آموزش های کنسول xbox

تعمیر لنز xbox در کرج

تعمیر لنز xbox در کرج

تعمیر ایکس باکس در کرج به هنگام بروز مشکل از جمله مهم ترین دلایل و نگرانی طرفداران بازی های ویدیویی است. کنسول ایکس باکس از جمله کنسول های بازی پرطرفدار است که مانند هر وسیله ای دیگر عمر مفید خود را دارد و زمانی می رسد که شما نیاز به خدمات تعمیر Xbox خود را.

 

ایکس باکس یک کنسول بازی قدرتمند محصول شرکت مایکروسافت است که به عنوان کنسولی با قدرت بالا در اجرای بازی های ویدئویی با کیفیت شناخته شده است که در تاریخ 15 نوامبر 2001 در آمریکای شمالی، 22 فوریه 2002 در ژاپن و 14 مارس 2002 در استرالیا و اروپا وارد بازار شد. کنسول ایکس باکس در نسل های مختلف عرضه شده است که کنسول ایکس باکس 360 و کنسول ایکس باکس ایکس وان شناخته شده ترین آنها هستند.

 

در تعمیر ایکس باکس 360 در کرج مهم ترین مشکل که با آن مواجه میشویم زیاد گرم شدن دستگاه بعد از 3 ساعت بازی است. البته شیوه های متعددی در تعمیر ایکس باکس و خنک کردن دستگاه وجود دارد ولی اگر زود اقدام نکنید تعمیر ایکس باکس هم فایده ای نداشته و دستگاه شما ازبین می رود. بیشترین مشکل مشاهده شده در تعمیر ایکس باکس 360 سه چراغه شدن دستگاه است که میتواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد.

در اکثر موارد تعمیر ایکس باکس 360 مشاهده شده است که این کنسول بازی اگر به شیوه ی درست استفاده و نگهداری شود میتواند سالها برای شما کار کند و از آن بهره ببرید .

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *