تعمیرات پلی استیشن4 در کرج
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی ps4 کرج

خدمات مشتریان دیجی پد نمایندگی رسمی ps4 کرج شامل مجموعه‌ سرویس‌های پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش است که به صورت آنلاین و حضوری و با همکاری نیروهای مجرب و متخصص در کرج به مشتریان ارایه می‌شود.

ps4
ps4

نمایندگی رسمی ps4 کرج

دیجی پد نمایندگی رسمی ps4 کرج همه روزه از ساعت 9 الی 22 آماده پاسخگویی به سوالات و خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. این شرکت در ابتدا به فروش کنسول های بازی، لوازم کامپیوتر و بازی  پرداخت، ولی امروزه در انواع گوشی ها و لوازم جانبی و کنسول های بازی دارای فروش خوبی است.  نمایندگی رسمی ps4 کرج از ده سال قبل فروش و تعمیرات خود را آغاز کرد و در این زمینه یکی از بهترین نمایندگی های موجود در بازار، در بین تمامی برندهای داخلی و خارجی می باشد.

تعمیرps4 در کرج
تعمیرps4 در کرج

PlayStation Vue توانایی ابر را برای ترکیب ویدیوهای زنده، بر اساس تقاضا و دسترسی به تلویزیون با استفاده از یک رابط کاربری قدرتمندی که از نظر شخصی و سادگی بی سابقه است، دوست دارد.

PlayStation Vue بلافاصله بینندگان را به محتوای مورد نظر تماشا می کند، به راحتی به نمایش های و کانال های مورد علاقه خود دسترسی پیدا می کند و فیلم ها و نمایش ها را براساس عادت های مشاهده و روند مورد نظر توصیه می کند.
کشف محتوای هر دو ساده و قدرتمند با PlayStation Vue است.نمایندگی رسمی ps4 کرج قابلیت «جستجو» هوشمند نتایج را به سرعت و به طور مستقیم کاهش می دهد و عملکرد قدرتمند «کاوش» به بینندگان اجازه می دهد تا کل فهرست محتوای زنده و تقاضا را بر اساس نوع برنامه، ژانر، رتبه بندی، محبوبیت، طول و بیشتر فیلتر کند.
PlayStation Vue تلویزیون برافراشته و تلویزیون را تقاضا می کند و تماشاگران را به تماشای تلویزیون در برنامه های خود می برد. این خدمات سه روز گذشته برنامه های محبوب را بدون نیاز به برنامه ریزی ضبط می کند.
بینندگان می توانند نشان های مورد علاقه خود را به ابر بدون محدودیت ذخیره سازی یا درگیری های زمان بندی صرفه جویی کنند. هنگامی که بینندگان یک نمایش دلخواه را نشان می دهند، به طور خودکار به مدت 28 روز به قسمت های آن نمایش دسترسی دارند تا بتوانند در زمان خود تماشا کنند.
PlayStation Vue ساده برای حرکت و بصری برای استفاده است. با استفاده از قدرت پلت فرم و کنترل کننده پلی استیشن، بیننده ها همیشه از دسترسی سریع به تماشای، پیدا کردن و کشف محتوا در یک کلیک فاصله دارند.
بهترین مطالب در تلویزیون

در طول بتا فقط دعوتنامه، PlayStation Vue در ابتدا حدود 75 کانال در هر بازار از برنامهنویسان اصلی مانند ایستگاههای پخش محلی را ارائه می دهد تا بینندگان بتوانند از فیلم های مورد علاقه خود، برنامه های تلویزیونی و برنامه های ورزشی لذت ببرند.

در زیر لیستی از شرکای شبکه فعلی ما با شرکای اضافی در آینده اعلام می شود:

CBS – در هنگام راه اندازی، PlayStation Vue سیگنال خطی زنده را از ایستگاه های تلویزیونی متعلق به شبکه تلویزیونی CBS در بازارهای پیشرو انتخابی علاوه بر برنامه نویسی زمانبندی بر اساس تقاضا ارائه می دهد.
ارتباطات کشف – کانال کشف، TLC، سیاره حیوانات، کشف تحقیقات، علم، OWN: شبکه اپرا وینفری، کانال خانواده کشف و 11 مارک دیگر
Fox – Fox Networks Group مجموعه ای از خدمات برنامه نویسی سرگرمی ملی، از جمله – FX، FXX، FXM، کانال ملی جغرافیایی و Nat Geo WILD. علاوه بر خدمات برنامه ریزی ملی و منطقه ای FOX Sports – FOX Sports 1، FOX Sports 2، BTN، شبکه های ورزشی منطقه Fox، از جمله YES Network و First Ticket. این توافق همچنین ایستگاه های تلویزیونی متعلق به فاکس را تحت پوشش قرار می دهد.
NBCUniversal – همه پیشنهادات محلی از NBC، Telemundo و شبکه های ورزشی منطقه ای و همچنین Bravo، CNBC، E !، NBCSN، اکسیژن، Sprout، Syfy، USA Network و غیره.
Scripps Networks Interactive – HGTV، شبکه غذایی، کانال سفر، شبکه DIY و کانال پخت و پز
Viacom – BET، CMT، Comedy Central، MTV، Nickelodeon، PALLADIA، Spike، VH1 و بیشتر.
قیمت گذاری شفاف بدون تعهدات

جزئیات قیمت گذاری و بسته بندی در راه اندازی تجاری ظاهر می شود، اما PlayStation Vue قوانین را برای نحوه پرداخت مردم برای تلویزیون اشتراکی تغییر می دهد.
چیزی که می بینید چیزی است که شما پرداخت می کنید – قیمت منصفانه و رقابتی است که بدون هزینه و پنهان پنهان است.
بدون قرارداد – حداکثر انعطاف پذیری به عنوان PlayStation Vue خواهد شد در ماه به ماه بدون هیچ مجازات و یا بدون نیاز به خدمات مشتری برای لغو ارائه می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *