ایکس باکس وان اس
نصب بازی

نصب بازی ایکس باکس وان اس در کرج

نصب بازی ایکس باکس وان اس در کرج

رشد روز افزون فضای اینترنت روش‌های خرید را با تغییرات اساسی مواجه کرده است. با توجه به مشغله های روزانه مردم، مهمترین سرمایه انسانی زمان میباشد که باید مدیریت شود. مشتریان وفادار دیجی پد میتوانند جهت نصب بازی ایکس باکس وان اس در کرج همه روزه حضوری و یا از طریق سایت و تماس تلفنی با پرسنل ما در ارتباط باشند.

دیجی پد گروه‏‏‌های مختلف کالایی مانند کنسول های بازی، اقلام دیجیتال، بازی های رایانه ای و لوازم جانبی را با تنوع فراوان در فروشگاه اینترنتی خود عرضه میکند. دیجی پد تلاش می نماید با تامین کننده های معتبر کشور قرارداد تجاری داشته باشد تا مشتریان بتوانند از طیف وسیع کالا و برندهای مختلف و معتبر بهره مند گردند.

اصلی ترین هدف دیجی پد ارزش آفرینی برای مشتریان خود در تمام مراحل (قبل از خرید، در حین خرید و بعد از خرید) میباشد.
یکی از مهمترین اهداف دیجی پد در ابتدای کار سهولت در انتخاب و خرید اقلام در بازار رقابتی موجود جهت رفاه حال مشتریان میباشد.بر همین اساس دیجی پد در نظر دارد در مراحل بعد امکان ارائه خدمات به مجموعه های خاص را نیز به مجموعه خدمات ارائه شده خود اضافه کند.

نصب بازی ایکس باکس وان اس XBOX ONE S در کرج
نصب بازی ایکس باکس وان اس XBOX ONE S در کرج

ایکس باکس وان اس XBOX ONE S

Xbox One S ظرفیت 1 ترابایت سه سال بعد از Xbox One اصلی به بازار آمد وماکروسافت یک دستگاه بازی کوچکتر، ساکت تر و با کیفیت بالاتر ارائه داد که نشان می دهد نسل کنسول فعلی چه کاری می تواند انجام دهد.

اکنون این سیستم جدید ماکروسافت برای کسانی است که می خواهند نسبت به قیمت Xbox One X هزینه ی مناسب تری را صرف این دستگاه کنند.

در حالی که تعداد بسیاری از ما از دیدن ضعف های Xbox One ناراحت بودیم ، Xbox One S ظرفیت 1 ترابایت پیشرفتهای فنی بسیاری را به همراه آورد، و با تبدیل HD به Ultra HD (با نام مستعار 4K) و سایز کوچکتر که باعث اشغال فضای کمتری میشود، طرفدارانش را شگفت زده کرد. نصب بازی ایکس باکس وان اس در کرج از دیگر خدمات مرکز دیجی پد است که در خصوص این کنسول بازی انجام میشود.

Xbox One S ظرفیت 1 ترابایت

در Xbox One S  ترابایت بازی ها نسبت به رزولوشنِ سری قبل بالاتر و با کیفیت تر شده اند. هرچند که کاملاً در سطح 4K که Xbox One X ارائه می دهد نیست اما فیلم ها و نمایش های تلویزیونی از پیکسل های اضافی استفاده می کنند. فراتر از 4K ، افزودن HDR نیز از قابلیت های خوبی است که در این کنسول بازی اضافه شده است. این سیستم از سه سال پیش قدرتمندتر است و به لطف هارد ۱TB که در بسیاری از نسخه های ویژه این کنسول وجود دارد ، جادارتر است.

مایکروسافت در ابتدا گفت که هیچ تفاوت واقعی بین سخت افزارهای موجود در Xbox One S و کنسول اصلی وجود ندارد، اما تجزیه و تحلیل عملکردی که پس از رونمایی از کنسول انجام شده، نشان داده است که بعضی از بازی ها بر روی کنسول جدید کمی روانتر اجرا می شوند.

نصب بازی ایکس باکس وان اس در کرج

شما میتوانید با همراه داشتن کنسول بازی خود به مراکز دیجی پد مراجعه فرمایید و برای نصب بازی ایکس باکس وان اس در کرج اقدام کنید. زمان انجام کار نصبت به نعداد و حجم بازی ها متغییر است و برای اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و هزینه میتوانید با شماره های مراکز دیجی پد تماس حاصل فرمایید .

XBOX ONE S در کرج


 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *