تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج

نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج

نمایندگی رسمی پلی استیشن 4

فروشگاه ( دیجی پد) به عنوان نمایندگی رسمی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج، تمامی تمامی خدمات مربوز به این کنسول را همراه با گارانتی و ضمانت 12 ماهه انجاام میدهد.

نمونه خدمات پلی استیشنن 4 در نمایندگی رسمی : تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ، نصب انواع بازی هکی ، کپی خور و اکانت قانونی ، تعمیر دسته بازی پلی استیشن 4.

در ژوئیه 2015، یک پوستر در انجمن های NeoGAF چیزی را که در آن زمان عجیب و غریب بود بیان کرد: PlayStation 4 با پشتیبانی از 4K سازگار بوده است. حتی قبل از اینکه 4K به عنوان یک استاندارد رو به رشد ظهور کرد، همه جا همراه آن بود. کاربر Jeff Rigby با تجزیه و تحلیل چیزهایی مانند طرح های مادربرد، پین های در معرض و پهنای باند HDMI ساخته شده است و او نتیجه گیری کرد که همه چیز در بخش سخت افزاری برای به روز رسانی 4K جای تعجب بود. سونی فقط نیاز به ارتقاء به روز رسانی سیستم عامل لازم برای مطابقت با پهنای باند و استانداردهای حفاظت از کپی است.

این یک ویژگی بسیار مشتاق است که در مدت زمان طولانی در کنسول های بازی ما را خاموش نگه دارد. دیوانه، درست است؟

ظاهرا نه: PlayStation 4 به روز رسانی نرم افزار به روز رسانی “تا هفته آینده” بر اساس سونی تعاملی سرگرمی رئیس جمهور اندرو خانه، برای ایجاد یک استاندارد بصری با نام تجاری جدید در هر PlayStation 4 از سال 2013 راه اندازی شد. یکی از اینها در حال حاضر در PS4 خود خواب میبیند.

با این حال، گرفتن وجود دارد. این به روز رسانی استاندارد 4K نیست، اما HDR. نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج در حالی که کنفرانس مطبوعاتی چهارشنبه اغلب در اطراف کنسول PlayStation 4 Pro متوقف شد، آن را نیز شامل اشاره مختصری از دامنه دینامیکی بالا (HDR) سازگاری که به 40 میلیون قطعات سخت افزاری عظیم تبدیل شد.

این به معنای کمی برای آینده PlayStation 4 به عنوان یک مرکز رسانه ای است، بنابراین بیایید بررسی کنیم که چه چیزی در اینجا اتفاق می افتد و چه چیزی ممکن است موانع فنی را باقی بگذارد.

نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج

هنگامی که هر دو PlayStation 4 و Xbox One در سال 2013 راه اندازی شد، سیستم های کنترل HDMI سیستم به عنوان HDMI 1.4 رتبه بندی شدند.نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج این همان استاندارد اولیه HDMI در آن زمان بود و تعیین می کرد که چه مقدار داده ها را می توان از طریق کابل های HDMI در یک لحظه منتقل کرد، که جزئیات فنی مانند حداکثر نرخ فریم در برخی از قطعنامه های پیکسل را تعیین می کند.

نمایش یک سیگنال کامل 4K که همچنین به عنوان رزولوشن UHD شناخته می شود و با رزولوشن 3840×2160 پیکسل اندازه گیری می شود، از طریق مشخصات HDMI 1.4، حداقل در نقطه دلخواه 60 فریم بر ثانیه در ثانیه، غیر ممکن است. (4K از طریق یک رابط 1.4 کار خواهد کرد، اما آن را به 24 فریم در ثانیه محدود می کند.) هر دستگاه پخش رسانه ای و محاسباتی که می خواهد به یک صفحه 4K از طریق HDMI متصل شود،نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج نیاز به یک کنترل کننده HDMI حداقل 2.0 برای این تنظیمات را دارد. جف ریگبی، عضو انجمن NeoGAF، پیشتر گفته بود که کنترل کننده قادر به انجام این مشخصه است، به رغم انتشار آن قبل از اینکه 2.0 نهایی شد.

بیشتر خواندن
بررسی PS4 Slim: یک کنسول کوچکتر و سبک تر
صفحه نمایش محدوده دینامیکی بالا نیاز به همان مقدار اطلاعات را برای داده های رنگ و روشنایی فراهم می کند. دو مشخصات پیشرو HDR، HDR-10 و Dolby Vision، نیازمند کمترین مشخصهی HDMI 2.0a نیستند،نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج که نیازهای پهنای باند 2.0 بالاتر را با «متادیتای اضافی» مورد نیاز برای انتقال / دریافت چنین محتوای HDR جایگزین می کند . هیچ HDMI “1.4a” وجود ندارد که بتواند نمایشگرهای 1080p HDR را به همان اندازه افزایش دهد. برای سوار شدن به قطار HDR، دستگاهتان بهتر از HDMI 2.0a رتبهبندی شود، یا شما شروع به کار میکنید.

همانطور که Yoeri Geutskens اشاره می کند، “دانستن اینکه نسخه های قبلی HDMI نمی توانند Metadata پویایی Dolby Vision را منتقل کنند، Dolby راه را برای انتقال این پویا توسعه داد. Metadata در سراسر رابط HDMI تا v1.4b. “هنوز هم نیاز به ارتقاء به روز رسانی سیستم عامل برای سازگاری PS4 است،نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج اگرچه افزایش قابل توجهی در پهنای باند مورد نیاز است. با این حال، HDR-10 به استاندارد HDMI 2.0a متصل است.)

Rigby سال گذشته حدس زده بود که کنترل کننده HDMI پلی استیشن 4 HDMI 2.0 سازگار است – یعنی با پهنای باند بالاتر از مشخصات HDMI 1.4 مورد نیاز است و فقط برای ارتقاء و رها کردن این پتانسیل نیاز به یک به روزرسانی رسمی از طریق سیستم عامل دارد. در حال حاضر، خانه تأیید کرده است که آن را در آینده، زیرا هر چیزی که برای مشخصات HDR رتبه بندی شده است، از نظر فنی نیز برای رزولوشن 4K آماده است

تعمیر چیپ جنوبی (BRIDGE SOUTH) در نمایندگی ps4 در نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
تعمیر و تعویض چیپ گرافیک (GPU) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی و خرابی تصویر در نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
تعمیر تخصصی بخش سی پی یو (CPU) و رم (RAM) کنسول و تعویض آن در صورت نیاز در نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
تعمیر انواع مادربرد پلی استیشن (Playstation Mainboard) در نمایندگی ps4 در نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
تعمیر انواع آداپتور پلیاستیشن (PlayStation Adapter) در نمایندگی ps4 درنمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
تعمیر انواع موو پلی استیشن (PlayStation Move Controller) در نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
تعمیر انواع دوربین پلی استیشن (پلی استیشن دوربین) در  نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
دانگرید پلی استیشن 3 همه مدل ها و نصب اخرین ورژن کپی خوردر نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
تعمیر انواع پلی استیشن در ps4 در نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
تعمیر هارد پلی استیشن و ارتقا هارد پلی استیشن در نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
تعمیر پورت HTMI پلی استیشن، تعمیر پورت USB در نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
رفع مشکل چراغ هویج فریزر و خاموش شدن ناگهانی پلی استیشن
رفع مشکل چراغ زرد در بازی پلی استیشن به روش ریبال و در صورت نیاز، تعویض چیپ
رفع مشکل دور پخش کننده بالای فن نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد کرج
رفع مشکل کانکتکردن دسته بازی پلی استیشن نمایندگی ps4 در مهرشهر کرج
کپی خور کردن پلی استیشن

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *