آموزش های رایگان ps4

تعمیرات لنز پلی استیشن در کرج

تعمیرات لنز PS4

یکی از مهم ترین مسايل در تعمیر و کنسول های سونی ، تعمیر لنز پلی استیشن است. در ( دیجی پد ) عیب یابی درست و فنی که در فرایند تعمیر بسیار کمک کننده و از صرف وقت و هزینه اضافی جلوگیری میکند.تعمیرات لنز پلی استیشن در کرج توسط تکنسین های مجرب و حرفه ای ما انجام می شود.

مورد دیگر استفاده از قطعات اورجینال و با گارانتی برای تعمیرات می باشد که تعمیر شما را تضمین میکند و درصد بروز دوباره مشکل را بسیار کاهش می دهد.

جهت مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ما در تماس باشید 

09121710932 – 09024828152

تعمیرات لنز PS4 در کرج

تعمیرات لنز پلی استیشن

برای تعمیر لنز پلی استیشن ، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. استفاده از کاغذ لمینته: شما می‌توانید با استفاده از کاغذ لمینته، خطوط روی لنز پلی استیشن را پوشش دهید. این روش می‌تواند در برخی موارد موثر باشد ولی نیاز به توجه به جزئیات دارد.
  2. استفاده از روان‌کننده: شما می‌توانید از روان‌کننده‌های خاصی برای تمیز کردن لنز استفاده کنید. بعد از تمیز کردن لنز، ممکن است خطوط کمتر قابل مشاهده باشند.
  3. تعویض لنز: در صورتی که لنز پلی استیشن به شدت خراب شده، می‌توانید آن را تعویض کنید. برای این کار، بهتر است به تعمیرگاه مجاز پلی استیشن مراجعه کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که برخی از روش‌های تعمیر لنز پلی استیشن ممکن است به جایگزینی آن با لنز جدید منجر شود. همچنین، در هر صورت بهتر است قبل از هر اقدامی، از نحوه استفاده از لنز پلی استیشن و روش‌های تعمیر آن با تعمیرگاه مجاز پلی استیشن در کرج مشورت کنید.

تعمیرات لنز پلی استیشن

بله، ما می توانیم به تعمیرات لنز پلی استیشن بپردازیم. اما لازم به ذکر است که برخی از مشکلات لنز ممکن است برای تعمیر مناسب نباشند و به جای آن باید لنز را جایگزین کنید.

اگر لنز پلی استیشن شما دارای خط و خش، تاری، مشکلات فوکوس، مشکلات رنگی یا هر نوع مشکل دیگری است، می توانید آن را به تعمیرکاران مجرب در دیجی پد بدهید یا با شماره های کارشناسان برای مشاوره تماس بگیرید.

09121710932

پیش از ارسال لنز به تعمیر، بهتر است با تعمیرکاران مربوطه تماس بگیرید تا از قیمت، زمان و نوع مشکلاتی که می توانند تعمیر کنند، مطلع شوید. همچنین، باید مطمئن شوید که تعمیرکاران مجرب هستند و تجربه کافی در تعمیر لنز های پلی استیشن دارند.

نکاتی که شما را متوجه می کند که لنز دستگاه شما به مشکل بر خورده :

  •  نخواندن دیسک پلی استیشن
  •  هنگ کردن هنگام بازی
  • پرت کردن از بازی
  •  لک زدن هنگام بازی

چند عامل باعث هست که دیسک بر روی پلی استیشن شما اجرا نشود :

  • خرابی لنز پلی استیشن
  • خرابی فلت لنز پلی استیشن
  • خرابی بوبین لنز پلی استیشن
  • خرابی موتور لود پلی استیشن
  • خرابی ای سی لودینگ
  • در آخر کثیف بودن دیسک

تمام این موارد شامل تمام کنسول های موجود در بازار می شوند 

با وجود گذر زمان و ماشین سازی زندگی و افزایش آپارتمان نشینی اکثر فرزندان به بازی های رایانه ای تمایل دارند و با آن سرگرم می شوند. از سال 1996 با آمدن کنسول های بازی به بازار بسیار مورد پذیرش قرار گرفت است و محبوبیت ویژه ای بین کودکان و حتی بزرگسالان دارد.

به دلیل آنکه این بازی بین افراد بسیار محبوب است، ممکن است بسیاری از افراد درگیر بازی با دستگاه باشند، این امر موجب آسیب به دستگاه می شود که نیاز به تعمیر پلی استیشن دارد و همچنین با وجود گرد و غبار موجود در هوا باعث نفوذ ذرات ریز به داخل دستگاه پخش پلی استیشن خود است که برای تعمیر آن نیاز به تعمیر پلی استیشن است .

 

تعمیر پلی استیشن در کرج برای متخصصین دیجی پد از اهمیت زیادی برخوردار است. در حال حاضر مسئله مهم این است که ما باید برای تعمیر پلی استیشن به کجا مراجعه کنیم. بهترین گزینه این است که به نمایندگی دستگاه بپردازیم زیرا نمایندگی برای تعمیر پلی استیشن در کرج بیشتر غالب و قابل اعتماد تر است. همچنین سپردن بازی پلی استیشن به مرکز قابل اعتماد که در زمان کوتاه تر با هزینه مناسب مناسب می تواند کار شما را انجام می دهد رضایتمندی شما و راحتی بیشتر برای تعمیر پلی استیشن شما است.

چه عواملی باعث خرابی لیزر کنسول شما می شود؟

 

دیود لیزر در همه کنسول ها ، نه فقط در PS4 ، به طور طبیعی خراب می شود تا جایی که دیگر دیسک نمی خوانند. قدرت و تمرکز لیزر با گذشت زمان کاهش می یابد. به طور معمول دیود لیزر Blu-ray است که از کار می افتد زیرا معمولاً بیشترین استفاده را دارد. ممکن است دیسکهای DVD و صوتی کار کنند زیرا اینها از لیزر متفاوت (قرمز) که در همان مونتاژ است استفاده می کنند.

گاهی اوقات ممکن است آسیب فیزیکی برای لنزهای لیزر کنسول رخ دهد. اگر کنسول در حالی که دیسک به داخل آن باشد ​​جابجا شود یا زمین بخورد ، می تواند باعث تماس آن با لنز لیزر و آسیب رساندن آن می گردد. همچنین ممکن است در صورت وقوع این اتفاق ، متوجه خراش دایره ای شکل روی دیسک شوید..

در مرکز تعمیرات دیجی پد ما تمامی لنز کنسول های سونی از جمله :

ps1 – ps2 – ps3 – ps4 را در کمترین زمان ممکن تعمیر و تحویل می دهیم

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *