نمایندگی رسمی ps4 در کرج
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تبلت کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نصب بازی نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی ps4 در کرج

نمایندگی رسمی ps4 در کرج

نمایندگی رسمی ps4 در کرج

دیجی پد نمایندگی رسمی ps4 کرج همه روزه از ساعت 9 الی 22 آماده پاسخگویی به سوالات و خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. این شرکت در ابتدا به فروش کنسول های بازی، لوازم کامپیوتر و بازی  پرداخت، ولی امروزه در انواع گوشی ها و لوازم جانبی و کنسول های بازی دارای فروش خوبی است.  نمایندگی رسمی ps4 کرج از ده سال قبل فروش و تعمیرات خود را آغاز کرد و در این زمینه یکی از بهترین نمایندگی های موجود در بازار، در بین تمامی برندهای داخلی و خارجی می باشد.

PlayStation Vue توانایی ابر را برای ترکیب ویدیوهای زنده، بر اساس تقاضا و دسترسی به تلویزیون با استفاده از یک رابط کاربری قدرتمندی که از نظر شخصی و سادگی بی سابقه است، دوست دارد.

PlayStation Vue بلافاصله بینندگان را به محتوای مورد نظر تماشا می کند، به راحتی به نمایش های و کانال های مورد علاقه خود دسترسی پیدا می کند و فیلم ها و نمایش ها را براساس عادت های مشاهده و روند مورد نظر توصیه می کند.

معرفی کنسول پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 در سال 2013 توسط شرکت sony عرضه شد. این کنسول به عنوان جانشین پلی استیشن 3 که پروژه چندان موفق نبود وارد بازار کنسول های بازی شد. این کنسول به همراه رقیب خود xbox one جزو نسل هفتم کنسو های بازی معرفی شدند.

AMD اعلام کرد که این “قدرتمندترین” APU است که تا به امروز توسعه داده است. پلی استیشن 4 تاکید بیشتری بر تعامل اجتماعی و ادغام با سایر دستگاه ها و خدمات دارد، از جمله توانایی بازی کردن بازی های خارج از کنسول در پلی استیشن ویتا و سایر دستگاه های پشتیبانی شده (“بازی از راه دور”)، امکان پخش جریانی بازی به صورت آنلاین یا برای دوستان. ، با کنترل گیم پلی از راه دور (“Share Play”).

 

نمایندگی رسمی ps4 در کرج

خدمات نمایندگی رسمی PS4

ما به عنوان نمایندگی رسمی پلی استیشن 4(PS4) در استان البرز ، تمامی خدمات مربوط به این کنسول را همراه بالا ترین کیفیت و گارانتی انجام میدهیم.

خرید و فروش PS4 (خرید و فروش PS4 با بهترین قیمت ممکن)

تعمیرات سخت افزاری ( تعمیر لنز، CPU ، سوکت HDMI و…)

تعمیرات نرم افزاری ( باگ های کنسول ، آپدیت کنسول و…)

نصب تمامی بازی های PS4 به همراه آخرین آپدیت ( اکانتی ، کپی خور ، هکی)

تعمیر دسته PS4 ( تعویض ذغال دسته ، تعویض استخوانی ، تعویش باتری و…)

نصب بازی PS4

راه های زیادی برای بازی با کنسول بازی PS4 وجود دارد . یکی از آن ها خرید دیسک می باشد ، خرید دیسک هزینه بالایی دارد و نگه داری از آن سخت است ، با این شرایط همچنان دیسک بازی های PS4 در نمایندگی رسمی PS4 وجود دارد.

نصب بازی های اکانتی یکی از بهترین گزینه ها و به صرفه ترین ، برای استفاده از این کنسول می باشدو

شما می توانید با خرید اکانت بازی مورد نظر ( اکانت ظرفیت یک، دو ، سه ) به راحتی و با هزینه کمتر از همان بازی ها با همان کیفیت لذت ببرید.

بازی های کپی خور مورد دیگری می باشد که شما با نصب برنامه ای روی کنسول خود ، میتوانید تمامی بازی هارا کپی کرده و از آن لذت ببرید ، اما تمامی بازی ها به صورت آفلاین می باشد و نمی توانید به صورت آنلاین از آن استفاده کنید.

بازی های هکی همچون ، بازی های اکانتی می باشد و تفاوت خاصی باهم دیگر ندارند.

نمایندگی رسمی ps4 در کرج

واحد تعمیرات نمایندگی ps4  در کرج

تعمیرات PS4 مطابق با آخرین متد روز دنیا در نمایندگی ps4 در رامسر انجام می گردد . سونی از سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت PS4 کرد. این مرکز با بهره مندی از تخصص ، مهارت ، خلاقیت ، تجربه ، دانش و فراست کارشناسان فنی و مهندسان خود توانسته است در زمینه ی فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه ی خدمات بپردازد . تمامی خدمات ریکاوری در بخش تعمیرات نمایندگی ps4 در کرج با بکارگیری مدرنترین ابزارآلات ترمیم و بازیابی انجام می شود . تعمیرات پلی استیشن سونی با ارائه ی گارانتی معتبر می باشد .

لازم به ذکر است ، این مرکز وارد کننده قطعات و تجهیزات اورجینال نیز می باشد . کادرفنی مرکز تعمیرات ps4 در کرج  ابتدا به آنالیز جزء به جزء قطعات دستگاه پرداخته سپس بهترین گزینه برای تعمیر را برمی گزینند . بدیهی است با این روش ضریب خطای کارشناسان فنی حین پروسه ی تعمیر به صفر می رسد . رسالت مهمی که نمایندگی ps4 در رامسر دنبال می کند این است که کاربران بتوانند با صرف هزینه ای که می نمایند بیشترین بهره را ببرند .

نمایندگی رسمی ps4 در کرج

مشکلات رایج دسته ps4

روشن نشدن دسته PS4
یکی از مشکلاتی که دسته PS4 با آن رو به رو است ، روشن نشدن دسته میباشد. از مهم دلایل آن شارژ کردن دسته ها با شارژر غیر اورجینال یا استفاده از شارژر موبایل برای شارژ کردن دسته هاست که منجر به سوختن IC دسته PS4 میشود. در صورتی که دسته شما تحت هیچ شرایطی روشن نمیشود ، بهتر است دسته ps4 خود را به تعمیرکار خبره داده تا با تعویض IC آن وضعیت دسته به حالت عادی بازگردد. بهتر است خود برای تعمیر این مشکل اقدام نکنید زیرا قطعات برخی دسته ها و برد ها با یکدیگر تفاوت داشته و نیازمند تعمیرکاری خبره در این زمینه است. تعمیرکاران مجموعه دیجی آنلاین ۲۴ با داشتن تخصص های لازم میتوانند عمل تعویض IC دسته های PS4 را برای شما در کمترین زمان و با بیشترین دقت انجام دهند.

انحراف شوک دسته ها در بازی
یکی دیگر از مشکلات رایج دسته های PS4 انحراف شوک ها حین بازی است. اگر چنین تجربه ای را داشته باشید ، میدانید که این مشکل در حین بازی بسیار آزاردهنده خواهد بود. راه بر طرف کردن مشکل انحراف شوک دسته PS4 تنها با تعویض آنها صورت میگیرد. متخصصین ما میتوانند این کار را به راحتی برای شما انجام دهند.

دکمه های R1 ، R2 ،L1 ، L2 خارج از کنترل عمل می کنند
در صورتی که دکمه های L1 ، L2 ، R1 ، R2 خارج از کنترل شما عمل میکنند ، نیاز است که لیات (Layout) دسته ها تعویض گردنند.

عمل نکردن دکمه ها و اتمام ذغالی دسته PS4
اگر در حین بازی متوجه شده اید که عملکرد دکمه خوب نیست و باید چندین بار دکمه ها را بزنید تا عمل کند ، به احتمال بسیار زیاد ذغالی دکمه های دسته PS4 شما تمام شده و نیاز به تعویض دارند. این کار با هزینه ای اندک توسط تیم تعمیر کار دیجی آنلاین ۲۴ صورت خواهد گرفت.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *