نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج

نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج

نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج

نمایندگی رسمی

ما در نمایندگی رسمی XBOX ONE در گوهردشت کرج (دیجی پد) تمامی خدمات مربوط به تمامی کنسول های XBOX را انجام میدهیم، از جمله تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ، تعمیرات دسته و نصب بازی انجام  میشود.

شما میتوانید بهترین خدمات مربوط به تمامی کنسول های XBOX مخصوصا XBOX ONE را در مجموعه دیجی پد به عنوان نمایندگی رسمی XBOX ONE در مهرشهر کرج دریافت کنید.

تمامی خدمات ما دارای گارانتی می باشد و شما میتوانید به راحتی هر آن چه از کنسول های XBOX  میخواهید را در نمایندگی رسمی آن در مهرشهر داشته باشید.

نمایندگی xbox one در مهرشهر کرجXbox one

رفع عیب و تعمیر ایکس باکس وان XBOX ONE  در کرج از تخصصی ترین خدمات مرکز دیجی پد میباشد و از آنجایی که دستگاه ایکس باکس وان XBOX ONE  یکی از رایج ترین کنسول بازی مورد استفاده در ایران می باشد، تصمیم گرفتیم تا در مرکز دیجی پد بخشی را برای این کار راه اندازی کنیم تا مورد استفاده شما کاربران گرامی قرار گیرد.

ایکس باکس وان اس در دیجی پد، شامل مجموعه ای از سرویس های تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است. به طور کلی تعمیر xbox ONE  نیاز به مهارت و دانش فنی نرم افزاری و سخت افزاری دارد. همچنین اگر در مراحل باز کردن و تعمیر این محصول از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده شود، شاهد نتیجه بهتری خواهیم بود. نمایندگی تعمیرات ایکس باکس ، خدمات مربوط به ترمیم انواع مدل های این محصول، را به کاربران محترم ارائه می دهد. تیم تعمیرات ایکس باکس وان اس پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن را انجام می دهند. تعمیر دسته، تعویض بردها، تعمیر و تعویض لنز، تعمیر و تعویض پورت های ورودی و خروجی و مواردی از این دست، عمده اقداماتی هستند که در جهت رفع مشکلات و تعمیرات ایکس باکس وان اس در کرج انجام می گردد.

آلاینا یی از IGN همچنین ستایش کرده است که چگونه Xbox One از زمان عرضه آن تکامل یافته است، با اختصاص دادن امتیاز 8.1 / 10 به Kinect، و تأیید کرد که مایکروسافت “وعده داده است که گوش دادن به مصرف کنندگان را تحمل کند، هر چه کنسول Xbox سوم را ارائه می دهد، گسترش یافته و عمیق تر می شود.

” با توجه به میزان کمی از کنسول های گرافیکی در مقایسه با PlayStation 4، مشخص شد که “در حالی که ویدئویلی ها ممکن است فورا نمونه های گرافیک ارتقا یافته و محیط های کمتری را بلافاصله ببنند، اکثر مردم معمولا تفاوت بین نسخه های Xbox One و PlayStation 4 را متوجه نمی شوند.

از یک بازی (زمانی که یکی وجود دارد) مگر اینکه آنها هر دو طرف در حال اجرا را ببینند “و نمونه هایی از بازی های” زرق و برق دار “Xbox One مانند” Sunset Overdrive “و” Forza Motorsport 5 “اشاره کرد.

تعداد گزینه های پنهان در Xbox One رابط کاربر معادل “شکار گنج در اتاق کثیف”؛ به همین ترتیب، دستورات صوتی Kinect، همراه با دسترسی به توابع رایج در برنامه ایکس باکس SmartGlass، برای کمک به ارائه یک تجربه کاربر ساده تر، قدردانی شد.

نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج

برخی از خدمات ما در تعمیرات تخصصی پلی استیشن Playstation 4 Slim | PlayStation 4 Pro | Playstatin 4 Fat | Playstatin 3 | پلی استیشن 2 | Xbox One
برطرف کردن مشکل تغذیه و روشن شدن انواع کنسول بازی نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
برطرف کردن مشکل اجرا نکردن بازی یا خواندن دیسک توسط کنسول نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
سرویس تمام کنسول های بازی و رفع ایراد داغ کردن بیش از حد آنها نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
تعمیر و تعویض چیپ و سایر قطعات کنسول ها به صورت کاملا اتوماتیک با دستگاه BGA
رفع مشکلات روشن روشن شدن پلی استیشن نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
رفع مشکلات هنگ (Hang) و فریز (frieze) نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
تعمیر چیپ جنوبی (BRIDGE SOUTH)
تعمیر و تعویض چیپ گرافیک (GPU) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی و خرابی تصویر در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
تعمیر تخصصی بخش سی پی یو (CPU) و رم (RAM) کنسول و تعویض آن در صورت نیاز درنمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
تعمیر انواع مادربرد پلی استیشن (Playstation Mainboard) در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
تعمیر انواع آداپتور پلیاستیشن (PlayStation Adapter) در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
تعمیر انواع موو پلی استیشن (PlayStation Move Controller) در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
تعمیر انواع دوربین پلی استیشن (پلی استیشن دوربین) در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
دانگرید پلی استیشن 3 همه مدل ها و نصب اخرین ورژن کپی خور
تعمیر انواع پلی استیشن
تعمیر هارد پلی استیشن و ارتقا هارد پلی استیشن در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
تعمیر پورت HTMI پلی استیشن، تعمیر پورت USB در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
رفع مشکل چراغ هویج فریزر و خاموش شدن ناگهانی پلی استیشن درنمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
رفع مشکل چراغ زرد در بازی پلی استیشن به روش ریبال و در صورت نیاز، تعویض چیپ درنمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
رفع مشکل دور پخش کننده بالای فن در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
رفع مشکل کانکتکردن دسته بازی پلی استیشن در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
کپی خور کردن پلی استیشن در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج

تعمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور
تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج
تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه در نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج

نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج

لوازم جانبی

شما به خوبی از اهمیت لوازم جانبی با کیفیت با خبر هستید. اگر کنسول یا دسته xbox  شما لوازم جانبی مناسبی نداشته باشد احتمال آسیب به دستگاه بالا میرود. پس بهتر است در خرید لوازم جانبی بسیار دقت فرمایید.

شما می توانید بهترین لوازم جانبی تمامی کنسول های ایکس باکس را از فروشگاه یا سایت دیجی پد با بهترین قیمت خریداری کنید.
تمانمی لوازم جانبی موجود در نمایندگی رسمی xbox one ( دیجی پد) دارای گارانتی می باشد و شما میتوانید بهترین کیفیت را با کمترین قیمت در اختیار داشته باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *