نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج
دانلود بازی کپی خور کردن ps4 نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج نصب بازی

نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج

نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج

دیجی پد مفتخر است با 10 سال سابقه در عرصه خدمات پلی استیشن از جمله ps1 و ps2 و ps3 و ps4 و ps5 با تیم متخصص و با تجربه با امکانات بروز و دستگاه های پیشرفته کار را برای کاربران این محصولات آسان نماید.

همانطور که اطلاع دارید، این روز ها خرید بازی ps5  و ps4 به صورت قانونی هزینه بالایی دارد بنابراین ما به شما بازی های اکانتی ps5 و ps4 را پیشنهاد می کنیم. این اکانت ها به دلیل قیمت مناسب تر و بازی های بیشتر، راحتی و رضایت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند و به همین دلیل است که خرید آن ها این روز ها بسیار بیشتر از قبل رواج پیدا کرده است. در این مطلب میخواهیم اطلاعات کاملی درباره این اکانت ها در اختیار کاربران قرار دهم پس با مطالعه این مطلب با ما همراه باشید…

نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج

معرفی کنسول پلی استیشن 4

پلی‌استیشن ۴ یک کنسول بازی ویدئویی خانگی از نسل هشتم است که از سوی شرکت سونی عرضه شده‌است. این کنسول نخستین بار در ۲۰ فوریه سال ۲۰۱۳ در یک کنفرانس اختصاصی از سوی سونی که در شهر نیویورک برگزار شده بود معرفی شد. در این کنفرانس خود کنسول نمایش داده نشد و تنها از دستهٔ جدید دوال‌شاک ۴ و پلی‌استیشن جدید رونمایی شد. این کنسول در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳ در آمریکای شمالی و در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۳ در اروپا و استرالیا پخش شده‌است، و در نسل هشتم کنسول‌های بازی ویدئویی با نینتندو سوئیچ مایکروسافت اکس‌باکس وان به رقابت می‌پردازد. این کنسول، در سه مدل فت، اسلیم و پرو به بازار آمده‌است. هم‌چنین تولید پلی استیشن ۴ سری نخست که با عنوان فت شناخته می‌شود در سال ۲۰۱۶ پایان یافته و پس از تولید پلی‌استیشن ۵، تنها مدل اسلیم(به صورت محدود) تولید می‌شود.

نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج
نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج

 

معرفی کنسول پلی استیشن 5

پلی‌استیشن ۵ پنجمین کنسول بازی ویدئویی خانگی از پلی‌استیشن است که سونی آن را توسعه داده‌است. پلی‌استیشن ۵ در نسل نهم با رقیب سنتی خود، اکس‌باکس سری اکس و سری اس و دیگر رقیبان خود، نینتندو سوئیچ رقابت می‌کند.

پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۹ به عنوان جایگزین کنسول پلی‌استیشن ۴ رونمایی شد و در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰، در آمریکای شمالی، استرالیا، ژاپن، نیوزیلند، کره جنوبی و سنگاپور روانه بازار گردید و در ۱۹ نوامبر در سراسر جهان، پخش شد. نخستین گزارش‌ها از این کنسول بازی از سوی مارک سرنی در گفتگو با وایرد بود که در آوریل ۲۰۱۹ منتشر شد. نخستین بار سونی در ویدیو کنفرانس اختصاصی پلی‌استیشن ۵ که در حال رونمایی بازی‌های آن بود، تصویر دوال سنس یا همان دسته پلی‌استیشن ۵ را در معرض نمایش همگان گذاشت. پس از آن در کنفرانس اختصاصی خود کنسول را به شکل کامل در یک ویدیو کنفرانس معرفی کرد؛ زیرا به دلیل جریان اپیدمی کرونا امکان معرفی در حضور هواداران این پلتفرم مهیا نبود. این کنسول، بازی‌های گزینش‌شدهٔ پلی‌استیشن ۴ را نیز اجرا می‌کند.

کنسول پلی‌استیشن ۵ از معماری رایزن ای‌ام‌دی، بر پایهٔ نسخهٔ ۷ نانومتری معماری ذن ۲ با ۸ هسته و ۱۶ رشتهٔ پردازشی بهره می‌برد. پردازش گرافیکی این کنسول، از خانوادهٔ رادئون و بر پایهٔ ریز معماری تازهٔ همین شرکت، با نام ریزمعماری آر.دی.ان. ای است که توانایی رهگیری پرتو بی‌درنگ را دارد. این کنسول بازی، از درایو مدل (اس‌اس‌دی) بهره می‌برد که به بارگذاری تندتر و چالاکی بیشتر محیط بازی‌ها، می‌انجامد. همچنین، پشتیبانی از ۸کی نیز فراهم شده‌است.

نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج
نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج

نصب بازی اکانتی ps5 و ps4 در کرج

همانطور که اطلاع دارید، این روز ها گرفتن بازی ps5 به صورت قانونی خیلی هزینه بر است پس ما به شما بازی های اکانتی ps5 را پیشنهاد میدهیم. این اکانت ها به دلیل قیمت کمتر و بازیهای بیشتر، راحتی و رضایت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند و به همین دلیل است که خرید آن ها این روز ها بسیار بیشتر از قبل رواج پیدا کرده است. در این مطلب میخواهیم اطلاعات کاملی درباره این اکانت ها در اختیار کاربران قرار دهم پس با مطالعه این مطلب با ما همراه باشید…

چرا کنسول خود را به دیجی پد بسپاریم ؟

با مناسب ترین و کمترین زمان بازی ها را برای شما نصب خواهیم کرد و این کار بدون باز شدن دستگاه انجام میدهیم. ما تمام بازی های ps5  برای نصب داریم.هر بازی که میریزیم اپدیت اخر آن بازی هم میریزیم.

سوالات متداول

نصب بازی روی کنسول من چطور انجام می‌شود؟

بعد از تحویل کنسول به فروشگاه دیجی پد ، کنسول شما در اختیار متخصصین نصب بازی فروشگاه قرار خواهد گرفت. در اولین مرحله از فرآیند نصب بازی، کنسول شما به آخرین نسخه نرم‌افزار پلی‌استیشن آپدیت می‌شود. سپس با توجه به بازی‌های انتخابی شما، برای دستگاه شما اکانت های مورد نظر خریداری شده و روی دستگاه شما اکتیو می شود.

بعد از پایان مرحله خرید اکانت مرحله نصب دیتا بازی ها آغاز شده پس از نصب تمامی بازی ها، بازی های نصب شده تست و بررسی شده و پس از اطمینان از بازی های نصب شده جهت هماهنگی برای تحویل دستگاه با شما تماس گرفته خواهد شد

چرا اصلا باید بازی نصب کنم؟

در شرایط فعلی و با توجه به افزایش قیمت دیسک بازی‌های جدید، خرید دیسک بازی توجیح اقتصادی نداشته و بسیاری از گیمر‌های ایرانی پرداخت هزینه برای نصب بازی را به جای خرید دیسک انتخاب می‌کنند. به طور میانگین هر دیسک بازی، بین ۱ تا ۲ میلیون تومان قیمت دارد و در صورت خرید آن تنها دارای یک بازی خواهید بود. اما با پرداخت هزینه‌ای کمتر، بین ۷ تا ۱۲ بازی مختلف بر روی کنسول شما نصب می‌شود. از بازی‌های تک‌ نفره گرفته تا بازی‌های گروهی مانند فیفا همگی به انتخاب شما قابل نصب بر روی کنسول‌تان است. بازی های نصب شده به صورت کامل بوده و تایم دار نیستند و تا زمانی که خودتان اقدام به پاک کردن آنها نکنید روی دستگاه تان باقی خواهد ماند

آیا برای نصب بازی کنسول باز می‌شود؟

خیر. همانطور که توضیح داده شد، نصب بازی بر روی کنسول از طریق اضافه کردن اکانت‌های سونی انجام می‌شود. بنابراین نیازی به باز شدن کنسول نیست و تمام مراحل نصب بازی، صرفا با اتصال یک کابل شبکه (LAN) به پشت کنسول شما انجام می‌شود.

آیا در صورت نصب بازی کنسول من بن می‌شود؟

خیر. هیچ خطری مبنی بر بن شدن کنسول، شما را تهدید نخواهد کرد.

نصب بازی به صورت غیر حضوری با پیک رایگان در تمامی نقاط البرز 

مناطق تحت پوشش پیک رایگان:

حصارک کرج/درختی/شاهین ویلا/گوهردشت/آزادگان/عظیمیه/دهقان ویلا/میدان کرج/فردیس/ملارد/باغستان کرج و دیگر نقاط البرز

نحوه ارسال کنسول با پیک رایگان

شما از طریق راه های ارتباطی ( تماس یا واتساپ دیجی پد) آدرس محل سکونت، شماره تماس، نوع کنسول، بازی ها همراه با ظرفیت آن ها را برای ما ارسال کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پیک ما از شما کنسول را تحویل گرفته و به دست مجموعه میرسد.

بسته به تعداد و حجم بازی های شما بین 2 تا 3 روز این پروسه نصب زمان میبرد و بعد از آن کنسول به صورت کاملا رایگان برای شما ارسال میشود .

نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج
نصب اکانت بازی ps5 و ps4 در شهر کرج

نکات مهم درباره نصب بازی

شما حتما باید بازی و ظرفیت اکانت خود را با دقت برای ما ارسال کنید.

تمامی مشخصاتی که ارسال میکنید به صورت کامل و دقیق باشد(کوچه/ پلاک/ واحد).

دقت در ظرفیت کنسول خود و حجم بازی ها.

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در کرج

تعمیر انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع برد کنسول در کرج

تعمیر لنز انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع هارد کنسول در کرج

تعمیر انواع دسته های کنسول در کرج

نصب بازی در انواع کنسول ها در کرج

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *