XBOX ONE S
نصب بازی

نصب بازی XBOX ONE S در کرج

مرکز دیجی پد، فروشگاهی بر مبنای ارائه خدمات اینترنتی و فروشگاه های حضوری می باشد که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران تأسیس شده است. هدف دیجی پد، امکان سازی خرید آسان برای کلیه اقلام براساس ارایه بیشترین تنوع محصول و قیمت برای کلیه اقلام فروشگاه است. هیچ نیازی نیست تا شما، انرژی و زمان خود را برای جستجوی کالاهای مورد نیاز در سایت های متفاوت صرف کنید، وقتی می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را براحتی در فروشگاه آنلاین دیجی پد بیابید. هرچند هدف ما راحتی و آسایش مشتری در خصوص خرید های اینترنتی است، اما برای نصب بازی XBOX ONE S در کرج نیاز است به صورت حضوری و یا غیر حضوری کنسول بازی خود را به مراکز ما ارسال کنید، تا در کمترین زمان بازی های دلخواه شما را بر روی آن نصب کنیم.

نصب بازی در دیجی پد

تنوع بسیار بالای کالا و بازی های موجود جهت نصب بازی XBOX ONE S در کرج ، ارائه اطلاعات محصول مانند مشخصات فنی و توضیحات، دسترسی 24 ساعته، جستجوی پیشرفته کالا، ارسال سریع و ضمانت اصالت کالا منطبق بر اطلاعات ارائه شده و… اهدافی است که از سوی مدیریت فروشگاه اینترنتی دیجی پد جهت رفاه حال خریداران و مشتریان عزیز با جدیت پیگیری می‌شود.
مدیریت و همکاران ما در فروشگاه دیجی پد با شعار راستی، امانت‌داری و مشتری‌مداری، تمامی تلاش و همت خود را به‌کار خواهند بست تا بهترین‌ها را برای شما فراهم کنند و حداکثر رضایتمندی را در خاطر مشتریان خود برآورده سازند.

نصب بازی XBOX ONE S در کرج
نصب بازی XBOX ONE S در کرج

نصب بازی XBOX ONE S در کرج

Xbox One S ظرفیت 1 ترابایت سه سال بعد از Xbox One اصلی به بازار آمد وماکروسافت یک دستگاه بازی کوچکتر، ساکت تر و با کیفیت بالاتر ارائه داد که نشان می دهد نسل کنسول فعلی چه کاری می تواند انجام دهد.

اکنون این سیستم جدید ماکروسافت برای کسانی است که می خواهند نسبت به قیمت Xbox One X هزینه ی مناسب تری را صرف این دستگاه کنند.

در حالی که تعداد بسیاری از ما از دیدن ضعف های Xbox One ناراحت بودیم ، Xbox One S ظرفیت 1 ترابایت پیشرفتهای فنی بسیاری را به همراه آورد، و با تبدیل HD به Ultra HD (با نام مستعار 4K) و سایز کوچکتر که باعث اشغال فضای کمتری میشود، طرفدارانش را شگفت زده کرد.

XBOX ONE S در کرج
XBOX ONE S در کرج

Xbox One یک کنسول بازی ویدیویی خانگی نسل هشتم است که توسط مایکروسافت ساخته شده و در ماه مه سال 2013 اعلام شده است و جایگزین Xbox 360 و کنسول سوم در سری Xbox ، کنسول های بازی ویدیویی است. مایکروسافت کنسول بازی را به عنوان “همه در یک سیستم سرگرمی” معرفی کرد ، از این رو نام “Xbox One” را دارد. Xbox One به طور عمده با PlayStation 4 ، Wii U و Nintendo Switch سونی رقابت می کند. در سال 2019 ماکروسافت از کنسول بازی جدید خود رونمایی کرد، xbox one S All digital در مقایسه با سایر مدل های xbox تنها تفاوتی که داشت، نداشتنِ درایو نوری بود. به دلیل عدم داشتن درایو نوری در این کنسول بازی، شما قادر نخواهید بود از دیسک استفاده کنید.
اما این کنسول به شما اجازه میدهد تا در عین بهره‌مندی از قدرت کنسول Xbox One S، هزینه‌ی کمتری را جهت خرید آن پرداخت کنید. Xbox One S DIGITAL در کرج را میتوانید از مراکز معتبر دیجی پد به صورت آنلاین و یا حضوری تهیه کنید.

نصب بازی XBOX ONE S
نصب بازی XBOX ONE S
لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *