نمایندگی xbox one در شهر کرج
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی xbox one در شهر کرج

نمایندگی xbox one در شهر کرج

 

نمایندگی XBOX ONE

نمایندگی Xbox one با سال ها تجربه، دریافته است که تنها راه پیشرفت، جلب رضایت مشتریان است. به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار برده است تا شرایطی را ایجاد کند که کاربران با رضایت خاطر به استفاده از خدمات مفید و متنوع آن بپردازند. مدیران خبره ی این نمایندگی با آگاهی از نیازهای کاربران دریافته اند خرید امن و تعمیرات مطمئن از جمله خواسته های اغلب مشتریان است. به همین دلیل مرکز خود را به سه بخش تخصصی مشاوره، فروش و تعمیرات Xbox one تقسیم کرده اند.

کارشناسان واحد مشاوره با ارائه ی اطلاعات کاربردی، مشتریان را در جهت خرید امن راهنمایی می کنند. بخش فروش با همکاری واحد تعمیرات نمایندگی Xbox one جدیدترین محصولات اورجینال کمپانی Microsoft را با شرایط ویژه ای نظیر گارانتی های معتبر، نصب بازی، تعمیر و تعویض قطعات، سرویس در محل را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نمایندگی xbox one در شهر کرج

کنسول های XBOX

شرکت ماکروسافت ، یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده وسایل دیجیتال چندین سال است که در حال تولید کنسول های بازی خانگی می باشد. این کنسول ها بسیار عالی ظاهر شدند و در بین کاربران بسیار محبوب بوده اما همیشه یک رغیب بسیار جدی داشته اند ، آن هم playstation میباشد.

این دو شرکت همیشه باهم در رغابت بسیار جدی بوده اند اما xbox همان خدمات playstation را با قیمت پایین در اختیار مردم قرار میدهد.

یک سری مشکلات همچون بازی های انحصاری playstation مقداری از طرفداران کنسول های xbox کم شده است اما این کنسول هم بازی های انحصاری خود را دارد که باعث شده بخشی از این طرفدار ها دوباره به سوی این کنسول برگردند.

در ادامه نام چندتا از این بازی هارا برای شما آورده ایم.

کنسول های XBOX شرکت ماکروسافت ، یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده وسایل دیجیتال چندین سال است که در حال تولید کنسول های بازی خانگی می باشد. این کنسول ها بسیار عالی ظاهر شدند و در بین کاربران بسیار محبوب بوده اما همیشه یک رغیب بسیار جدی داشته اند ، آن هم playstation میباشد. این دو شرکت همیشه باهم در رغابت بسیار جدی بوده اند اما xbox همان خدمات playstation را با قیمت پایین در اختیار مردم قرار میدهد. یک سری مشکلات همچون بازی های انحصاری playstation مقداری از طرفداران کنسول های xbox کم شده است اما این کنسول هم بازی های انحصاری خود را دارد که باعث شده بخشی از این طرفدار ها دوباره به سوی این کنسول برگردند. در ادامه نام چندتا از این بازی هارا برای شما آورده ایم.

لوازم جانبی

یکی از جذاب ترین قسمت داشتن کنسول xbox one خرید لوازم جانبی جذاب برای آن می باشد ، شما میتوانید با خرید لوازم جانبی برای کنسول خود استفاده از آن را آسان تر بکنید.

شاید برایتان سوال پیش آید که چطوری؟

به عنوان مثال شما میتوانید با خرید پایه شارژ یا باتری شارژی برای دسته ، بسیار در هزینه خود صرفه جویی کنید ، برای استفاده از دسته xbox  به صورت بی سیم شما نیاز به باتری دارید ، اما استفاده از باتری معمولی ( قلمی) دردسر بسیار دارد ، مثلا شما برای هر 5 تا 6 ساعت استفاده از دسته به صورت بی سیم باید یکبار به صورت کامل باتری هارا تعویض کنید که اصلا به صرفه نمی باشد، پس راه بهتر چیست؟

با خرید باتری شارژی مخصوص و پایه شارژ شما با یکبار هزینه خود را از شر خرید هر روز باتری خلاص میکنید زیرا این باتری ها را میتوان به راحتی شارژ کرد و شما دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری نباشید.

این فقط یک مورد از چندین موارد لوازم جانبی کاربردی برای کنسول xbox one و تمامی کنسول های xbox می باشد.

شما میتوانید لوازم جانبی اورجینال کنسول های xbox خود را با بهترین قیمت و کیفیت همراه با گارانتی از فروشگاه و سایت دیجی پد خریداری کنید.

 

نمایندگی xbox one در شهر کرج

مشکلات رایج xbox one

داغ شدن ایکس باکس وان اس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این محصول با آن مواجه می شوند. وقتی چند ساعت متداول از این کنسول استفاده می کنید، شاهد داغ شدن بدنه آن خواهید بود که در صورت برطرف نشدن، آسیب های جدی در قطعات داخلی و عملکرد دستگاه ایجاد خواهد کرد.

سه چراغه شدن دستگاه هم یکی از اختلالات رایج این کنسول است که معمولا به دلیل استهلاک درایور xbox به وجود می آید. مشکلات دیگری مثل روشن نشدن، خاموش شدن، عدم شناسایی و اجرای بازی ها، عدم شناسایی دستگاه های جانبی و … نیز جزء مشکلاتی هستند که در تعمیرات xbox one مورد توجه قرار گرفته برطرف می شوند.

چرا تعمیر xbox one در دیجی پد؟

 تعمیر xbox one در دیجی پد، شامل مجموعه ای از سرویس های تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است. به طور کلی تعمیر xbox ONE  نیاز به مهارت و دانش فنی نرم افزاری و سخت افزاری دارد. همچنین اگر در مراحل باز کردن و تعمیر این محصول از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده شود، شاهد نتیجه بهتری خواهیم بود. نمایندگی تعمیرات xbox ، خدمات مربوط به ترمیم انواع مدل های این محصول، را به کاربران محترم ارائه می دهد. تیم تعمیرات xbox one پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن را انجام می دهند. تعمیر دسته، تعویض بردها، تعمیر و تعویض لنز، تعمیر و تعویض پورت های ورودی و خروجی و مواردی از این دست، عمده اقداماتی هستند که در جهت رفع مشکلات و تعمیرات ایکس باکس وان اس در کرج انجام می گردد.

نمایندگی xbox one در شهر کرج

نصب بازی xbox one کرج

برای همه ما پیش‌آمده که بعد از خرید یک بازی و استفاده از آن، نسبت به هزینه ای که برای آن کرده ایم لذت نبرده باشیم و یا قیمت های سرسام آورِ بازی های کنسول های بازی باعث شده که از خرید بازی مورد علاقه ی خود پشیمان شده ایم.
خب چاره چیست؟ میتوانیم تمام بازی های موجود در بازار را تهیه کنیم و یا بیخیالِ بازی شویم؟ جواب خیر است !
دیجی پد برای این مشکل راه چاره ای اندیشیده تا هم بتوانید اکثر بازی ها را یک جا داشته باشید و هم هزینه ی بسیار کمتری پرداخت کنید. نصب بازی xbox one  کرج به صورت تخصصی توسط این مرکز انجام میشود.

شما میتوانید تعدادی از بازی ها را به صورت یک جا و بدون نیاز بهصرف هزینه های بالا، آنها در xbox one   خود داشته باشید.

شما میتوانید تمامی خدمات مربوط به تمامی کنسول های xbox  را با بهترین کیفیت و قیمت به همراه گارانتی معتبر در نمایندگی رسمی کنسول های xbox one در شهر کرج دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *