تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لپ تاپ کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

تعمیرات ps2 در فردیس کرج

یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی رسمی تعمیرات ps2 در فردیس کرج ( دیجی پد )می باشد. این خدمات به دلیل تمرکز بر عیوب رایج این دستگاه و شناسایی کارآمدترین روشهای تعمیر در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. تعمیرات کنسول بازی سونی در این مرکز محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد.

حتی الامکان تلاش می گردد تا اشکالات نرم افزاری دستگاه بصورت رایگان ارائه گردد مگر آنگه اشکال پیش آمده زمان‌بر و نیاز به اقدامات جدی داشته باشد. تعمیرات کنسول بازی در این مجموعه مشمول گارانتی محدود می باشند و بازه زمانی این گارانتی در حین مراجعه مشخص گشته و به صاحب دستگاه اعلام می گردد

.

تعمیرات ps2 در فردیس
تعمیر ps2

پلی استیشن 2 : باید اعتراف کنیم که پلی استیشن، سرگرم‌کننده‌ترین اختراع بشر است چراکه می‌تواند تمام تمرکز و حواس کاربر را بدزدد. فرقی هم نمی‌کند که کاربران این دستگاه در چه بازه سنی قرار داشته باشند چراکه همه عاشق پلی استیشن هستند. بنابراین تلخ‌ترین اتفاق برای کاربران این دستگاه، خراب شدن پلی استیشن است به ویژه اگر در حین اجرای یک بازی هیجان‌انگیز باشند.

اما جای نگرانی نیست چراکه می‌توان تعمیر پلی استیشن 2 را به نمایندگی رسمی تعمیرات تخصصی  پلی استیشن در کرج ( دیجی پد )  سپرد تا کارشناسان این مرکز در کسری از زمان به صورت تخصصی به عیب‌یابی دقیق و تعمیرات حرفه‌ای این دستگاه بپردازند و آن را مانند روز اول در اختیار کاربر قرار دهند. یکی از سرویس‌های ویژه مرکز تعمیرات پلی استیشن، تعمیرات پلی استیشن 2 به صورت کاملا تخصصی است.

چند نکته درباره پلی استیشن 2

پلی استیشن 2، بی‌شک برترین کنسول تاریخ بازی‌های ویدئویی است. تغییری که این کنسول با خود به همراه آورد، شاید تا سال‌های در این صنعت تکرار نشود؛ چرا که میزان فروش، محبوبیت و البته موفقیت پلی استیشن 2، مواردی هستند که کم‌تر کنسولی می‌تواند به آن‌ها دست پیدا کند. اما در کنار موفقیت بزرگ کنسول پلی استیشن 2، این کنسول حقایق جالب و البته باورنکردنی دارد که احتمالا نمی‌دانید.

پلی استیشن 2، پرفروش‌ترین کنسول بازی در تاریخ است
تا این لحظه، بارها و بارها به این نکته اشاره کردیم که کنسول ps2 یک نمونه موفق در تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی بوده است. اولین دلیل برای این موفقیت، میزان فروش پلی استیشن 2 خواهد بود. تا زمان پایان تولید، کنسول پلی استیشن 2 موفق شد تا ۱۵۷ میلیون عدد در سراسر دنیا فروش داشته باشد. برای درک بهتر این عدد، بهتر است بدانید که کنسول پلی استیشن 4، به تازگی موفق شده تا از مرز فروش ۳۰ میلیون عددی در جهان عبور کند. اگرچه کنسول پلی استیشن 2 با قیمت گذاری بهتری عرضه شد و بازه زمانی آن بسیار متفاوت بود، اما هنوز هم این موارد باعث نمی‌شوند تا پلی استیشن 2 یک کنسول افسانه‌ای نباشد.

تعمیرات پلی استیشن 2
تعمیرات پلی استیشن 2

نحوه تعمیرات پلی استیشن 2
برای تعمیرات پلی استیشن 2، باید اول دستگاه را عیب یابی کرد. تعمیرکار اول با توجه به علائم و نشانه های موجود، منشأ مشکلات کنسول را شناسایی می کند. سپس متناسب با شدت خرابی قطعات، آنها را تعمیر یا تعویض می کند. اگر مشکلات دستگاه ناشی از ایرادهای نرم افزاری باشند، با اصلاح تنظیمات و رفع نواقص نرم افزاری می توان کنسول را ترمیم کرد.

اقداماتی همچون تعمیر و تعویض برد، تعمیر دسته های پلی استیشن، ترمیم محفظه دیسک، تعویض کابل های آسیب دیده، تعمیر و تعویض پورت ها، تعمیر چراغ زرد، رفع مشکل روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی دستگاه و رفع ارورهای پلی استیشن هم سایر اقداماتی هستند که برای تعمیر پلی استیشن 2 انجام می شوند. گاهی هم تنها کابل ها و اتصالات مشکل دارند که در این صورت با تعویض آنها مشکل برطرف می شود.

برای اطلاع از مشکل دستگاه خود با شماره های زیر جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید 

09121710932-09024828152

تعمیر پلی استیشن سونی در کرج

تعمیر پلی استیشن سونی، حساسیت ها و ظرافت های خاص خود را دارد. از این رو این فرایند باید توسط تکنسین های مجرب و دارای تخصص انجام شود. مدیریت نمایندگی تعمیرات ps در کرج (دیجی پد ) ضمن توجه به این ظرافت ها، ترتیبی داده است که کلیه مراحل ترمیم این محصول، در محیطی مجهز و توسط تعمیرکارانی دوره دیده انجام شود. در واحدی که برای این کار در نظر گرفته شده است، جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری روز دنیا فراهم شده و روند تعمیرات را تسریع و تسهیل نموده است. گفتنی است که بررسی و تعمیر انواع مدل های این دستگاه از جمله پلی استیشن ۲ نیز در این واحد انجام می شود.

تعمیرات ps2

خدمات پلی استیشن
خدمات حرفه ای پلی استیشن 2

یکی از محبوبترین کنسول های بازی که از زمان های قدیم آشنای همگان و  علاقه مندان به بازی است پلی استیشن می باشد که خیلی ها خاطرات بسیار خوب و شیرینی با این دستگاه دارندف البته دستگاه هایی نظیر سگاه – میکرو و آتاری هم از دستگاه های قدیمی تر از پلی استیشن هستند ولی دیگر هیچ کدام از آن ها وجود ندارند مگ در نمایشگاه ها و طیقه فروشی های الکترونیکی

پلی استیشن به ترتیب شماره انتشار یافت که  به نام های اختصار Ps1 – Ps2 – Ps3  و  Ps4 وجود دارند. البته Ps1  پلی استیشن ۱ دیگر از دسته دستگاه هایی است که رو به انقراض قرار دارد و استفاده ی زیادی ندارند و حتی دیگر بازی انها خیلی وقت است که تولید نمی شوند این درحالی است که از شماره ی Ps2 بورس بوده و استفاده ی زیادی داشته و  در حال حاضر نیز توسط گیمیرها و علاقه مندان به بازی های رایانه ای از آن ها استفاده می کنند

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *