نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج
نصب بازی

نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج

مرکز دیجی پد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج، سرویس و تعمیرات انواع کنسول های بازی و لوازم جانبی آن، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در البرز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. شما میتوانید برای نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج به صورت آفلاین، به مراکز دیجی پد در کرج مراجعه و از خدمات ما استفاده کنید.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج و سرویس انواع مختلف کنسول های بازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، گاهی بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات برای مشتریان گرامی کاهش یابد.

نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج
نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج

ارائه مشاوره رایگان برای نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه های اضافی و انتخاب دستگاه و بازی مناسب، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.

ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه دیجی پد می باشد.

کارشناسان این گروه در هنگام سرویس و نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج، الزامات ایمنی و زیست محیطی را رعایت می نمایند تا محیطی امن برای مشتری فراهم نماید.

باور و اعتقاد ما این است که مشتری بهترین ارزیاب و پایشگر خدمات ما می باشد.

 

مزایای نصب بازی آفلاین ایکس باکس وان

در صورتی که بخواهید به صورت معمول از دستگاه خود استفاده کنید باید برای نصب هر بازی، آن بازی را خریداری و در دستگاه خود اجرا کنید و این کار مستلزم آن است که برای هر بازی هزینه ای جداگانه پرداخت کنید که خب با توجه به بالا بودن قیمت بازی های ایکس باکس XBOX، ممکن است این هزینه ها برای شما خوشایند نباشد. اما ما به شما راه دیگری را پیشنهاد میکنیم و آن کپی خور کردندستگاه و نصب بازی به صورت آفلاین است. برای اطلاع از نحوه کپی خور کردن کنسول های بازی میتوانید به صفحه جی تگ xbox 360 در سایت دیجی پد مراجعه کنید.

نصب بازی ایکس باکس وان
نصب بازی ایکس باکس وان

بعد از کپی خور کردن کردن کنسول بازی، که خود کاری بسیار تخصصی است و توسط تکنسین ها و مهندسین متخصص مرکز دیجی پد انجام میشود، حال میتوان روی کنسول مورد نظر بازی آفلاین نصب کرد. نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج به صورت تخصصی در مراکز دیجی پد انجام میشود و تعداد بازی بستگی به حجم هر بازی و هارد کنسول شما متغیر است.

در مورد ایکس باکس وان XBOX ONE بیشتر بدانیم

Xbox One یک کنسول بازی ویدیویی خانگی نسل هشتم است که توسط مایکروسافت ساخته شده است. این دستگاه جانشین Xbox 360 و کنسول سوم سری Xbox کنسول های بازی های ویدیویی است. نخستین بار در نوامبر 2013 در آمریکای شمالی، بخش هایی از اروپا، استرالیا، آمریکای جنوبی، ژاپن و چین منتشر شد. این اولین کنسول بازی Xbox است که به طور خاص در چین منتشر شد. مایکروسافت این دستگاه را به عنوان “کنسول سرگرمی All in one ” به بازار عرضه کرد، از این رو نام “Xbox One” را دارد. Xbox One به طور عمده با پلی استیشن 4 سونی و Wii U و Switch Nintendo رقابت می کند.

نصب بازی  XBOX ONE
نصب بازی XBOX ONE

Xbox One با فاصله گرفتن از معماری مبتنی بر PowerPC قبلی خود، به معماری x86 که در Xbox اصلی استفاده شده است، بازگشت. این دستگاه دارای یک واحد پردازش شتاب AMD است.دسته های بازی Xbox One نسبت به Xbox 360 طراحی مجدد شد. این کنسول تأکید بیشتری برحافظه داخلی، و همچنین ویژگی های شبکه های اجتماعی و امکان ضبط و به اشتراک گذاری کلیپ های ویدئویی یا تصاویر از گیم پلی، یا پخش مستقیم به سرویس های استریم مانند Mixer و Twitch را دارد. بازی ها همچنین می توانند از طریق یک شبکه محلی در دستگاههای پشتیبانی شده با ویندوز 10 به صورت غیرقانونی اجرا شوند و به همین دلیل است که شما میتوانید با نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج به صورت آفلاین از بازی های این کنسول لذت ببرید. این کنسول می تواند Blu-ray Disc را پخش کند، و همچنین قادر است برنامه های تلویزیونی زنده را با یک تیونر دیجیتال و با یک راهنمای برنامه پیشرفته پخش کند. این کنسول به صورت اختیاری شامل یک سنسور طراحی Kinect است که به عنوان “Kinect 2.0” به بازار عرضه می شود، این کینکت نسبت به ایکس باکس ۳۶۰ ردیابی حرکت بهتر و تشخیص صدایی با کیفیت تر را ارائه می دهد.

نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در دیجی پد
نصب بازی ایکس باکس وان XBOX ONE در دیجی پد

Xbox One به دلیل طراحی مجدد و کنترل شده، ویژگی های چندرسانه ای و پیمایش صوتی، نظرات مثبتی را از سمت منتقدین این شرکت دریافت کرد. به دلیل طراحی زیبا و قابل اعتماد بودن کنسول نسبت به نسخه قبلی خود در هنگام عرضه، مورد ستایش نیز قرار گرفت. اما این کنسول به دلیل اجرای بازی ها در سطح گرافیکی پایینتراز PlayStation 4 مورد انتقاد قرار گرفت. اگرچه تغییرات ایجاد شده در آن نسبت به کنسول های قبلی این شرکت و سایر جنبه های نرم افزاری پس از راه اندازی کنسول، استقبال مثبتی از آن را به همراه داشته است.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *