تعمیر دسته ایکس باکس وان XBOX ONE
تعمیر xbox one در کرج

تعمیر دسته ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج

رفع عیب و تعمیر دسته ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج از تخصصی ترین خدمات مرکز دیجی پد میباشد و از آنجایی که دسته ایکس باکس وان XBOX ONE یکی از رایج ترین دسته کنسول بازی مورد استفاده در ایران می باشد، برآن شدیم تا در مرکز دیجی پد بخشی را برای این کار راه اندازی کنیم تا مورد استفاده شما کاربران گرامی قرار گیرد.

دسته ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج
دسته ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج

کنسول بازی ایکس باکس وان XBOX ONE چند سال است که در میان مردم به عنوان یک کنسول بازی حرفه ای معروف شناخته شده است  و طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که  هم‌ وطنان را ترغیب می‌کند در انتخاب خود ایکس باکس وان XBOX ONE را یکی از اولین انتخاب‌های خود قرار دهند.

زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری قرار می گیرد که دارای خدمات پس از فروش از قبیل سرویس ، نصب و تعمیر کنسول بازی باشد زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد و لازم است که از انها نگهداری لازم انجام شود.

هنگام نیاز شما به تعمیر دسته ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج انتخاب یک تعمیرکار متخصص مهم ترین قسمت این کار می باشد زیرا کمک گرفتن از افراد غیر متخصص نه تنها عیب را برطرف نمی کنند گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری هم می شود.

تعمیر دسته ایکس باکس وان

تعمیر دسته ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج تخصص اصلی ماست، دیجی پد حدود 10 سال است به عنوان عامل فروش و پشتیبانی کنسول های بازی و لوازم جانبی آن فعالیت کرده است. با توجه به افزایش هزینه خرید کنسول بازی و دسته آن، تعمیرات آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. دیجی پد با تخصص در زمینه فروش، نصب وتعمیرات انواع کنسول های بازی توانسته است تجهیزات مورد نیاز شما دراین حوزه را پشتیبانی کند و در صورت نیاز به تعمیر یا جایگزینی به شما سرویس دهد .
لذا خدمات سخت افزاری و نرم افزاری خود را در حوزه کنسول های بازی و تعمیر تخصصی آنها را به دیجی پد بسپارید.

تعمیر دسته ایکس باکس وان
تعمیر دسته ایکس باکس وان

کنترلر ایکس باکس وان XBOX ONE

دسته ایکس باکس وان XBOX ONE (که بعضا به عنوان کنترل کننده بی سیم Xbox One شناخته می شود) کنترلر اصلی بازی برای کنسول های بازی خانگی Xbox One و Xbox Series X است، همچنین برای استفاده در رایانه های شخصی مبتنی بر ویندوز تجاری سازی شده و با سایر سیستم عامل ها سازگار است. و همچنین قابلیت نصب بر روی macOS Linux iOS و Android را دارد. دسته ایکس باکس وان طرح کلی موجود در کنترلر Xbox 360 را حفظ می کند، اما تغییرهای کوچکی که در آن قابل مشاهده است: مانند اصلاح شکل کلی آن، جای دستِ مجدداً طراحی شده، دکمه های شانه و محرک ها، همراه با موتورهای رامبل جدید درون محرک ها، نظرمشتریان این دستگاه را به خود جلب کرده است.

رفع عیب و تعمیر دسته ایکس باکس وان
رفع عیب و تعمیر دسته ایکس باکس وان

 

تعمیر دسته ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج توسط مرکز دیجی پد

مراکز دیجی پد با کادری مجرب و تجهیزات بروز، یکی از قدیمیترین و مجهزترین تعمیرگاه هایکنسول بازی کشور آمادگی تعمیر دستگاه های شما مشتریان عزیز در کمترین زمان و با بهترین کیفیت را دارد. آموزش تعمیرات کنسول بازی، فروش و پخش کنسول بازی، تعمیر انواع کنسول و تعمیر دسته ایکس باکس وان XBOX ONE در کرج برای همکاران، تعویض هارد، تعویض قطعات و … تنها گوشه ای از خدمات تخصصی است که در مرکز دیجی پد به مشتریان عزیز ارایه می شود. کلیه ی تعمیرکاران کنسول های بازی دیجی پد دارای تجربه چندین ساله و آموزش دیده هستند. در مراکز دیجی پد از قطعات اورجینال استفاده می شود. در صورتی که در شهر کرج هستید می توانید از خدمات ما به راحتی استفاده کنید.

تعویض لنز کنسول در همان روز صورت می پذیرد. همچنین می توانید از فروشگاه دیجی پد کالای مورد نیاز خود را براحتی خریداری نمایید و در کمترین زمان دریافت نمایید. اگر میخواهید کنسول بازی و دسته بازی شما بدون آسیب دیدن و توسط حرفه ای ها تعمیر شود دیجی پد انتخاب مناسب شماست. کلیه ی دستگاه های تعمیری در صورت امکان مشمول گارانتی ما خواهند بود. در صورتی که هرگونه نارضایتی برای مشتری در حین یا بعد از تعمیرات کنسول و دسته بازی پیش آید این اطمینان را به شما میدهیم که برای جلب رضایت 100 درصد مشتری از هیچ تلاشی دریغ نخوایم کرد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *