نمایندگی ps4 – ps5 در اندیشه
ps4 ps5 تعمیر ps4 تعمیر ps5 تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیرات Play Station 4 نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4

نمایندگی ps4 – ps5 در اندیشه

نمایندگی ps4 – ps5 در اندیشه

نمایندگی ps4 – ps5 در اندیشه همه روزه از ساعت 10 الی 22 آماده پاسخگویی به سوالات و خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. این مجموعه در ابتدا به فروش کنسول های بازی و لوازم جانبی آن پرداخت است. نمایندگی ps4 – ps5 در اندیشه از ده سال قبل فروش و تعمیرات خود را آغاز کرد و در این زمینه یکی از بهترین نمایندگی های موجود در بازار، در بین تمامی برندهای داخلی و خارجی می باشد.

چرا نمایندگی اندیشه اعتماد کرد؟

کنسول های بازی  در ورژن‌های مختلف در بازار جهانی و ایران وجود دارد و یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی پلی استیشن است. در حال حاضر کنسول‌های بازی یکی از مهم‌ترین وسایل برای گیمرها هستند و خراب شدن و کارنکردن آنها کلافه کننده است. در نتیجه تعمیرات کنسول بازی برای گیمرها امری مهم به حساب می‌آید. با توجه به تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته استفاده شده در پلی استیشن، لازم است تعمیر پلی استیشن و دسته‌ها را به یک تعمیرگاه تخصصی کنسول بازی بسپارید.

تعمیرکار کنسول بازی در نمایندگی اندیشه با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به تعمیر کنسول بازی شما خواهد کرد تا خیالتان از بابت تعمیر دسته بازی و تعمیرات کنسول بازی راحت باشد. پس به محض مشاهده اولین مشکلات ps4 خود، می‌توانید از تعمیرکاران نمایندگی Ps4 – Ps5 در اندیشه کمک بگیرید.

نمایندگی ps4 – ps5 در اندیشه

تعمیر سوکت HDMI

برخی از کاربران مشکلات ناشی از آسیب درگاه HDMI در واحدهای PS4 – PS5 خود را گزارش داده اند. این مشکل ، که منجر به کمبود خروجی صدا یا تصویر در تلویزیون می شود ، اغلب به دلیل پارگی اتصال ناشی از یک قطعه فلز خم شده در داخل درگاه HDMI کنسول ایجاد می شود. اگرچه دلیلی برای جز خم شده وجود ندارد ، اما در واقع پورت را ناسازگار می کند زیرا قطعه خم شده دیگر نمی تواند به درستی با سیم HDMI متصل شود. علاوه بر این ، گزارش هایی از کابل های HDMI معیوب گزارش شده است که به همین دلیل به سادگی کار نمی کنند.

تعمیرات دسته Ps4 – Ps5

رابط اصلی کنسول بازی با شما، دسته بازی است. اختلالات پیش آمده در دسته پلی استیشن می‌تواند نرم افزاری یا سخت افزاری باشند. با توجه به ورژن‌های مختلفی که از پلی استیشن وجود دارد، مشکلات مختلفی ممکن است برای دسته‌های بازی پیش بیاید. بیشتر موارد خرابی دسته ps4 و ps5 با نمایش خطایی روی کنسول بازی ظاهر می‌شوند. در صورتیکه مشکلات دسته، نرم افزاری باشند می‌توانید خودتان آن را برطرف کنید در غیر اینصورت لازم است از تعمیرکار فنی کمک گرفته و فرایند تعمیر در تعمیرگاه تخصصی کنسول بازی انجام گیرد. داغ شدن بیش از حد، لرزش بی‌مورد دسته‌ها، عدم راهبری درست در بازی یا مایل شدن به طرفین در بازی، اینها همه نشان دهنده مشکلات سخت افزاری در دسته‌های کنسول هستند که باید توسط تعمیرکار برطرف شوند. مشکلاتی مانند خرابی قاب، سیم کشی دسته‌ها و رابط USB کنسول نیز جزء مواردیست که ممکن است در اثر استفاده زیاد و نادرست از پلی استیشن، به وجود بیایند.

تعمیرات برد Ps4 – Ps5

برد PS4 – PS5 قطعاتی دارد که روی آن نصب شده اند: مثل ترانزیستور، خازن، کریستال و …. این قطعه های روی برد جریان ولتاژ را کنترل می کنند. از جمله قطعات مهم  کنسول های بازی CPU وGPU هستند. این قطعات حساسیت بالایی دارند و برای تعمیر باید به نمایندگی ps4 – ps5 در اندیشه ارسال شوند.

برد پلی استیشن قطعه ای حساس است و هرگونه لطمه ای که به آن وارد شود میتواند بسیار آسیب زننده باشد. پس در صورت خرابی برد ps4 – ps5 نیاز است که به مرکزی تخصصی جهت تعمیرات مراجعه کنید.

ناتوانی در اجرای بازی و خواندن دیسک

خطای مربوط به اجرای دیسک با CE-35486-6 یا CE-34878-0 نشان داده می شود. تنظیم دوباره ی چرخه ی پاور، حذف و نصب دوباره ی بازی، دوباره سازی پایگاه داده، نصب آخرین به روز رسانی، بازگرداندن سیستم به حالت اولیه ی خود یعنی تنظیمات کارخانه با پشتیبان گیری از اطلاعات خود می توانید این مشکل را بر طرف نمایید.

مشکل کمبود فضا برای ذخیره سازی

فضای کافی برای ذخیره سازی بازی ها بدون حذف کردن بازی قبلی یکی از ویژگی هایی است که برای ps4 – ps5 در نظر گرفته شده است. ps4 – ps5 دارای فضای ذخیره سازی ترابایتی است تا یکی از مشکلات رایج ps4 – ps5 یعنی کمبود فضا را بر طرف کرده باشد. البته با پیشرفته تر شدن بازی ها به تبع میزان حجم و فضای بیشتری را اشغال می کنند.

استفاده از هارد درایوهای اکسترنال از طریق USB، تعویض درایو داخلی ps4 – ps5 چرا که این کنسول از تمام درایو های 2.5 اینچی با فضای بالاتر از 160 گیگابایت پشتیبانی می کند. با این حال این وضعیت گارانتی دستگاه را از بین نمی برد. برای سیو بازی های خود می توانید از فضای ابری پلی استیشن پلاس استفاده کرده یا بازی را به یک فلش منتقل کنید.

ویروسی شدن ps4

گاهی اوقات کنسول بازی شما دچار مشکلات عجیب و غریبی می‌شود که به احتمال زیاد به دلیل ویروسی شدن آن است. اما کنسول‌ها چگونه ویروسی می‌شوند؟ بسیاری از کنسول‌های بازی به صورت آنلاین از خدمات موجود در وب استفاده می‌کنند. به همین دلیل می‌توانند ویروسی شده و با مشکل همراه شوند. کنسول‌های بازی دارای سیستم عامل‌های خاص خود هستند و در صورت مراقبت نکردن ویروسی می‌شوند.

خراب شدن هارد ps4

اگر هارد کنسول دچار مشکل شده یا به طور کامل بسوزد، کنسول دیگر قابل استفاده نیست. گاهی اوقات نیز مشکلات رایج پلی استیشن جزئی‌تری بوده که باعث کند شدن کنسول می‌شود. کند شدن، گرمای بیش از حد، خطاهای مکرر، عدم دسترسی به فایل‌ها، صداهای غیرمعمول، خاموش شدن ناگهانی و … ازجمله مشکلاتی هستند که نشان دهنده خرابی هارد کنسول هستند. اگر با این مشکلات روبرو شدید، هرچه سریع‌تر برای تعمیر آن اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *