نمایندگی ایکس باکس در کرج
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی ایکس باکس در کرج

نمایندگی ایکس باکس در کرج

نمایندگی ایکس باکس در کرج

نمایندگی رسمی ایکس باکس

نمایندگی Xbox با سال ها تجربه، دریافته است که تنها راه پیشرفت، جلب رضایت مشتریان است. به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار برده است تا شرایطی را ایجاد کند که کاربران با رضایت خاطر به استفاده از خدمات مفید و متنوع آن بپردازند. مدیران خبره ی این نمایندگی با آگاهی از نیازهای کاربران دریافته اند خرید امن و تعمیرات مطمئن از جمله خواسته های اغلب مشتریان است. به همین دلیل مرکز خود را به سه بخش تخصصی مشاوره، فروش و تعمیرات Xbox تقسیم کرده اند.

کارشناسان واحد مشاوره با ارائه ی اطلاعات کاربردی، مشتریان را در جهت خرید امن راهنمایی می کنند. بخش فروش با همکاری واحد تعمیرات نمایندگی Xbox جدیدترین محصولات اورجینال کمپانی Microsoft را با شرایط ویژه ای نظیر گارانتی های معتبر، نصب بازی، تعمیر و تعویض قطعات، سرویس در محل را در اختیار کاربران قرار می دهد.

دیجی پد، نمایندگی رسمی ایکس باکس در کرج، آماده انجام تمامی خدمات مربوط به تمامی مدل های ایکس باکس ، اعم از تعمیرات نرم افزاری ، سخت افزاری ، تعمیر دسته و نصب بازی بر روی کنسول های ایکس باکس.

ما به عنوان نمایندگی رسمی کنسول های بازی XBOX در استان البرز و شهر کرج ، موضف هستیم تمامی قطعاتی را که در تعمیرات اسنتفاده می شود را از قطعات اورجینال استفاده کرده و تمامی خدمات و تعمیرات دارای گارانتی می باشد.

کنسول های XBOX

شرکت ماکروسافت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های جهان چندین سال است که کنسول های بازی تولید میکند و مشتری هدف خود را پیدا کرده است.

با وجود اینکه کنسول های شرکت سونی ( پلی استیشن) طرفدار بیشتری دارد ، اما طرفداران کنسول XBOX هم بسیار هستند و افراد زیادی اوقات فراغت خود را با این کنسول ها پر میکنند.

شرکت ماکروسافت در دو دهه اخیر تعدادی کنسول وارد بازار جهانی کرده است که طرفداران خود را پیدا کرده است.

کنسول های XBOX 360 / XBOX ONE / XBOX ONE S,X / XBOX SERIES S,X ، کنسول هایی هستند که در دو دهه اخیر توسط ماکروسافت تولید شده اند.

نمایندگی ایکس باکس در شهر کرج

معرفی XBOX 360

ایکس باکس 360 یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط مایکروسافت ساخته شده است. به عنوان جانشین ایکس باکس اصلی، دومین کنسول از سری ایکس باکس است. به عنوان بخشی از نسل هفتم کنسول های بازی ویدیویی، با پلی استیشن 3 سونی و Wii نینتندو رقابت کرد. این بازی به طور رسمی در 12 می 2005 در MTV رونمایی شد، با جزئیات راه اندازی و اطلاعات بازی در اواخر همان ماه در نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی 2005 اعلام شد.

آسیب دیسک به اجزاری داخلی

یکی از بزرگترین مشکلات این است که در صورت جابجایی کنسول زمانی که یک دیسک داخل آن وجود دارد، دیسک کاملا خراب می شود. برچسبی روی کنسول وجود دارد که می گوید وقتی دیسکی در داخل آن پخش می شود نباید آن را جابجا کرد، اما مطمئناً این مشکلی است که می توانستیم بدون آن انجام دهیم. صدای بلندی که دیسک در هنگام وقوع این اتفاق ایجاد می‌کند برای ترساندن شما کافی است و این بدون در نظر گرفتن این است که دیسک آسیب‌دیده چه بلایی می‌تواند سر اجزای داخل کنسول بیاورد.

برخی از افراد ممکن است استدلال کنند که هر وسیله ای که حاوی یک دیسک در داخل است را نمی توان بدون آسیب رساندن به دیسک جابجا کرد، اما باید تفاوت بین جابجایی ساده چند سانتی متری دستگاه و تکان دادن شدید آن را درک کرد. بله، اگر PS3 را به شدت با یک دیسک داخل آن تکان دهید، خراب می شود، اما ویدیوهای زیادی وجود دارد که نشان می دهد چگونه یک حرکت ساده کنسول Xbox 360 روی دیسک داخل آن تأثیر می گذارد. در حالی که ما می پذیریم که هنگام قرار دادن دیسک در داخل کنسول نباید جابجا شود، اما گاهی اوقات این امر اجتناب ناپذیر است.

نمایندگی ایکس باکس در شهر کرج

خرابی های رایج Xbox

پیش از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای، کنترل کرد. به عبارتی دیگر، اگر چه برخی خرابی ها در ایکس باکس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس در آن مشاهده می شود، اما با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد.

در چه مواقعی به نصب بازی xbox one s نیاز داریم؟

امروزه در بسیاری از خانه‌ها برای سرگرمی و بهتر گذراندن وقت، اعضای خانواده از وسایل بازی زیادی استفاده می کنند که کنسول های بازی از جمله  xbox one s  در رده اول این لیست قرار دارد. و از آنجایی که تنوع بازی و سرعت آپدیت آنها بسیار بالاست، بهترین راه برای آن دسته از دوستانی که به بازی های مختلف علاقه دارند و نمیخواهند هزینه های بالایی را پرداخت کنند، نصب بازی xbox one s کرج است که خوشبختانه دیجی پد توسط متخصصین حرفه ای خود این شرایط را برای شما عزیزان فراهم کرد است.

نمایندگی ایکس باکس در کرج

تعویض پورت HDMI

آیا در حین بازی صفحه سیاه می بینید یا صدا را نمی شنوید؟ ممکن است پورت HDMI شما مشکل داشته باشد. کارشناسان ما می‌توانند به شناسایی هر گونه آسیب و تعویض یا تعمیر Xbox Series S شما در صورت لازم بودن به شما کمک میکنند. گاهی اوقات به محض وارد کردن آن ما یک تخمین قیمت مناسب و به صرفه برای تعمیر شما ارائه می‌کنیم و به شما اجازه می‌دهیم در مورد آن فکر کنید. برای تصمیم گیری به زمان بیشتری نیاز دارید .

مطالب ذکر شده در این صفحه فقط چند مورد از مشکلات ساده کنسول های XBOX  می باشد. بسیاری از مشکلات هستند که نیاز به بررسی حرفه ای و دقیق دارند تا علت مشکل شما روشن شود.

در این صورت شما باید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی کنسول های XBOX در کرج ( دیجی پد ) و ارئه کنسول خود ، با بررسی دقیق و کامل آن عیوب و مشکلات را پیدا کرده تا آن را به سرعت به واحد تعمیرات رسانده تا همچون روز اول برای بازی شما آماده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *