نمایندگی رسمی ایکس باکس کرج
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی ایکس باکس کرج

نمایندگی رسمی ایکس باکس کرج

نمایندگی رسمی ایکس باکس کرج

نمایندگی رسمی ایکس باکس

مجموعه دیجی پد به عنوان نمایندگی رسمی ایکس باکس  در استان البرز ، تمامی خدمات مربوط به این کنسول را برای تمامی مدل های این کنسول انجام میدهد.

نمایندگی رسمی ایکس باکس به همراه تیم حرفه ای خود که متشکل از ، تکنسین های حرفه ای در زمینه تعمیر های سخت افزاری و نرم افزاری ، کارشناسان فروش کنسول ، متخصصین حرفه ای در زمینه نصب بازی و کارشناسان تعمیر برای مشاوره و پیشنهاد بهترین راهکار های تعمیر و تیم پشتیبانی می باشد.

تمامی خدمات انجام شده ، از جمله تعمیرات کنسول و دسته آن صرف نظر از مدل آن ، نصب بازی  ، تعویض قطعات و فروش کنسول و دسته دارای 12 ماه گارانتی معتبر می باشد ، تمامی این خدمات جهت جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

نمایندگی رسمی ایکس باکس کرج

خدمات نمایندگی رسمی ایکس باکس

تمامی خدمات مربوط به کنسول های ایکس باکس و دسته آن در نمایندگی رسمی ایکس باکس انجام می شود، در ادامه مطلب آن هارا باهم بررسی خواهیم کرد.

تعمیرات کنسول های ایکس باکس

با به همراه تیمی متخصص و حرفه ای از تکنسین های تعمیر ، همیشه آماده ارائه خدمات با کیفیت همراه با گارانتی به شما مشتریان عزیز می باشد.

اگر برای کنسول ایکس شما ( هر مدلی که باشد) مشکلی پیش آمده باشد ، بهترین کار ارائه کنسول ، به نمایندگی رسمی ایکس باکس می باشد تا بهترین خدمات را با بهترین قیمت در کمترین زمان ممکن به شما تحویل دهد.

تمامی قطعات استفاده شده در تعمیرات کاملا اورجینال بوده و به هیچ وجه از قطعات تقلبی و فیک استفاده نمی شود و تمامی خدمات و قطعات دارای 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

تعمیرات دسته های کنسول ایکس باکس

همه ی شما به خوبی میدانید که سلامت دسته کنسول چقدر اهمیت در بازی شما دارد و مشکل در دسته شما میتواند روز شما را خراب کند .

مشکلات دسته های ایکس باکس اکثرا به علت استفاده زیاد رخ میدهد و باید به صورت دوره ای سرویس شود.

به عنوان مثال باید ذغال های دسته هر چند وقت یکبار تعویض شود تا سرعت در انتقال دستور افزایش یابد ، ممکن است در صورت استفاده نادرست ، سوکت شارژ خراب شود و نیاز به تعویض دارد.

اگر برای دسته ایکس باکس شما مشکل پیش آمده است اما دلیل آن را نمی دانید ، کافیست آن را به نمایندگی رسمی ایکس باکس ارئه دهید تا با یک بررسی تمامی مشکلات آن آشکار شود.

تمامی قطعات همچون  شوک ها ، ذغال ها ، سوکت شارژ و… از قطعات اورجینال استفاده شده و دارای گارانتی 12 ماهه معتبر می باشد.

نمایندگی رسمی ایکس باکس کرج

نصب بازی

اگر از خرید دیسک های بازی و دردسر نگه داری از آن خسته شده اید ، بهترین راه برای شما نصب بازی بر روی کنسول های ایکس باکس شما می باشد.

شما میتوانید هر بازی را که میخواهید ( فقط بازی های مربوط به همان کنسول) به راحتی همراه با آخرین آپدیت ، بر روی کنسول خود نصب کنید و از بازی با آن لذت ببرید.

میتوانید با مراجعه حضوری به مجموعه ما و ارائه کنسول و بازی های مورد نظر ، در کمترین زمان ممکن با بهترین قیمت ممکن کنسول خود را دریافت و از بازی با آن لذت ببرید.

لوازم جانبی

در نمایندگی رسمی ایکس باکس تمامی لوازم جانبی مربوط به کنسول و دسته آن در تمامی مدل ها موجود می باشد.

شما میتوانید با خرید لوازم جانبی اصل برای کنسول و دسته خود از نمایندگی رسمی ایکس باکس ، خیال خود را از سلامت دستگاه خود راحت کنید .

لوازم جانبی اورجینال همچون کابل های کنسول ، باتری و پایه شارژ دسته ، هارد کنسول و… بسیار کمک میکنند برای افزایش طول عمر کنسول شما.

شما میتوانید لوازم جانبی ایکس باکس را از سایت دیجی پد به صورت آنلاین خریداری کنید.

خرید و فروش کنسول ایکس باکس

شما میتوانید کنسول های ایکس باکس را به صورت نو و کارکرده در نمایندگی رسمی ایکس باکس با بهترین قیمت ممکن خریداری کرده و یا کنسول های خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش برسانید.

تمامی کنسول های فروخته شده دارای 7 روز مهلت تست فروشگاه دارد و شما میتوانید با اطمینان کامل کنسول مورد نظر خود را خریداری کرده و از بازی با آن لذت ببرید.

نمایندگی رسمی ایکس باکس کرج

آسیب دیسک به اجزاری داخلی

یکی از بزرگترین مشکلات این است که در صورت جابجایی کنسول زمانی که یک دیسک داخل آن وجود دارد، دیسک کاملا خراب می شود. برچسبی روی کنسول وجود دارد که می گوید وقتی دیسکی در داخل آن پخش می شود نباید آن را جابجا کرد، اما مطمئناً این مشکلی است که می توانستیم بدون آن انجام دهیم. صدای بلندی که دیسک در هنگام وقوع این اتفاق ایجاد می‌کند برای ترساندن شما کافی است و این بدون در نظر گرفتن این است که دیسک آسیب‌دیده چه بلایی می‌تواند سر اجزای داخل کنسول بیاورد.

برخی از افراد ممکن است استدلال کنند که هر وسیله ای که حاوی یک دیسک در داخل است را نمی توان بدون آسیب رساندن به دیسک جابجا کرد، اما باید تفاوت بین جابجایی ساده چند سانتی متری دستگاه و تکان دادن شدید آن را درک کرد. بله، اگر PS3 را به شدت با یک دیسک داخل آن تکان دهید، خراب می شود، اما ویدیوهای زیادی وجود دارد که نشان می دهد چگونه یک حرکت ساده کنسول Xbox 360 روی دیسک داخل آن تأثیر می گذارد. در حالی که ما می پذیریم که هنگام قرار دادن دیسک در داخل کنسول نباید جابجا شود، اما گاهی اوقات این امر اجتناب ناپذیر است.

نصب بازی وتعمیرات به صورت غیر حضوری با پیک رایگان در تمامی نقاط البرز 

مناطق تحت پوشش پیک رایگان:

حصارک کرج/درختی/شاهین ویلا/گوهردشت/آزادگان/عظیمیه/دهقان ویلا/میدان کرج/فردیس/ملارد/باغستان کرج و دیگر نقاط البرز

نحوه ارسال کنسول با پیک رایگان

شما از طریق راه های ارتباطی ( تماس یا واتساپ دیجی پد) آدرس محل سکونت، شماره تماس، نوع کنسول، مشکل آن یا بازی های مورد نظر خود را برای ما ارسال کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پیک ما از شما کنسول را تحویل گرفته و به دست مجموعه میرسد.

بسته به تعداد بازی یا مشکل کنسول شما بین 2 تا 5 روز کاری زمان می برد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *