تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تبلت کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps3 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

تعمیرات تخصصی ps2 کرج

تعمیرات تخصصی ps2

تعمیرات ps2 در کرج
عیب یابی و تعمیرات پلی استیشن ۲ در کرج
امروزه دستگاه های بازی بسیاری وجود دارد که می توانیم با استفاده از آن ها اوقات فراغت خود را پر کرده و نیز سرگرمی خوبی هم هست زیرا خطرات بیرون رفتن و … را ندارد و به عبارتی یک سرگرمی سالم است.در این بخش بعد از معرفی اجمالی پلی استیشن ۲ که به نام اختصارP2 خوانده می شود دومین کنسول بازی از شرکت سونی است.

این کنسول از سری دستگاه های بازی و سری موفق پلی استیشن تست که در دسته ی کنسوول های خانگی می باشد.این سری از کنسول های بازی شرکت سونی به ترتیب شماره ترتئه می شود که به عنوان مثال می توان گفت ps2 قبل از ps3 قرار گرفته است.تقریبا در سال ۲۰۰۰ بود که خبر ساخته شدن این کنسول به رسانه ها داده شد و در ژاپن یک سال بعد در بازار منتشر ومورد استفاده قرار گرفت. در آن زمان رقبای اصلی این کنسول، کنسول‌های سگا دریم‌کست، اکس‌باکس و نینتندو گیم‌کیوب بودند. از نسل ششم کنسول‌های بازی هست و پرفروش‌ترین کنسول خانگی تاریخ است، با فروش بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه تا ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۰۹.در سال ۲۰۰۵ پلی استیشن ۲ سریع‌ترین کنسولی شد که توانسته بود ۱۰۰ میلیون نسخه روانه بازار کند. پس از بیش از ۱۲ سال از عرضه این کنسول، سونی فروش جهانی آن را در چهارم ژانویه ۲۰۱۳ میلادی متوقف کرد. ولی در ایران نیز به دلیل خوبی وکیفیت بالای امن هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد و البته بهتر است بدانید که در سایر کشورها نیز این کنسول بازی همچنان خرید و فروش می شود.

در ادامه میخواهیم در مورد مشکلات فنی و خرابی های این کنسول بازی صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

یکی از عمده مشکلات که در کنسول های بازی که دیسک خوان هستند به وجود می آید خوانده نشدن دیسک بعد از مدتی است.به عبارتی بهتر بازی که شما در کنسول ps2 به کار میگیرید میدانید که در دیسک ها هستند وشما آن را خریداری کرده و جهت اجرای بازی این دیسک را در دستگاه قرار می دهید و به این ترتیب دیسک خوانده شده و بازی اجرا می شود. ولی در پشت صحنه چه خبر است.؟

دیستک هایی که شما در ps2 خود قرار می دهید به وسیله ی سیستمی به نام اپتیک که همه ان را با نام لنز می شناسند خوانده می شود و در واقع اطلاعات موجود در دیسک توسط اپتیک به بخش های تاجرایی دستگاه ارسال می گردد تا بعد از پردازش اجرا شود.وقتی این اپتیک دچار مشکل شود دیگر دستگاه قادر به خواندن دیسک نخواهد بود و برای همین خیلی ها با این مشکل نخواندن دیسک توسط پلی استیشن مواجه هستند. دلیل زیادی برای خوانده نشدن دیسک وجود دارد که اولین و راحت ترین این مشکلات کثیف شدن لنزز است که با سرویس و تمیز کردن مشکل برطرف خواهد شد ولی اگر مشکل برطرف نشد باید حتما اپتیک تعویض گردد زیرا اپتیک از دسته قطعات و بخش هایی است که قابلیت تعمیر ندارد وباید حتما تعویض شود. مرکزتعمیرات پلی استیشن در بحث عیب یابی و رفع مشکل در مورد خرابی اپتیک در صورت نیاز به تعویض اپتیک از قطعات اورجینال استفاده خواهد کرد زیرا استفاده از اپتیک ارزان قیمت و غیر اورجینال بیشتر از چندماه دوام نخواهد اورد و بنابراین مورد استفاده قرار نمی گیرد و از اپتیک و یا هر قطعه ی اورجینال دیگری استفاده می کنیم.

مشکل بعدی که معمولا بعد از خرابی بخش دیسک خوان دچار مشکلات زیادی می باشد دسته ها می باشد و بسیار پیش می اید که دسته ها دچار خرابی های زیادی می شود. دسته های مورد استفاده برای ps2 نیز بنابر آپشن هایی که دارد قیمت های متفاوتی داشته و در ساختار ان ها از قطعات مختلفی استفاده شده است. ازز جمله خرابی های دسته کارنکردن دکمه ها – کارنکردن شوکر و یا کلا عدم کار کرد دسته است.تعمیرات دسته های پلی استیشن ۲ بنابر ساختار ان می تواند به صرفه و راحت باشد و یا سخت و حتی در برخی موارد به صرفه نخواهد بود ولی در هر صورت برای عیب اب دسته کنسول بازی خود و این که اصلا آیا قابل تعمیر هست و یا نه باید توسط تعمیرکاران این مرکز مورد بازبینی و عیب یابی شود که در صورت تعمیر شدن کار تعمیرات صورت گیرد.

خرابی و مشکلات بعدی که در مورد ps2ها شایع است بروز اشکال در خود دستگاه می باشد و به این صورت خود را نشان می دهد که در حین استفاده دستگاه داغ شده و هنگ می کند. خب شاید در اولین نگاه به نظر مشکل ساده ای به نظر برسد زیرا خیلی ها کر میکنند که با یک سرویس و تمیز کاری مشکل حل می شود که البته این مورد هم هست ولی فقط تا ۲۰ درصد . هر دستگاه الکترونیکی دارای یک بخش پردازنده است که وظیفه ی عملکرد کی دستگاه را بر عهده دارد. این بخش که معمولا همه نام آن را چیپ شنیده اند وقتی دچار مشکلاتی از قبیل حرارت بالا و یا قلع مردگی در پایه ها و … شود دستگاه هیچگاه نخواهد توانست ار خود را به درستی انجام دهدو نتیجه این که یا در حین کار هنگ می کند و یا کلا از کار می افتند و حتی برخی از دستگاه ها خاموش می شوند. همان طور که اشاره شد ا ز جمله مهمترین دلایل ازن نوع خرابی مروبط به بخش های اصلی و مین برد دستگاه می باشد ولی نباید بروز اشکال از طرف مدار پاور را نیز مد نظر گرفت زیرا در خیلی از موارد عدم رسید ولتاژ و یا جریان مناسب به بخش های اصلی دستگاه طبیعتا دچار اشکال خواهد شد پس با یک بررسی کلی این مطالب متوجه می شوید که دستگاهی که در حینکار دچار اختلال می شود و هنگ میکند و یا از کار میافتد می توانید ایرادی بسیار پیچیده داشته باشد و باید توسط تکنسین های حرفه ای عیب یابی گردد تا بتوان مشکل را به طور کامل برطرف کرد.

مرکز تعمیرات پلی استیشن

مرکز تعمیرات پلی استیشن با داشت کادری مجرب و تکنسین های حرفه ای در زمینه تعمیرات کنسول های بازی در این راه می تواند کمک شما بوده و در کمترین زمان کار تعمیرات دستگاه پلی استیشن ۲ شما را انجام دهد.

تعمیرات لپ تاپ در کرج

تعمیرات لپ تاپ دیجی پد در کوتاهترین زمان و با قطعات اورجینال و با کمترین هزینه نوت بوک های شما را تعمیر خواهد کرد. تعمیرات آل این وان یا همان رایانه های بدون کیس از دیگر خدمات دیجی پد می باشد که با پشتوانه سالها تجربه در حوزه تعمیرات تخصصی ALL IN ONE و نوت بوک در تلاش است که با ارائه خدمات مناسب و شایسته نظر اکثریت کاربران خود را جلب نماید.
تعمیرات شامل دو بخش تعمیرات نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری می باشد. مباحث کلی نظیر تعمیر باتری، تعمیر شارژر، تعمیر هارد، تعمیر دی وی دی رام، تعویض برد، تعویض سی پی یو و … در بخش تعمیرات سخت افزاری دسته بندی می شوند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *