویض چیپ گرافیک (GPU) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی (فریز تصویر) و خرابی تصویر در کرج
تعمیر و تعویض چیپ و سایر قطعات انواع ایکس باکس به صورت اتوماتیک با دستگاه کامل اتوماتیک BGA در کرج
سرویس کامل تمام کنسول های ایکس باکس (XBOX) و رفع ایراد کردن بیش از حد آنها در کرج
برطرف کردن مشکل اجرا نکردن بازی یا خواندن دیسک توسط کنسول در کرج
رفع مشکلات هنگ (Hang) و فریز (frieze) ایکس باکس در کرج
برطرف کردن مشکل تغذیه و روشن کردن انواع ایکس باکس در کرج
تعمیر انواع آداپتور و فن اداپتور ایکس باکس در کرج
تعمیر چیپ جنوبی در کرج
آپدیت ایکس باکس 360 و نصب اخرین ورژن کپی خور (جیتگ) در کرج
تعمیر کینکت ایکس باکس در کرج
تعمیر انواع انواع ایکس باکس در کرج
خدمات دسته ایکس باکس در کرج
تعمیر هارد ایکس باکس و ارتقا هارد ایکس باکس در کرج
هک و ضبط کردن ایکس باکس (جیتگ) در کرج
رفع مشکل کانکتکردن دسته ایکس باکس در کرج
رفع مشکل اجرا نکردن بازی کنسول در کرج
تعمیر پورت HTMI ایکس باکس، تعمیر پورت USB در کرج
تعمیر و در صورت نیاز تعویض لنز و موتور درایو در کرج
رفع مشکل دور پن فون ایکس باکس در کرج
رفع سه چراغ قرمز به روش ریبال (Rework) و در صورت نیاز، تعویض چیپ
برطرف کردن ارور E74 در ایکس باکس در کرج
نصب آپدیت LT3 آخرین آپدیت موجود در کرج
تعمیر اتصالتختن دسته ایکس باکس در کرج
تعویض درایو، تعویض لنز فت و تعویض لنز اسلیم در کرج
تعمیر ایکس باکس اسلیم، تعمیر ایکس باکس فت، تعمیر ایکس باکس سوپر اسلیم، تعمیر ایکس باکس وان، تعمیر ایکس باکس وان اس، تعمیر ایکس باکس وان ایک

4.6/5 - (38 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *