تعمیر CPU
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نصب بازی نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی ps4 در شهر کرج

نمایندگی رسمی ps4 در شهر کرج

پلی استیشن 4 لازم نیست که به طور مداوم به اینترنت متصل شود، رئیس سونی Worldwide Studios شوئی یوشیدا به Eurogamer بعد از کنفرانس سونی روز گذشته گفت.نمایندگی رسمی ps4 در شهر کرج  تنظیمات اینترنت PS4 به طور کامل قابل تنظیم است، اینکه آیا کسی در مورد محدودیت داده ها نگران است یا به سادگی می خواهد تنها باقی بماند.

یوشیدا گفت: “اوه بله، بله، شما می توانید به طور کامل به اینترنت بیفتید.” “اجتماعی برای ما بزرگ است، اما ما درک می کنیم برخی از افراد ضد اجتماعی هستند، بنابراین اگر شما نمی خواهید به دیگران متصل شوید، می توانید این کار را انجام دهید.”

PS4 دارای یک تراشه سفارشی ثانویه است که به کاربران اجازه می دهد تا بازی ها را به عنوان بازی هایی که در حال دانلود هستند بازی کند و یوشیدا گفت که PS4 حالت کم قدرت دارد که سیستم اصلی خواب است اما زیر سیستم بیدار است، دانلود یا آپلود محتوا.

Yoshida بیشتر توضیح داد که بازیکنان میتوانند PS4 را از طریق قرص، گوشیهای هوشمند یا Vita بیدار کنند. Vita قادر خواهد بود بازی های PS4 را از راه دور بازی کند، با هدف تمام بازی ها با استفاده از قابلیت بازی از راه دور.

تنها سخت افزار نمایش داده شده در مرحله در مرحله بازی سونی PlayStation 4 کنترل مجدد DualShock بود، DualShock 4. No جعبه. هیچ PS4 چشم نیست هیچ نسخه جدیدی از Move وجود ندارد. همانطور که برای کنسول خود، غیبت آن را در برابر اخبار امروز از SCEA prez جک تارتون که پایه های کنسول داخلی “در حال توسعه در شرایط مشخصات و طراحی نهایی است. نمایندگی رسمی ps4 در شهر کرج” بنابراین، چقدر نهایی تنها قطعه سخت افزاری است که سونی مایل بود از آن عبور کند؟ شویحی یوشیدا، سرپرست Sony ، امروز در مصاحبه ای با این مصاحبه گفت: “نزدیک به نهایی است. این تنها کاری است که می توان انجام داد.”

متاسفانه، او همچنین پذیرفته است که ما هرگز نمی توانیم به زودی آن را لمس کنیم. “من فکر می کنم E3، بهترین بود او می تواند ارائه دهد. او به سخت افزارها سونی را متهم می کرد که اجازه دسترسی را نمی داد، با وجود اینکه او با PR می خواست زمان را به دست بیاورد.نمایندگی رسمی ps4 در شهر کرج “من فقط از تیم PR می پرسیدیم می توانیم فقط این مسائل را لمس کنیم. بچه های سخت افزار ما نمی خواهند شما جزئیات جزئی را بدانید …” او گفت، فرار می کند. “برخی از راز کثیف؟” ما پرسیدیم. “البته،” او با لبخند پاسخ داد.

Yoshida در حال انتقال به ویتا و قابلیت بازی از راه دور بر روی PS4 (که به شما اجازه می دهد تا هر بازی PS4 را در Vita خود بازی کنید، از طریق جریان)، یوشیدا گفت: بر خلاف بازی PlayStation 3 Remote Play، devs درخواست سونی برای بازی خود را امتحان کنید از طریق بازی Remote در Vita قبل از ارسال کد نهایی برای انتشار. او همچنین گفت که با استفاده از Remote Play، توسعه دهندگان می توانند کنترل های Vita خاص را اجرا کنند.نمایندگی رسمی ps4 در شهر کرج “برخی از بازی های PS Vita از لبه صفحه استفاده می کنند تا دکمه های متنی را اضافه کنند – این کار واقعا خوب است، من فکر می کنم، و آن را آسان برای دیدن است. بنابراین چیزی که من می خواهم برای دیدن توسعه دهندگان در PS ویتا بیش از یوشیا توضیح داد.

او همچنین عذرخواهی کرد که جعبه نهایی را نشان ندهد و از اتاق پر از روزنامه نگاران جلوتر از این مسئله اجتناب ناپذیر است. اما هی، ما همدرد – سونی چیزی برای E3 نجات داد، درست است؟ PlayStation Plus در PlayStation 4 نیز ممکن است در لیست قرار داشته باشد زمانی که ما از یوشیدا درباره حضور خود در کنسول بازی بعدی سونی سوال کردیم، او با صدای بلند جواب داد: “من جواب را می دانم، اما ما در مورد آن حرف نمی زنیم. من مشترک هستم، بنابراین می خواهم آن را ببینم.” ما هم همینطور!

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *