نمایندگی پلی استیشن در مهرشهر
تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن نمایندگی پلی استیشن

نمایندگی رسمی ps4 در مهرشهر کرج

نمایندگی رسمی ps4 در مهرشهر کرج

نمایندگی رسمی ps4 در مهرشهر کرج از سال 1389 باهدف خدمت رسانی بهتر دررمینه گارانتی و خدمات پس از فروش کنسول های بازی فعالیت خود را اغازنموده است. در همین حین مجموعه دیجی پد با بکار گیری بروز ترین دستگاه ها و با بهره مندی از نیرو های مجرب و آموزش دیده در زمینه تعمیرات انواع کنسول های بازی قصد خدمات رسانی هرچه سریعتر و بهتر ازگذشته را دارد.

شرایط گارانتی ps4

1- اعتبار گارانتی : از زمان خرید دستگاه به مدت یکسال میباشد.

2- خدمات گارانتی طبق دستور العمل مجموعه دیجی پد شامل موارد ذیل نمی باشد.

( تشخیص این موارد به عهده کارشناسان فنی مجموعه دیجی پد  میباشد )

    – سرویس و کنترل متناوب دستگاه و تعمیر یا تعویض قطعات به علت استفاده غیر استاندارد از دستگاه از قبیل کارکرد بیش از حد توان دستگاه

نمایندگی رسمی ps4 در مهرشهر کرج1

    – لوازم مصرفی و مواد مصرفی

    – آداپتور و دسته

    – اشکالات ایجاد شده بر قطعات مختلف دستگاه به دلیل دستکاری یا نگهداری دستگاه توسط مراکز غیر مجاز

    – خسارات ناشی از  صاعقه ، سیل ، آتش سوزی ، تهویه غیر استاندارد محیط نگهداری دستگاه، رطوبت و آثارریختن آب در دستگاه ، نوسانات برق ، ضربه خوردگی  و شکستگی

    – خسارت ناشی از عدم مطابقت کالا با شرایط و استانداردهای مورد استفاده در کشورهای غیر از کشور محل خرید کالا

    – استفاده ازهر نوع مواد مصرفی غیر از مواد مصرفی پیشنهاد شده از طرف شرکت تولید کننده دستگاه

    – استفاده از هر گونه لوازم یدکی غیر استاندارد جهت استفاده از دستگاه که باعث هر گونه خرابی در دستگاه شود .

    – بسته بندی نامناسب کالا هنگام تحویل آن به مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی ps4 در مهرشهر کرج به شکلی که موجب خرابی در دستگاه شود .

3 – مدارک مورد نیاز جهت ارائه خدمات گارانتی

مشتریان محترم گارانتی نمایندگی رسمی ps4 در مهرشهر کرج موظف به نگهداری و ارائه فاکتور خرید ( که لازم است دارای تاریخ خرید ، مدل دستگاه ، شماره سریال و همچنین مهر فروشگاه باشد همچنین کارت گارانتی که لازم است دارای تاریخ اتمام گارانتی ، مدل دستگاه ، شماره سریال ) به مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی ps4 در مهرشهر کرج میباشند

لازم به ذکر میباشد در صورت عدم ارائه هر کدام از مدارک فوق ، به مرکز خدمات پس از فروش، این مرکز میتواند از ارائه خدمات گارانتی جلوگیری نماید .

* مجموعه دیجی پد و یا افراد دیگر عضو طرح خدمات گارانتی هیچگونه تعهدی در قبال خسارت های ناگهانی و یا مخالفت آشکار و پنهان با هر یک از شرایط خدمات گارانتی را ندارد.

نمایندگی رسمی ps4 در مهرشهر کرج

دیجی پد

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی، نوعی کمک برای استفاده‌ی صحیح از محصولات مرتبط با تکنولوژی مانند نرم افزار و اپلیکیشن ها و رفع اختلال های مربوط به آنها میباشد. بسیاری از این نوع خدمات به صورت آنلاین و 24 ساعته هستند. همچنین به روز رسانی نرم افزاها نیز شامل این نوع از پشتیبانی میشود.

خدمات فنی

این نوع از خدمات معمولا برای کالاهایی است که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارند. استراتژی گارانتی کالا در مجموعه های مختلف متفاوت است. تعویض کالا، تعویض قطعات و تعمیر کالا انواع مختلفی از این خدمات پس از فروش است که بسته به نوع کالا و قرارداد بسته شده میان خریدار و فروشنده اجرا میشود

نمایندگی رسمی ps4

بر خلاف نسل های کنسول قبلی، PS4 و Xbox One تقریبا از نظر سخت افزار یکسان هستن. با یک  AMD x86 در قلب هر کدام، کنسول های سونی و مایکروسافت اساسا رایانه های شخصی هستند و مشخصات سخت افزاری آنها و بنابراین عملکرد نسبی را می توان مقایسه کرد همانطور که شما دو لپ تاپ مبتنی بر x86 یا Android مبتنی بر ARM مقایسه کنید.

ریجن ps4

ریجن در زبان انگلیسی به معنای منطقه است.سونی با این نوع کد گذاری هر منطقه را مشخص می کنند. ریجن پلی استیشن 4 به 6 دسته تقسیم میشود.

R1: آمریکا و کانادا
R2: اروپا، ژاپن، خاورمیانه و آفریقای جنوبی
R3: آسیای شرقی
R4: آمریکای لاتین و استرالیا
R5: روسیه و آفریقا
R6: چین

نمایندگی رسمی ps4 در مهرشهر کرج2

چگونه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهیم؟

برای این کار، کافیست به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید. بعد از مراجعه به این وب‌سایت، نام اکانت PSN خود را وارد کنید تا خلاصه‌‌ای از اطلاعات حساب شما نمایش داده شود. اگر به بخش پایین این کادر نگاه کنید، متوجه وجود پرچم یک کشور می‌شوید که بیان‌کننده ریجن حساب کاربری شما است. دو کشور آمریکا و کانادا ریجن ۱ را نشان می‌دهند و هرکدام از کشورهای اروپایی، بیان‌کننده ریجن ۲ خواهند بود.

تعمیر ps4

تعمیر ps4 نیاز به تجربه و مهارت فراوان دارد که با تعمیرات عملی و شرکت در کلاس های تئوری و شبیه سازی به دست می آید. ps4 کنسولی جدید است که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. کارشناسان خبره ی نمایندگی ps4 در کرج به اشکالات عمده ای این دستگاه را شناسایی کرده و مورد توجه قرار می دهد برای مقابله با آن در نظر گرفته شده اند. عمده ترین مشکل این دستگاه، داغ کردن زیاد در حین بازی است که سرعت پردازنده ی دستگاه را کاهش می دهد و باعث فرسودگی آن می شود. با عدم عملکرد صحیح نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه به شدت شدیداً تکنسین های خبره ی نمایندگی ps4 در کرج را در جریان گذاشته تا لازم را جهت تعیین آن انجام دهند.

انواع مشکلات هارد PS4

یکی از مشکلات رایج هارد جایی است که هارد PS4 شما به طور کامل کار نمی کند. شاید کنسول شما حتی هنگام راه‌اندازی آن را تشخیص ندهد و پیامی ببینید که PS4 شما هارد دیسک ندارد (کد خطا CE-34335-8)، یا شاید کنسول PS4 شما شروع به بوت شدن کند و نتواند از آن عبور کند.
همچنین خرابی های ظریف تری در هارد PS4 وجود دارد که به نظر می رسد درایو در حال کار است، اما مشکلاتی وجود دارد. PS4 شما ممکن است گهگاه یخ بزند، ممکن است صداهای غیرعادی را از درایو بشنوید، یا ممکن است با خراب شدن داده ها مواجه شوید.

نمایندگی رسمی ps4 در مهرشهر کرج4

برخی از رایج ترین علائم خرابی هارد دیسک عبارتند از:

گرمایش غیر معمول یا بیش از حد.
خطاهای مکرر خواندن یا نوشتن دیسک.
خرابی یا یخ زدن مکرر PS4، چه در حین راه اندازی یا انجام وظایف.
دسترسی به پوشه ها و فایل ها امکان پذیر نیست.
داده های ناپدید شدن
هارد دیسک برق دارد اما نمی تواند عملکردهای معمول را انجام دهد.
سیستم PS4 نمی تواند هارد دیسک را تشخیص دهد یا کاراکترهای بی معنی را نمایش می دهد.

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در کرج

تعمیر انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع برد کنسول در کرج

تعمیر لنز انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع هارد کنسول در کرج

تعمیر انواع دسته های کنسول در کرج

نصب بازی در انواع کنسول ها در کرج

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *