تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

تعمیر پلی استیشن در شهر کرج

تعمیر پلی استیشن در شهر کرج

 

برخی از رایج ترین مشکلات ps2 عبارتند از جست و جوی ویدیو، پخش صوت، عملکرد ضعیف در هنگام بازی یا خواندن دیسک. تعمیرات پلی استیشن در کرج در اینجا برخی از رایج ترین راه حل ها برای تعمیر ps2 شما است.

آیا PSX شما این کار را انجام می دهد؟

شایع ترین خطای ps2 در ابتدای بازی، پریدن، خواندن دیسک ها، بازی های ضعیف و ضعیف کامل حرکت فیلم (FMV) است. این مشکل گاه بدتر می شود که دستگاه بیشتر روشن است.

مکانیسم های CD-ROM در ps2 های قبلی دارای نقایص رایج است که خود را در مراحل اولیه به عنوان پرش FMV (ویدیو حرکت کامل) و جریان صوتی مانند موسیقی پس زمینه در طی بازی نشان می دهد. تعمیرات پلی استیشن در کرج در مراحل وسط، بارگذاری بدتر نمایش داده می شود، به علاوه زمان بارگیری بیشتر و حلق آویز تصادفی و سقط جنین پخش FMV. در مراحل بعدی، مکانیسم به طور کامل قادر به خواندن داده ها از CD-ROM نیست. صفحه نمایش به طور مستقیم به بخش حافظه کارت حافظه / CDplayer به جای پس زمینه سیاه با آرم PlayStation خواهد رفت. تبدیل ps2 به وارونه کردن گاهی اوقات کمک می کند.

آیا این صدا به نظر شما Playstation شماست؟

تعمیر پلی استیشن در شهر کرج

 

پرش زمانی اتفاق می افتد که اپتیک لیزر نمی تواند اطلاعات را بر روی دیسک ردیابی یا خواند. این مشکل در نسخه های قبلی Playstation بیشتر مشهود است،تعمیرات پلی استیشن در کرج  سونی اقداماتی را برای مقابله با این مشکل در نسخه های بعدی دستگاه انجام خواهد داد. اولین نسخه ps2 (شماره مدل SCHP 1000، 1001، 1002) بدترین حالت برای این مشکل بود. این مدل های اولیه قطعات پلاستیکی در واحد لیزری (که بعدا شرح داده شده است) استفاده می شود که با گذشت زمان، پوشیده می شود. نسخه های بعدی این ماشین ها (شماره مدل SCHP 1000، 1001، 1002) با یک واحد لیزری اصلاح شده با استفاده از قطعات آلومینیومی به جای پلاستیک استفاده می شود. آخرین نسخه از ps2 سری SCPH-550x و به نظر می رسد بدون مشکل و بدون تنظیمات باید ساخته شود.

لطفا توجه داشته باشید: مشکلات با دیسک های کپی شده واضح تر می شود؛ زیرا آنها هرگز نمی توانند لیزر را به عنوان یک دیسک اصلی اصلاح کنند. این به این دلیل است که نویسندگان سی دی نمی توانند چاه هایی را که داده ها را بر روی یک دیسک CD-R تشکیل می دهند، بسنجند، همانطور که با یک دیسک فشرده می کنید.

شما می توانید با روش زیر عمل کنید یا سفارش “کیت اطلس” را انجام دهید که اساسا همان کار را انجام می دهد، اما سوله ها را جایگزین می کند. شما می توانید این کیت را از اینجا سفارش دهید:

تعمیر پلی استیشن در شهر کرج

 

تمام توان خود را به ps2 خود متصل کنید و دقت آن را بردارید و شماره مدل را بررسی کنید تا تعیین کنید آیا نسخه اولیه شما – Model Number SCHP 1000، 1001، 1002 باشد.

اگر شما یک مدل ps2 اولیه دارید، احتمالا مشکلات شما از سایبان لیزری پوشیده شده است. سورتمه لیزر را نگه می دارد و به عقب و جلو حرکت می کند تا CD را بخواند. تعمیرات پلی استیشن در کرج با گذشت زمان، یک شیار کوچک را در یک طرف می پوشد و شروع به شیب یا نشستن پایین تر از طرف دیگر می کند. این ممکن است یا ممکن است به چشم غیر مسلح قابل توجه باشد. سورتمه های پوشیده باعث مشکلات تمرکز می کنند که موجب پرش آن می شود.

تعمیر لازار SLED

من یک مهندس الکترونیک یا یک دانشمند موشک نیستم، اما من دوست دارم با چیزهای الکترونیکی مقابله کنم. من اعتقاد دارم که هر کسی می تواند روش زیر را انجام دهد اگر به آرامی و صبر و حوصله کار کند و زمان را متوجه شود که چه اتفاقی می افتد و جایی که می رود. تعمیرات پلی استیشن در کرج این یک تضمین “تعمیر همه” نیست، اما سیستم ps2 ما و بسیاری دیگر نیز را رفع کرد. به خاطر داشته باشید که اگر این تعمیر را انجام دهید، منبع تغذیه را قطع کنید. من مسئول خسارت نیستم

اساسا تعمیر، سمت سابلیس لیزر را که به علت سایش سورتمه کاهش یافته است، بلند می کند. بهترین راه برای رسیدن به این هدف این است که لیزر را از بین ببرید و یک تکه کوچک از ورق نازک بین سورتمه را اضافه کنید. کلاهبرداری این است که سورتمه حمل کند که سطح اپتیک (لنز) یا موازی با سی دی را حمل کند، و همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید چیزی است که آن را دوباره انجام دهید.

 

تعمیرات پلی استیشن در کرج

مرحله 1
پنج پیچ را از زیرین ps2 بردارید.

مرحله 2
دقت ps2 را به دقت و پوشش بالا را بردارید.

مرحله 3
پس از از بین بردن پوشش، متوجه خواهید شد که CD Laser و Drive Unit Black CD واقع در مرکز بالای ps2.

مرحله 4
حالا باید کابل لیزری CD را جدا کنید. کلیپ نگهدارنده را بسیار دقت کنید و کابل را بلند کنید. توجه به جهت کاب.

مرحله 5
با استفاده از یک پیچ گوشتی بسیار کوچک، دو پیچ را که روی درپوش لیزر نگه دارید، بردارید.

 

مرحله 6
برای از بین بردن پوشش لیزر، ابتدا باید دستگاه لیزر را روشن کنید و لیزر را در جهت مخالف فشار دهید. این امر به راحتی می تواند پوشش را آسان کند (شکل 7b و 7c).

 

مرحله 7
پوشش را از روی درایو را به دقت بردارید. یک لچ کوچک روی پشت وجود دارد که باید ابتدا از آن جدا شود.

 

مرحله 8
با درپوش لیزر در حال حاضر حذف شده است، چرخش را روشن کنید (مراقب باشید که لنز را آسیب نرساند یا خراشیده نکنید) و از یک جفت ناودانی برای بازسازی استفاده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *