تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تبلت کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لپ تاپ کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نصب بازی نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی پی اس فور

نمایندگی رسمی پی اس فور

سونی واقعا میخواهد چند چیز درباره PlayStation 4 Pro را روشن کند:

اول، طرفدار به پایان نسل کنسول بازی ویدیویی نشانه نمی دهد، حتی اگر مشخصه های آن و پنجره راه اندازی یک الگوی شبیه PC یا چرخه ارتقاء گوشی هوشمند بیشتر از نسخه های کنسول سنتی باشد. دوم، نرم افزار ارزشمند است حتی اگر شما 4K تلویزیون ندارید. سوم، اگر چه اکثر بازی های Pro در واقع در 4K واقعی ارائه نمی شود، اما آنها هنوز هم در مورد PS4 استاندارد بهبود یافته است.

احتمالا سونی احتمالا نیاز به روشن شدن این نکات را دارد، زیرا پس از آنکه PS4 Pro در ماه سپتامبر منتشر شد، در مورد قابلیت ها و هویت کنسول جدید، سردرگمی وجود داشت. آن را به عنوان ارتقاء میانه نسل بود که در دوره ای از بازی 4K معرفی شد، اما پس از ارائه اسکریپت، مشخص شد که 4K هنوز برای بسیاری از توسعه دهندگان هنوز دسترس نیست. در این رویداد راه اندازی، ما فقط یک بازی در طبقه ی نمایشی پیدا کردیم که در واقع 4K اجرا می شود (که می تواند Elder Scrolls Online) باشد، در حالی که دیگران از روش های ارتقاء Pro استفاده می کنند. روش های قابل توجه، اما نه 4K.

پس از اعلام، معلوم شد که PS4 Pro برای چه ساخته شده و چه چیزی برای آینده کنسول های بازی ساخته شده است. نمایندگی رسمی پی اس فور این پروژه به مایکروسافت Project Scorpio در تضعیف تقسیم نسلی پیوست و با تمام این صحبت در مورد 4K، مزایای آن برای صاحبان HDTV نامطمئن بود.

این زمانی است که مارک چنی وارد شد

Cerny معمار بازی PS4 و یکی از معتبرترین بازیگران صنعت بازی است. او Pro را در رویداد ماه سپتامبر سونی معرفی کرد و او این جلسه را با جلسه پشت درهای بسته در این هفته دنبال کرد، که عمیقا به جنبه های فنی کنسول غرق شد. به عبارت دیگر، Cerny خدمه پاکسازی سونی است.

او گفت: “PS4 Pro نسل جدیدی نیست و این چیز بسیار خوبی است.” “ما باور نداریم که نسل ها از بین می روند. آنها واقعا برای صنعت و جامعه بازی اهمیت می دهند. فقط هدف PS4 Pro متفاوت است.”

Cerny معتقد است نسل های کنسول یک جنبه مفید و ضروری از صنعت بازی های ویدئویی هستند. او خط “نسل ها چیز خوبی است” را در طول جلسه تکرار کرد، و آن را مانند یک مارتان خواند.

با این حال، تعریف نسل کنسول در حال تغییر است، و در حال حاضر PS4 Pro منجر به اتهام است. این مدل سنتی، مدل باریک انتظار می رود با مشخصات کمی بهبود یافته و نگاه تازه – در واقع، سونی فقط یکی از این کنسول ها را منتشر کرد. طرفدار بزرگ و قدرتمندتر از استاندارد PS4 یا نسخه جدید و پیشرفته باریک است. علاوه بر این، طرفدار هزینه 400 دلار در مقایسه با قیمت راه اندازی باریک 300 دلار است.

طرفدار یک خط تقسیم است. PS4 جدیدترین و بزرگترین قطعه سخت افزاری بازی سونی نیست: این تمایز متعلق به PS4 Pro است. هنگامی که کنسول در 10 نوامبر در قفسه های فروشگاه قرار می گیرد، افراد زیادی وجود دارند و تنها کسانی هستند که روزی از آیفون 6S Plus به بازار آمده اند، اگر فقط برای نشان دادن افرادی که به طور ناگهانی آیفون 6 به علاوه

Cerny PS4 Pro به عنوان یک نسل جدید را به دو دلیل نمی بیند: حافظه قابل توجهی بیشتر یا یک CPU جدید ندارد.

او گفت: “برای من، یکی از نشانه های نسل جدید کنسول، استفاده از حافظه قابل توجهی بیشتر است.” “در مقابل، PS4 Pro قطعا بخشی از نسل PS4 است، بنابراین ما مسیر دیگری را با کنسول گرفتیم. ما احساس کردیم که بازی ها نیاز به حافظه کمی دارند، حدود 10 درصد بیشتر، بنابراین ما در مورد یک گیگابایت آداپتور معمولی DRAM به کنسول. ”

PS4 Pro این حافظه را متفاوت از PS4 استاندارد استفاده می کند. در PS4، اگر شما Netflix را باز کنید و سپس به یک بازی مبادله کنید، Netflix در سیستم حافظه ساکن باقی می ماند و اجازه می دهد تا مبادله سریع بین دو برنامه انجام شود: نیازی به لود شدن نیست. نمایندگی رسمی پی اس فور پرو، با این حال، وظایف پس زمینه را به 1 گیگابایت DRAM معمولی متصل می کند، حافظه بیشتری را برای برنامه های فعال آزاد می کند (و اجازه می دهد صفحه اصلی در 4K به جای 1080p مدل استاندارد برطرف شود).

علاوه بر این، PS4 Pro دارای پردازنده ی 8 هسته ای AMD Jaguar است، درست مثل مدل استاندارد. این بدان معنی است که از یک پردازنده با نام تجاری جدید استفاده نمی کند – یکی دیگر از جنبه هایی که نسل کنسول کاملا جدید را در چهره Cerny می گوید.

“با استفاده از PS4 Pro، یکی از اهداف اصلی، قابلیت همکاری بی عیب و نقص بین دو کنسول است.” “ما مسیر دیگری را انتخاب کردیم [از یک CPU جدید]، نگه داشتن Jaguar به عنوان CPU و افزایش فرکانس تا آنجا که ممکن است.”

بنابراین تعریف فنی نسل جدید وجود دارد و سپس تمایز اجتماعی وجود دارد. صرف نظر از این که آیا بازیکنان Pro را به عنوان یک کنسول قدرتمند تر، نسل-skipping مشاهده می کنند، Cerny استدلال می کند که سخت افزار خود به اندازه کافی برای نسل جدید ارتقا پیدا نمی کند.

اما این فقط سخت افزار است بازی های PS4 Pro همچنین از ترفندهای نرم افزاری جدید استفاده می کنند تا گرافیک و گیم پلی خود را در بین تلویزیونهای SD، HD و 4K ارتقا دهند. جدیدترین، بیشترین تکنیک در حال تغییر بازی، رندر شطرنجی است که فرایندی است که برای اولین بار در Rainbow Six Siege استفاده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *