دیجی پد
کنسول نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

کنسول بازی در کرج

انواع کنسول های بازی ولوازم جانبی آن در فروشگاه دیجی پد، ویژه علاقه مندان و خریدارانی  که به دنبال هیجان و ایجاد لحظات مفرح هستند موجود است. بهترین کنسول بازی در کرج را از مراکز دیجی پد بخواهید.

 

کنسول بازی در کرج :

ps5

PlayStation 5 که به اسم ps5 شناخته شده، یک کنسول بازی ویدیویی خانگی آینده است که توسط Sony Interactive Entertainment در سال ۲۰۱۹ ساخته واعلام شده به عنوان جانشین پلی استیشن 4 در اواخر سال 2020 عرضه می شود.

در مقاله ای Wired در آوریل سال 2019 ، مارك Cerny معمار سونی اطلاعاتی درباره جانشین PlayStation 4 فاش كرد. این كنسول جدید دارای درایو مخصوص و یك GPU سفارشی AMD است كه قادر به ردیابی اشعه و سازگاری بیشتر نسبت به سری های قبلی PlayStation است.

 

ps4

هفت سال پس از معرفی پلی استیشن 3 ، شاهد آن بودیم که هر روزه تعداد کنسول بازی در منازل رو به افزایش بود و اتاق های نشیمن کم کم تبدیل به مراکز بازی شد.شرکت سونی سعی در آن داشت که با به روز رسانی های مداوم مشتریان خود را خوشنود نگه دارد اما این به روز رسانی ها همیشه کامل نبودند، هرچند که در PS3 ، همیشه اتفاق ضعف هایی مشاهده میشد.
در همین حال ، طراحان پلی استیشن 4 در حال یادداشت برداری بودند و یک کنسول را طراحی می کردند که از نظر ویژگی می خواستند خطاهای پیشین خود را برطرف سازند.
سونی در سال 2006 بر تصویب استاندارد Blu-ray بسیارتمرکز داشت. PS4 برای فروش تلویزیون های سه بعدی یا دیسک های Blu-ray یا سایر محصولات شرکت های دیگر ساخته نشده بود، بلکه این یک کنسول بازی است، یک پیام واضح که سونی سریع آن را تکرار کرد. این تمرکز باعث شده است که این کنسول از موقعیت مناسبی نسبت به پلی استیشن 3 در سال 2006 برای رقابت در یک جنگ بزرگ برای اتاق نشیمن برخوردار باشد. ps4 اورجینال را از دیجی پد، کنسول بازی در کرج بخواهید.

نمایندگی رسمی ps4
نمایندگی رسمی ps4

ps3

پس از استقبال بی نظیر مردم از ps2 در اولین اقدام این شرکت؛  تولید پلی استیشن3 به برنامه ی تولیدی شرکت سونی اضافه شد. پس از گذشت چند سال ؛بعد از پلی استیشن2 از  ps3 رونمایی شد. کنسولی که بسیاری از حرفه ای ها منتظر رونمایی اش بودند. بارونمایی کنسول بازی ps3 ؛ در همان ماه های اولِ ارائه ی آن در بازار ،فروش بسیار خوبی را به دست آورد.

با آغاز زندگی ماشینی، درخواست خریدکنسولهای بازی از کشورهای مختلف توسط حرفه ای ها افزایش یافت. شرکت سونی در این زمان برای فروش محصولات خود در کشورهای دیگر؛نمایندگی رسمی سونی را در چند کشور تاسیس کرد.

گسترش محصولات و نوآوری در تولید دو اصل اساسی شرکت سونی از همان آغاز کار خود بوده است. بنابر همین اصول ؛ امروزه شرکت سونی بیشترین کنسول بازی را در دنیا تولید کرده است و همچنین در بیش از ۱۵۰کشور دنیا نمایندگی رسمی خود را تاسیس کرده است.

پلی استیشن 3
پلی استیشن 3

ps2

PlayStation 2 ( که با نام تجاری PS2 رسماً شناخته شده است) یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط Sony Computer Entertainment ساخته و به بازار عرضه شده است. این کنسول نخستین بار در تاریخ 4 مارس 2000 در ژاپن و در آمریکای شمالی در 26 اکتبر 2000 و در اروپا و استرالیا در تاریخ 24 نوامبر 2000 منتشر شد و جانشین اصلی پلی استیشن یک و همچنین سری دوم در پلی استیشن است. کنسول نسل ششم ، با Sega’s Dreamcast ، بازی نینتندو GameCube و Xbox اصلی مایکروسافت به رقابت پرداخت.

پس از شروع فروش ps2 سونی برخلاف Sega و Dreamcast، ابتدا در چند سال اول به بازی های آنلاین توجه زیادی نشان نداد، هرچند که با شروع فعالیت آنلاین Xbox همه چیزتغییر کرد. همزمان با انتشار ایکس باکس لایو، سونی در اواخر سال 2002 شبکه آنلاین پلی استیشن را منتشر کرد. فروش کنسول بازی در کرج از خدمات مرکز دیجی پد است.

ps2
ps2

ps1

PlayStation به طور اختصار PS و به طور کلی با نام PS1 یا نام رمزگذاری آن PSX شناخته می شود، یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط Sony Computer Entertainment ساخته شده است. این کنسول نخستین بار در 3 دسامبر 1994 در ژاپن ، در 9 سپتامبر 1995 در آمریکای شمالی، 29 سپتامبر 1995 در اروپا، و در 15 نوامبر 1995 در استرالیا منتشر شد و اولین نمونه از کنسول های بازی های ویدئویی پلی استیشن بود. به عنوان یک کنسول نسل پنجم ، پلی استیشن در درجه اول با Nintendo 64 و Sega Saturn رقابت می کرد.

ps1
SONY DSC

XBOX

Xbox یک برند بازی ویدیویی است که توسط مایکروسافت ساخته شده و متعلق به آن است. این برند همچنین بازی های xbox، خدمات استریم، سرویس آنلاین با نام Xbox Live و بازوی توسعه را با نام Xbox Game Studios ارائه می دهد. این برند برای اولین بار در نوامبر 2001 و با راه اندازی کنسول اصلی Xbox در ایالات متحده معرفی شد.

Xbox اصلی در 15 نوامبر 2001 در آمریکای شمالی، 22 فوریه 2002 در ژاپن و 14 مارس 2002 در استرالیا و اروپا منتشر شد. این اولین حضور مایکروسافت در بازار کنسول بازی بود. به عنوان بخشی از نسل ششم بازی Xbox با پلی استیشن 2 سونی، Sega’s Dreamcast و Nintendo’s GameCube رقابت کرد. Xbox اولین کنسولی بود که پس از قطع فروش Atari Jaguar در سال 1996 توسط یك شركت آمریكایی ارائه شد. نام Xbox از انقباض DirectX Box، مرجع API گرافیك مایکروسافت DirectX گرفته شده است. دیجی پد معتبرترین مرکز فروش کنسول بازی در کرج در خدمت شماست.

xbox  در دیجی پد
xbox در دیجی پد

XBOX 360

ایکس باکس 360 به عنوان جانشین Xbox اصلی در نوامبر 2005 منتشر شد و با پلی استیشن 3 سونی و Wii نینتندو به عنوان بخشی از نسل هفتم کنسول های بازی ویدیویی رقابت کرد. از 30 ژوئن 2013، 78.2 میلیون کنسول Xbox 360 در سراسر جهان فروخته شده است. ایکس باکس 360 در تاریخ 12 مه 2005 به طور رسمی از MTV رونمایی شد و اطلاعات دقیق در مورد بازی های آن در اواخر همین ماه در نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی (E3) منتشر شد. این کنسول کاملاً پس از پخش در تمام مناطق به جز ژاپن فروخته شد. چندین پیکربندی خرده فروشی از مدل اصلی Xbox 360 در طول عمر آن ارائه شده است ، میزان رم و حافظه داخلی ارائه شده متفاوت است.

xbox 360 در کرج
xbox 360 در کرج

Xbox One

Xbox One در تاریخ 22 نوامبر 2013 در آمریکای شمالی به عنوان جانشین Xbox 360 منتشر شد. Xbox One با پلی استیشن 4 ، Wii U ، Nintendo Wii U و سونی به عنوان بخشی از کنسول بازی های ویدیویی نسل هشتم رقابت می کند.

در تاریخ 21 مه 2013 ، Xbox One روی ویژگی های مبتنی بر اینترنت از جمله امکان ضبط و پخش گیم پلی و تماشای تلویزیون ماهواره ای از طریق کنسول تمرکز کرد.
پس از پرده برداری از آن، Xbox One به دلیل مدیریت اصلی حقوق دیجیتالی و شیوه های حفظ حریم خصوصی بحث برانگیز شد. در حالی که مایکروسافت از توانایی دسترسی کاربران به کتابخانه بازیهای خود (صرف نظر از اینکه آنها دیجیتالی باشند) در هر کنسول Xbox One بدون نیاز به دیسک های خود رونمایی کرد، امکان به اشتراک گذاری کل کتابخانه با 10 عضو طراحی شده را نیز جزو قابلیت های این کنسول طراحی کرد. بازی ها می بایست به حساب Xbox Live کاربر و کنسول Xbox One آنها متصل باشند و برای همگام سازی کتابخانه، یا کنسول لازم است به صورت دوره ای (حداقل هر 24 ساعت یک بار) به اینترنت وصل شود. کنسول بازی در کرج را از دیجی پد بخواهید.

Xbox One در کرج
Xbox One در کرج

Xbox one s

Xbox One S ظرفیت 1 ترابایت سه سال بعد از Xbox One اصلی به بازار آمد وماکروسافت یک دستگاه بازی کوچکتر، ساکت تر و با کیفیت بالاتر ارائه داد که نشان می دهد نسل کنسول فعلی چه کاری می تواند انجام دهد.

اکنون این سیستم جدید ماکروسافت برای کسانی است که می خواهند نسبت به قیمت Xbox One X هزینه ی مناسب تری را صرف این دستگاه کنند.

در حالی که تعداد بسیاری از ما از دیدن ضعف های Xbox One ناراحت بودیم ، Xbox One S ظرفیت 1 ترابایت پیشرفتهای فنی بسیاری را به همراه آورد، و با تبدیل HD به Ultra HD (با نام مستعار 4K) و سایز کوچکتر که باعث اشغال فضای کمتری میشود، طرفدارانش را شگفت زده کرد.

در Xbox One S  ترابایت بازی ها نسبت به رزولوشنِ سری قبل بالاتر و با کیفیت تر شده اند. هرچند که کاملاً در سطح 4K که Xbox One X ارائه می دهد نیست اما فیلم ها و نمایش های تلویزیونی از پیکسل های اضافی استفاده می کنند. فراتر از 4K ، افزودن HDR نیز از قابلیت های خوبی است که در این کنسول بازی اضافه شده است. این سیستم از سه سال پیش قدرتمندتر است و به لطف هارد ۱TB که در بسیاری از نسخه های ویژه این کنسول وجود دارد ، جادارتر است.

مایکروسافت در ابتدا گفت که هیچ تفاوت واقعی بین سخت افزارهای موجود در Xbox One S و کنسول اصلی وجود ندارد، اما تجزیه و تحلیل عملکردی که پس از رونمایی از کنسول انجام شده، نشان داده است که بعضی از بازی ها بر روی کنسول جدید کمی روانتر اجرا می شوند. فروش انواع کنسول بازی در کرج توسط مراکز دیجی پد انجام می شود.

XBOX ONE S
XBOX ONE S

Xbox One S ALL DIGITAL

Xbox One یک کنسول بازی ویدیویی خانگی نسل هشتم است که توسط مایکروسافت ساخته شده و در ماه مه سال 2013 اعلام شده است و جایگزین Xbox 360 و کنسول سوم در سری Xbox ، کنسول های بازی ویدیویی است. مایکروسافت کنسول بازی را به عنوان “همه در یک سیستم سرگرمی” معرفی کرد ، از این رو نام “Xbox One” را دارد. Xbox One به طور عمده با PlayStation 4 ، Wii U و Nintendo Switch سونی رقابت می کند. در سال 2019 ماکروسافت از کنسول بازی جدید خود رونمایی کرد، xbox one S All digital در مقایسه با سایر مدل های xbox تنها تفاوتی که داشت، نداشتنِ درایو نوری بود. به دلیل عدم داشتن درایو نوری در این کنسول بازی، شما قادر نخواهید بود از دیسک استفاده کنید.
اما این کنسول به شما اجازه میدهد تا در عین بهره‌مندی از قدرت کنسول Xbox One S، هزینه‌ی کمتری را جهت خرید آن پرداخت کنید. کنسول بازی در کرج را میتوانید از مراکز معتبر دیجی پد به صورت آنلاین و یا حضوری تهیه کنید.

ایکس باکس وان اس
ایکس باکس وان اس

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *