تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات لپ تاپ کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نصب بازی نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی ps4

نمایندگی رسمی ps4

نمایندگی رسمی PS4 (دیجی پد)

ما در نمایندگی رسمی PS4 ( دیجی پد) تمامی خدمات مربوط به این کنسول را به صورت کامل و همراه با گارانتی انجام میدهیم.

نمونه خدمات نمایندگی رسمی PS4 : تعمیرات تمام قطعات کنسول بازی و دسته آن ، نصب بازی اکانتی، نصب بازی روی کنسول های کپی خور و خرید فروش کنسول PS4 با بهترین قیمت.

ما با سال ها تجربه در زمینه خدمات کنسول های بازی ، توانایی حل تمامی مشکلات شما در زمینه کنسول بازی PS4 را داریم.

 

معرفی کنسول PS4

تقریبا همه آشنایی دارید با کنسول مهیج PS4 . امروزه تقریبا همه این کنسول را دارند یا دست کم با آن چند باری بازی کردند.

این کنسول بر خلاف سری قبلی خود یعنی PS3، بسیار عالی در بازار کنسول های بازی ظاهر شد و توانست بعد از کنسول نوستاژیک PS2 ، دومین کنسول پر فروش تمام تاریخ بشود.

این کنسول در سال 2013 به همراه XBOX NOE وارد بازار شد اما بسیار بهتر از آن عمل کرد و بسیار محبوب تر از آن در بین گیمر ها شد.

نمایندگی رسمی ps4

خدمات نمایندگی رسمی PS4

ما به عنوان نمایندگی رسمی پلی استیشن 4(PS4) در استان البرز ، تمامی خدمات مربوط به این کنسول را همراه بالا ترین کیفیت و گارانتی انجام میدهیم.

نصب تمامی بازی های PS4 به همراه آخرین آپدیت ( اکانتی ، کپی خور ، هکی)

تعمیرات سخت افزاری ( تعمیر لنز، CPU ، سوکت HDMI و…)

تعمیرات نرم افزاری ( باگ های کنسول ، آپدیت کنسول و…)

تعمیر دسته PS4 ( تعویض ذغال دسته ، تعویض استخوانی ، تعویش باتری و…)

خرید و فروش PS4 (خرید و فروش PS4 با بهترین قیمت ممکن)

نصب بازی PS4

راه های زیادی برای بازی با کنسول بازی PS4 وجود دارد . یکی از آن ها خرید دیسک می باشد ، خرید دیسک هزینه بالایی دارد و نگه داری از آن سخت است ، با این شرایط همچنان دیسک بازی های PS4 در نمایندگی رسمی PS4 وجود دارد.

نصب بازی های اکانتی یکی از بهترین گزینه ها و به صرفه ترین ، برای استفاده از این کنسول می باشدو

شما می توانید با خرید اکانت بازی مورد نظر ( اکانت ظرفیت یک، دو ، سه ) به راحتی و با هزینه کمتر از همان بازی ها با همان کیفیت لذت ببرید.

بازی های کپی خور مورد دیگری می باشد که شما با نصب برنامه ای روی کنسول خود ، میتوانید تمامی بازی هارا کپی کرده و از آن لذت ببرید ، اما تمامی بازی ها به صورت آفلاین می باشد و نمی توانید به صورت آنلاین از آن استفاده کنید.

بازی های هکی همچون ، بازی های اکانتی می باشد و تفاوت خاصی باهم دیگر ندارند.

 

 

ظرفیت اکانت های بازی PS4

بازی های اکانتی دارای  ظرفیت می باشند و هرکدام از آن ها معایب و مزایای خود را دارند. در ادامه مطلب به آن ها اشاره شده است.

اکانت ظرفیت یک

اکانت ظرفیت یک دارای تمامی بازی ها به همراه آپدیت های آن می باشد آما مشکلی دارد ، شما نمی توانید کنسول خود را به اینترنت متصل کنید ، زیرا با اتصال اینترنت تمامی بازی های شما قفل شده و دیگر قابل اجرا نیستند.

اکانت ظرفیت دو

این اکانت ها بهترین گزینه برای گیمر های حرفه ای می باشد ، زیرا هم می توان مانند ظرفیت یک آفلاین بازی و هم میتوان به صورت آنلاین بازی کرد و خطری مبنی بر قفل شدن بازی شما را تهدید نمی کند.

اکانت ظرفیت سه

شما میتوانید به راحتی از این اکانت ها استفاده کنید و هیچ مشکلی برای شما پیش نمی آید اما باید یک مورد را رعایت کنید، این که حتما کنسول شما باید به اینترنت متصل باشد در غیر این صورت بازی شما باز نمی شود.

تعمیرات نمایندگی رسمی PS4

تعمیر CPU

تعمیر فن CPU

تعمیر لنز کنسول

تعمیر سوکت HDMI

تعمیر سوکت کابل LAN

تعویض مادر برد کنسول 

تعمیر دسته کنسول

تعویض ذغال دسته

تعمیر آنالوگ دسته 

تعویض استخوانی دسته

نمایندگی رسمی ps4

تعمیر یا تعویض؟

همیشه زمانی که مشکلی برای کنسول یا دسته شما پیش می آید ، این سوال به ذهن شما میرسد که بهتر است یا تعمیر کنم یا که تعویض.

جواب این سوال نسبت به مشکل پیش امده متفاوت می باشد.

باید دید بسته به نوع مشکل شما کدام گزینه بهتر و به صرفه تر است . پیدا کردن جواب این سوال کار آسانی نیست و نیاز به مشورت با متخصصین حرفه ای دارد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی PS4 و توضیح درباره مشکل خود بهترین تصمیم را برای تعمیر یا تعویض کنسول ، دسته یا قطعات آن بگیرید.

نمایندگی رسمی PS4 ( دیجی پد )

فروشگاه دیجی پد به عنوان نمایندگی رسمی کنسول پر طرفدار PS4 همواره آماده رفع تمامی مشکلات کنسول و دسته بازی PS4 می باشد.

ما در کنار تیم حرفه ای و با تجربه خود توانایی حل تمامی مشکلات کنسول شما را داریم و تقریبا مشکلی نیست که در نمایندگی رسمی PS4 قابل حل نباشد.

ما مدعی این موضوع هستیم زیرا تیم تکنسین های ما با سال ها تجربه تعمیرات کنسول های بازی مخصوصا کنسول playstation را داشته.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *