تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تبلت کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج کنسول نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در فردیس کرج

تعمیرات لنز پلی استیشن ۲ ، از جمله خدمات تخصصی است که نمایندگی رسمی تعمیر استیشن در فردیس کرج ( دیجی پد ) به کاربران ارائه می دهد:

  • تعمیرات لنز ، تعمیرات موتور لنز ، فلت لنز ، بوبین لنز
  • تعمیرات ای سی کپی
  • تعمیرات برد پلی استیشن 2
  • تعمیرات دسته
  • فلش خور کردن پلی استیشن 2

برای انجام این کار ها به شکل تخصصی، تکنسین هایی در نظر گرفته شده اند که ضمن تسلط کامل بر قطعات این دستگاه، انواع مشکلات آن را شناخته و قادر به برطرف کردن آنها می باشند. قابلیت های پلی استیشن ۲ به حدی بود که بسیاری از کاربران هنوز هم به این دستگاه علاقه مند بوده و از آن استفاده می کنند. به دلیل نوع کاربری این کنسول این دستگاه ممکن است دچار مشکلات متعددی شود.

اگر کاربران اطلاعات کافی در مورد تعمیرات پلی استیشن ۲ داشته باشند، می توانند مشکل را شناسایی کرده و پیش از سرایت مشکل به دیگر قسمت ها، دستگاه را ترمیم نمایند. با توجه به اهمیت این موضوع، مقاله پیش رو را به ارائه نکاتی در مورد تعمیرات  پلی استیشن ۲ اختصاص داده ایم؛ امیدواریم مطالب عنوان شده، حداکثر کارایی و فایده را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد.

تعمیر پلی استیشن 2 در کرج | سایت دیجی پد

نشانه های خرابی لنز پلی استیشن 2

سی دی در دستگاه اجرا نمی شود، چه باید کرد؟
مشکل عدم اجرای بازیها در دستگاه پلی استیشن ۲ به دو عامل اساسی برمیگردد (توجه نمایید ممکن است مشکل بسیار جزی باشد و ما تنها به عمده موارد اشاره میکنیم که احتمال آنها بیشتر است)

1. عدم قدرت لنز دستگاه (احتمال زیاد):

در دستگاه پلی استیشن ۲ بر خلاف پلی استیشن 1 لنز دستگاه بصورت جدا و مجزا تعویض می شود. این یک نقطه قوت است چراکه شما می توانید به راحتی و با هزینه کم لنز دستگاه خود را در مرکز تخصصی تعمیرات پلی استیشن 2 در کرج ( دیجی پد ) تعویض نمایید.  دستگاه، قدرتی دوباره به دستگاه کنسول خانگی خود بدهید و به بازی کردن بپردازید.

از کجا بفهمیم که مشکل از لنز دستگاه است؟ برای شناسایی این مشکل به نکته توجه کنید، لود نشدن بازی، کند بودن اجرای بازی با تعویض لنز برطرف می شود. توجه کنید باید سی دی در دستگاه بچرخد با این حال اگر بازی اجرا نشد، بدانید مشکل با تعویض لنز به احتمال زیاد حل می شود.

تعمیر پلی استیشن 2 در کرج | سایت دیجی پد
تعمیر پلی استیشن 2 در کرج | سایت دیجی پد

2. عدم عملکرد صحیح موتور و پولی (احتمال کم):

فرسوده شدن خار های جایگاه سی دی پلی استیشن ۲، پایین امدن پولی و عدم فاصله مناسب لنز و سی دی، و یا شکستگی های جزیی در پولی تعادل سی دی را برهم میزند. این امر باعث می شود لنز کار خود را به درستی انجام ندهد و حتی سی دی در دستگاه نچرخد.

همچنین مشکل در ارمیچر می تواند باعث نچرخیدن و عدم اجرای بازی باشد که احتمال آن کمتر است به هر حال، شما برای رفع این مشکل باید ارمیچر و پولی را باهم خریداری کنید لذا این دو به یکدیگر پرس شده اند.

شما می توانید موتور و لنز پلی استیشن ۲ را با بهترین قیمت در  فروشگاه ما یعنی “دیجی پد” خریداری نمایید و مشکل دستگاه خود را با تعویض یکی از این دو قطعه برطرف کنید.

 

چه زمانی باید لنز پلی استیشن 2 را سرویس کنیم؟

1- زمانیکه دیسک های بازی ما به مرحله اجراء نرفته به صفحه ی BROEWSER می رود

2-زمانیکه دیسک بازی اجراء نشود و صفحه FORMAT DISK روی صفحه ی نمایش ظاهر بشود

3-زمانیکه پیغام DISK READ ERROR روی صفحه ی نمایش ظاهر بشود

4-زمانیکه بازی در مرحله خاصی گیر میکند

5-زمانیکه بعضی از دیسکت های سالم بازی دیگر اجراء نمیشوند .

تعمیر پلی استیشن 2 در کرج | سایت دیجی پد
تعمیر پلی استیشن 2 در کرج | سایت دیجی پد

نکات مهم در نگهداری از پلی استیشن ۲

عواملی که بر خرابی پلی استیشن ۲ سونی تأثیر دارد شامل رطوبت ، گرد و غبار ، عدم سرویس به موقع دستگاه و نوسانات جریان برق می باشد. سرویس به موقع دستگاه یکی از حیاتی ترین نکات در دستگاه نگهداری خصوصی است اگر شما باید کمک کنید تا قبل از خرابی کامل ، به تعمیر آن بپردازید. قطعات فرسودگی نیز یکی دیگر از عواملی است که در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می کند ، سرویس به موقع از مستهلک شدن قطعات در صورت عدم امکان استفاده می شود.

برخی اوقات از طریق ایرادات پلی استیشن سونی تنها با استفاده از دستگاه BGA امکان پذیرش وجود دارد. مرکز تعمیرات پلی استیشن ۲ در کرج ( دیجی پد )  با بهره مندی از این دستگاه تمام عیوب پلی استیشن ۲ شما را برطرف می کند.

شما نیز در صورت بروز مشکل می توانید با کارشناسان دیجی پد تماس بگیرید.

واحد تعمیرات نمایندگی ps در کرج (دیجی پد)
در این واحد کاملاً نرم افزاری نرم افزاری و سخت افزاری پلی استیشن سونی بررسی و ریشه یابی می شود. شرایط تعمیر و اجرای تعمیرات به کاربر اعلام می شود و در صورت رضایت یا پیشنهاد تعمیر آغاز می شود.

تعمیر برد اصلی ، تعمیر پورت HDMI ، تعویض درایو ، تعویض لنز ، تعمیرات آداپتور ، تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت ، تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم انواع دستگاه های  ، Ps2 , Ps3 , xbox360 , Ps4 , Ps5 در مدل های معمولی ، pro و slim در این واحد انجام شود.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *