نصب اکانتی هکی ps4 در گوهردشت کرج
نمایندگی Playstation نمایندگی ps4

نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج

نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج

آیا این اولین بار است که ps4 خود را خراب کرده اید؟ مطمئناً نگران خواهید بود و به دنبال مکانی مطمئن برای ترمیم آن خواهید گشت. نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج در مورد هر تعویض قطعه پی اس4 شما ، ضمانت ارائه می دهد. اگر برد کنسول شما از کار بیوفتد، نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج  بدون هیچ گونه معطلی و یا هزینه های اضافی، دوباره آن را جایگزین خواهد کرد. شما می توانید در طول کل مراحل تعمیر با تلفن همراه خود با مرکز دیجی پد تماس برقرار کنید، بنابراین می توانید اطمینان کامل داشته باشید که ما پی اس4 شما را با تمام قسمت های اصلی و مثل روز اول آن برمی گردانیم. نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج برای دستیابی به بهترین رضایت مشتری در کلیه مراحل تعمیر، شفافیت کامل و خدمات عالی به شما ارائه میدهد.

پی اس 4
پی اس 4

موارد ضروری :

ارائه خدمات گارانتی فقط با در دسترس داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود .

تشخیص موارد فوق به عهده کارشناسان نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج خواهد بود .

بخش فنی در قبال اطلاعات موجود برروی دستگاه تعهدی ندارد .

هزینه ارسال قطعه / دستگاه معیوب به مرکز خدمات به عهده خریدار است .

با توجه به تحول سریع در تولید قطعات، در صورت عدم موجودی قطعه اصلی ، کالای مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز محاسبه خواهد شد .

شرايط ضمانت

1- محصولات شامل گارانتي مي باشد که توسط خدمات مرکزي نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج نصب و راه اندازي شده باشد.

2- ضمانت محصولات شامل تعويض دستگاه نمي باشد و فقط تعويض قطعه و رفع عيب در مدت ضمانت را شامل مي شود.

* تعوض محصول شامل محصولاتي است که غيرقابل تعمير بوده و يا محصولاتي که پس از ارسال گزارش کارشناسي توسط خدمات مرکزي تائيد گردد.

3- ضمانت محصولات خسارات ناشي از سوانح طبيعي و نوسانات برق و استفاده نادرست و سهل انگاري را شامل نمي شود.

4- ضمانت محصول شامل لوازم فني بوده (لوازم فني لوازمي مي باشد که نبودشان در کار عادي دستگاه اختلال ايجاد کند) و ظاهر دستگاه و قطعات مصرفي دراثر استفاده شامل ضمانت نمي باشند.

5-دستگاه آب خورده یا ضربه خورده شامل گارانتی نمی باشد.

نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج

نمایندگی رسمی پی اس 4

نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج یکی دیگر از سرویس های تعمیراتی ارائه شده در نمایندگی سونی است که با استفاده از پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات انجام می شود. دارندگان این کنسول در گوهردشت کرج ، در مواجهه با هر گونه مشکل و ناکارامدی در دستگاه خود، می توانند به نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج مراجعه کرده و از خدمات تخصصی مورد نیاز دریافت نمایند.

اگرچه بدليل ساختار ساده اين دستگاه، احتمال دارد آن را در خانه نيز بتوانید آن را اصلاح كنيد، اما بهتر است از آسيب ديدگي و خرابي دوچندان دستگاه جلوگيري كنيد و آن را به مركز مجاز و استاندارد اين حوزه ببرید. با مراجعه به نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج  سبب میشوید تا موانع پیش آمده در دستگاه به درستی شناسایی شده و توسط تکنسین های حرفه ای این مرکزرفع شود.

نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج

نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج به دو بخش سخت افزار و نرم افزار تقسیم شده است و کاربران پس از حضور در این مرکز، بسته به نوع اشکال ایجاد شده در دستگاه، می توانند به بخش تخصصی مربوطه مراجعه کرده و خدمات تخصصی، نرم افزاری و سخت افزاری کنسول بازی سونی دریافت نمایند.

نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج  محدود به مورد خاصی نیست و همه مشکلات سخت افزار و نرم افزاری این دستگاه را شامل می شود. (حتی الامکان تلاش می کنیم تا مسائل مربوط به نرم افزاری را به صورت رایگان ارائه نماییم، مگر آنکه مشکلی که پیش آمده حاد و نیاز به اقدام جدی باشد).

نمایندگی پی اس 4 در گوهردشت کرج

تعمیر پلی استیشن 4

تعمیر پلی استیشن 4 نیاز به تجربه و مهارت فراوان دارد که با تعمیرات عملی و شرکت در کلاس های تئوری و شبیه سازی به دست می آید. پلی استیشن 4 کنسولی جدید است که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. کارشناسان خبره ی نمایندگی پلی استیشن 4 در کرج به اشکالات عمده ای این دستگاه را شناسایی کرده و مورد توجه قرار می دهد برای مقابله با آن در نظر گرفته شده اند. عمده ترین مشکل این دستگاه، داغ کردن زیاد در حین بازی است که سرعت پردازنده ی دستگاه را کاهش می دهد و باعث فرسودگی آن می شود. با عدم عملکرد صحیح نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه به شدت شدیداً تکنسین های خبره ی نمایندگی پلی استیشن 4 در کرج را در جریان گذاشته تا لازم را جهت تعیین آن انجام دهند.

 موارد ابطال گارانتی :

مخدوش نمودن کارت گارانتی

عدم تطابق مشخصات کالا با کارت گارانتی

صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیر متعارف و غیر استاندارد یا حوادث غیر مترقبه و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه ، آتش سوزی، ورود مایعات و سیالات به داخل دستگاه ،  نوسانات برق ، مواد شیمیایی و استفاده غلط ازدستگاه

 تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه ، آسیب دیدگی پورت های ورودی((USB و وجود آثار تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز

هرگونه ایراد ناشی از بکارگیری نرم افزارهای مختلف و آلودگی به ویروس و روت شدن که موجب اختلال در کارکرد دستگاه می باشد

گارانتی تعمیر یا تعویض  سخت افزار کنسول های بازی با توجه به شرایط استاندارد بوده و وجود نوسانات برق، آب خوردگی و ضربه جزء تعهدات گارانتی نمی باشد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *