تعمیر xbox one در کرج
تعمیر xbox one S در کرج تعمیر ایکس باکس وان اس در کرج

تعمیر ایکس باکس وان اس در مازندران

تعمیر ایکس باکس وان اس در مازندران

کنسول های جدید و محبوب مایکروسافت، باید به ایکس باکس وان اس اشاره کرد. این محصول که با هدف اصلاح و رفع معایب ایکس باکس وان طراحی شده، قابلیت های جدیدتری را در خود جای داده است. تا جایی که بسیاری از گیمرهای حرفه ای و طرفداران xbox کنسول های قدیمی خود را با این مدل تعویض کردند. تعمیر ایکس باکس وان اس در کرج، طیفی گسترده را در بر گرفته و با هدف رفع ایرادات عملکردی این دستگاه انجام می شود.

ظرافت ساختاری این محصول مورد بحث موجب شده که برای ترمیم آن نیاز به مهارت ویژه ای باشد که کاربران عادی فاقد آن هستند. در ادامه، شما همراهان عزیز را با نکاتی در خصوص تعمیرات xbox one s و جزئیات آن آشنا خواهیم ساخت. در صورت نیاز به دریافت راهنمایی های بیشتر، می توانید از تیم متخصص تعمیر ایکس باکس وان اس در مازندران کمک بگیرید.

تعمیر ایکس باکس وان اس در کرج

چرا ایکس باکس وان اس(xbox one s) ؟

از نظر سخت‌افزاری، این کنسول به یک سنسور مادون‌قرمز برای هماهنگ‌شدن با دسته‌ها مجهز است. همچنین با درنظرگرفتن Bluetooth برای دسته‌های بازی، امکان اتصال آن به دستگاه‌های دیجیتالی دیگر ازجمله کامپیوتر (Windows 10)، تبلت‌ و موبایل‌ فراهم شده است. به‌‎علاوه این ویژگی باعث می‌شود که برد بیشتری تحت‌پوشش این کنسول قرار گیرد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذابی که برای XBOX ONE S در نظر گرفته شده، پشتیبانی از فرمت‌های Ultra HD 4K برای پخش انواع فیلم‌ها و HDR برای بازی‌هاست. که امکان بهره‌مندی از تصاویر بسیار باکیفیت و چندرسانه‌ای را فراهم می‌آورد. آداپتور برق  ایکس باکس وان اس برای این مدل اصلاح و به داخل کنسول منتقل شده است. و اتصال آن به برق فقط از طریق یک عدد کابل صورت می‌گیرد. یک عدد پورت USB در قسمت جلویی XBOX ONE S نیز قرار دارد.

جالب است بدانید، این کنسول از لوازم جانبی مدل‌های قدیمی‌تر خود هم پشتیبانی می‌کند. این مدل فاقد ورودی کینکت است و برای اتصال کینکت باید از یک مبدل استفاده کرد. علاوه‌بر لوازم جانبی، قابلیت پشتیبانی از همه‌ی بازی‌های قبلی Xbox One برای این کنسول در نظر گرفته شده است. این ویژگی باعث می‌شود زمان طولانی‌تری را با این دسته بگذرانید، بدون اینکه احساس خستگی کنید.

مشکلات رایج ایکس باکس وان اس

داغ شدن ایکس باکس وان اس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این محصول است که با آن مواجه می شوند. وقتی چند ساعت متمادی از این کنسول استفاده می کنید، شاهد داغ شدن بدنه آن خواهید بود که در صورت برطرف نشدن، آسیب های جدی در قطعات داخلی و عملکرد دستگاه ایجاد خواهد کرد.

سه چراغه شدن دستگاه هم یکی از اختلالات رایج این کنسول است که معمولا به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس به وجود می آید. مشکلات دیگری مثل روشن نشدن، خاموش شدن، عدم شناسایی و اجرای بازی ها، عدم شناسایی دستگاه های جانبی و … نیز جزء مشکلاتی هستند که در تعمیرات ایکس باکس وان اس مورد توجه قرار گرفته برطرف می شوند.

تعمیر ایکس باکس وان اس در کرج

خرابی های رایج مشاهده شده در تعمیر ایکس باکس

بیش ترین دلایلی که در زمان تعمیر ایکس باکس و خرابی های کنسول های بازی دیگر دیده می شود عموما سرویس نشدن دستگاه و نوسان های برق می باشد که متاسقانه تا زمانی که این گجت های دیجیتالی محبوب دچار خرابی نشوند کاربران بازی را با آن ها ادامه می دهند. با این حال مشکلات شایعی در هر کنسول بازی به هنگام تعمیر دیده شده که دانستن آنها میتواند موجب اقدام به موقع شما برای رفع مشکل و تعمیر دستگاه شود.

آپدیت نشدن ایکس باکس

در حال حاضر بعضی از کاربران با مشکل آپدیت ایکس باکس مواجه هستند و زمانی که این اتفاق می افتد ایکس باکس امکان دسترسی به اکثر ویژگی ها نخواهد داشت. این مشکل امکان دارد مربوط به خود دستگاه، اتصال اینترنت و یا حتی خود مایکروسافت باشد. قبل از تماس با نمایندگی تعمیر ایکس باکس وان اس در مازندران این چند روش را انجام دهید:

بررسی اتصال اینترنت احتمال دارد هر گونه قطعی در اتصال تمام فرایند آپدیت را مختل سازد.

بررسی سخت افزاری دستگاه را ریست کنید برای اینکار دکمه پاور را چند ثانیه نگهدارید تا ایکس باکس خاموش شود اتصالات سیم را جدا کنید و بعد از ۳۰ ثانیه دوباره وصل کنید با این کار حافظه پنهان دستگاه پاک شده و کارت شبکه دوباره تنظیم می شود.

اگر این موارد را انجام دادید ولی مشکل رفع نشد با مراجعه به مرکز تعمیر ایکس باکس وان اس در مازندران مشکلاتان را برطرف کنید.

تعمیر ایکس باکس وان اس در کرج

تعمیر دسته Xbox One S

دسته های بازی ایکس باکس وان اس ، با دو پنل پلاستیکی پوشانده شده اند که ظاهری زیبا به آنها داده اند. روی این پنل ها، دکمه های جهت نما و سایر کلیدها تعبیه شده اند. همانطور که اطلاع دارید، دسته های ایکس باکس فاقد سیم هستند و از طریق اتصال بلوتوث با کنسول مرتبط می شوند. کار نکردن دسته ها، عدم اتصال، قطع و وصل شدن، خرابی دکمه و خرابی باتری ها از جمله اصلی ترین مشکلات دسته های بازی xbox هستند.

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در مازندران

تعمیر انواع کنسول ها در مازندران

تعمیر انواع برد کنسول در مازندران

تعمیر لنز انواع کنسول ها در مازندران

تعمیر انواع هارد کنسول در مازندران

تعمیر انواع دسته های کنسول در مازندران

نصب بازی در انواع کنسول ها در مازندران

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *