نمایندگی ایکس باکس در شهر کرج
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی ایکس باکس در شهر کرج

نمایندگی ایکس باکس در شهر کرج

نمایندگی رسمی ایکس باکس

دیجی پد، نمایندگی رسمی ایکس باکس در شهر کرج، آماده انجام تمامی خدمات مربوط به تمامی مدل های ایکس باکس ، اعم از تعمیرات نرم افزاری ، سخت افزاری ، تعمیر دسته و نصب بازی بر روی کنسول های ایکس باکس.

معرفی کنسول

ایکس باکس 360 به عنوان جانشین Xbox اصلی در نوامبر 2005 منتشر شد و با پلی استیشن 3 سونی به عنوان بخشی از نسل هفتم کنسول های بازی ویدیویی رقابت کرد. از 30 ژوئن 2013، 78.2 میلیون کنسول Xbox 360 در سراسر جهان فروخته شده است. Xbox 360 در تاریخ 12 مه 2005 به طور رسمی از MTV رونمایی شد و اطلاعات دقیق مربوط به بازی در اواخر همین ماه در نمایشگاه الکترونیکی سرگرمی (E3) منتشر شد. این کنسول کاملاً پس از رونمایی در تمام مناطق به جز ژاپن فروخته شد.

نمایندگی ایکس باکس در شهر کرج

نماییندگی رسمی XBOX

نمایندگی Xbox با سال ها تجربه، دریافته است که تنها راه پیشرفت، جلب رضایت مشتریان است. به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار برده است تا شرایطی را ایجاد کند که کاربران با رضایت خاطر به استفاده از خدمات مفید و متنوع آن بپردازند. مدیران خبره ی این نمایندگی با آگاهی از نیازهای کاربران دریافته اند خرید امن و تعمیرات مطمئن از جمله خواسته های اغلب مشتریان است. به همین دلیل مرکز خود را به سه بخش تخصصی مشاوره، فروش و تعمیرات Xbox تقسیم کرده اند.

کارشناسان واحد مشاوره با ارائه ی اطلاعات کاربردی، مشتریان را در جهت خرید امن راهنمایی می کنند. بخش فروش با همکاری واحد تعمیرات نمایندگی Xbox جدیدترین محصولات اورجینال کمپانی Microsoft را با شرایط ویژه ای نظیر گارانتی های معتبر، نصب بازی، تعمیر و تعویض قطعات، سرویس در محل را در اختیار کاربران قرار می دهد.

آسیب دیسک به اجزاری داخلی

یکی از بزرگترین مشکلات این است که در صورت جابجایی کنسول زمانی که یک دیسک داخل آن وجود دارد، دیسک کاملا خراب می شود. برچسبی روی کنسول وجود دارد که می گوید وقتی دیسکی در داخل آن پخش می شود نباید آن را جابجا کرد، اما مطمئناً این مشکلی است که می توانستیم بدون آن انجام دهیم. صدای بلندی که دیسک در هنگام وقوع این اتفاق ایجاد می‌کند برای ترساندن شما کافی است و این بدون در نظر گرفتن این است که دیسک آسیب‌دیده چه بلایی می‌تواند سر اجزای داخل کنسول بیاورد.

برخی از افراد ممکن است استدلال کنند که هر وسیله ای که حاوی یک دیسک در داخل است را نمی توان بدون آسیب رساندن به دیسک جابجا کرد، اما باید تفاوت بین جابجایی ساده چند سانتی متری دستگاه و تکان دادن شدید آن را درک کرد. بله، اگر PS3 را به شدت با یک دیسک داخل آن تکان دهید، خراب می شود، اما ویدیوهای زیادی وجود دارد که نشان می دهد چگونه یک حرکت ساده کنسول Xbox 360 روی دیسک داخل آن تأثیر می گذارد. در حالی که ما می پذیریم که هنگام قرار دادن دیسک در داخل کنسول نباید جابجا شود، اما گاهی اوقات این امر اجتناب ناپذیر است.

نمایندگی ایکس باکس در شهر کرج

نقطه قرمز مرگ

درست مانند حلقه قرمز مرگ در نسخه قبلی ایکس باکس، یکی از مشکلات کنسول های جدید Xbox 360 Slim نقطه قرمز مرگ یا RDOD است. این یک نقطه از نور قرمز است که روی دکمه روشن/خاموش ظاهر می شود و وقتی این نقطه وجود دارد، کنسول از کار کردن خودداری می کند. علت دقیق این مشکل ناشناخته است، اما با انجام تعمیرات در نمایندگی رسمی xbox (دیجی پد) قابل رفع است.

جدا از این مسائل، هیچ مشکل عمده ای وجود ندارد. باید به یاد داشته باشید که این یک دستگاه الکترونیکی است و برخی از قطعات به نوعی دچار خرابی می شوند. نکته مهم این است که وقتی این اتفاق می‌افتد، زیاد دچار وحشت نشوید. رفع مشکل به روش صحیح بسیار مهم است. مهم ترین چیزی که باید مراقب آن باشید، جابجایی کنسول هنگام پخش دیسک در داخل است. این برای همیشه دیسک شما را خراب می کند و هزینه شما را هدر می دهد.

نمایندگی ایکس باکس در شهر کرج

تعمیرات کنسول های xbox

ما به عنوان نمایندگی رسمی این کنسول ، با 10 سال سابقه در زمینه خدمات کنسول های xbox ، تمامی خدمات مربوط به این کنسول را با بالاتربن کیفیت و بهترین قیمت همراه گارانتی تقدیم شما خواهیم کرد.

تعیمرات کنسول xbox نیازمند تجربه بالا و علم و دانش می باشد و بسیار کار با دقت و ظرافتی است که از عهده هر تعمیر کاری بر نمی آید.

ما در نمایندگی رسمی xbox در شهر کرج ، در کنار حرفه ای ترین و با تجربه ترین تکنسین ها ، که تمامی آن ها دارای مدارک معتبر و درجه بالا هستند ، همواره آماده رفع تمامی مشکلات شما هستیم و تمامی خدمات انجام شده در این مرکز دارای گارانتی بوده تا اطمینان و رضایت شما مشتریان عزیز راا جلب نموده.

نمایندگی ایکس باکس در شهر کرج

خدمات نمایندگی رسمی xbox

تعمیر و تعویض چیپ و سایر قطعات انواع ایکس باکس به صورت اتوماتیک با دستگاه کامل اتوماتیک BGA در
سرویس کامل تمام کنسول های ایکس باکس (XBOX) و رفع ایراد کردن بیش از حد آنها در
برطرف کردن مشکل اجرا نکردن بازی یا خواندن دیسک توسط کنسول
رفع مشکلات هنگ (Hang) و فریز (frieze) ایکس باکس در نمایندگی xbox کرج
برطرف کردن مشکل تغذیه و روشن کردن انواع ایکس باکس در نمایندگی xbox کرج
تعمیر انواع آداپتور و فن اداپتور ایکس باکس در
تعمیر چیپ جنوبی در نمایندگی xbox کرج
آپدیت ایکس باکس 360 و نصب اخرین ورژن کپی خور (جیتگ)
تعمیر کینکت ایکس باکس در
تعمیر انواع انواع ایکس باکس در نمایندگی xbox کرج
خدمات دسته ایکس باکس در
تعمیر هارد ایکس باکس و ارتقا هارد ایکس باکس
هک و ضبط کردن ایکس باکس (جیتگ)
رفع مشکل کانکتکردن دسته ایکس باکس نمایندگی xbox کرج

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *