تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج

نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج

نمایندگی رسمی

ما در نمایندگی رسمی playsatation 4 در محمد شهر کرج (فروشگاه دیجی پد) همواره با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و بهترین قطعات موجود سعی در تحویل با کیفیت ترین خدمات به شما مشتریان عزیز داشته.

سونی اعلام کرد کنسول بازی ویدیویی بعدی خود یعنی PlayStation 4. کنسول Sony Computer Entertainment prez و اندرو خانه اعلام کرد کنسول با کمی بیش از یک لوگو و تعدادی از مفاهیم. ما مطمئن هستیم که بیشتر به عنوان شب به وقوع می پیوندد و ما این پست را به روز می کنیم همانطور که بیشتر یاد می گیریم.

معمار سرب سیستم Mark Cerny – بازی افسانه ای بازی، و برای ما، خالق جنون سنگ مرمر – آینده آمد. او گفت که توسعه PS4 پنج سال پیش آغاز شده است. Cerny گفت که او در حال بررسی نحوه تکامل “اکوسیستم پلی استیشن” است و او با صحبت با محدودیت های PlayStation 3 شروع کرد. Cerny گفت که او قصد دارد مطمئن شود “هیچ چیز بین پلت فرم و بازی نمی شود.” تصویری از یک مهاجم فضایی عکسبرداری شکارچی قدیمی که در آسمان به عنوان مثال استفاده می شود – در اینجا امیدوار است که PS4 به این معنی نیست که ما اسلحه های پلاستیکی را می گیریم و پیکسل ها را در آسمان می گیریم.

نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج

“Cerny گفت:” ما توانستیم در سیستم عامل PlayStation 4 سیستم ایجاد شده توسط سازندگان بازی، برای سازندگان بازی ایجاد کنیم. او اضافه کرد که با توجه به مشخصه ها، در معماری x86، GPU PC بسیار پیشرفته (با تقریبا 2 ترفلپس از عملکرد)، مقدار ناشناخته ذخیره سازی HDD محلی و 8 گیگابایت حافظه سیستم GDDR5 اجرا می شود. Cerny بعد DualShock 4 را به نمایش گذاشت، که بسیار شبیه به نشتهایی که اخیرا شاهد آن بود، ظاهر شد – دارای یک صفحه لمسی، یک نوار نور و چیزی است که به نظر می رسد دستکش های ریزی شده است. در غیر این صورت، به نظر می رسد بسیار افتضاح مانند DualShock 3 با برخی از زنگ و سوت جدید.

نرم افزار صحبت کردن Cerny در حال حاضر – PS4 می تواند مکث و از سر می گیرد بازی در اوج، اجازه می دهد بازیکن به چند وظیفه در هر نقطه. همچنین یک تراشه دوم اختصاص یافته به مدیریت آپلود و دانلود است، به این معنی که شما می توانید بازی ها را در پس زمینه یا زمانی که سیستم خاموش است دانلود کنید. مهمتر از همه، با این حال، شما می توانید شروع به دانلود یک بازی و شروع به بازی آن را به عنوان دانلود می رود – بسیار عالی! تا جایی که به اشتراک گذاشته می شود، PS4 در تعاملات اجتماعی سنگین است؛ Cerny گفت شبکه اجتماعی او فراتر از کنسول به تلفن همراه و ویتا گسترش خواهد یافت. او مبهم است در مورد سیستم عامل هایی که به معنای آن هستند، اما به نظر می رسد که سونی در تلاش است تا آن را به عنوان یک عامل انسانی تبدیل کند. همچنین برنامه اجتماعی Pinterest-esque برای دوستان برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش و ویدیو وجود دارد، که Cerny گفته است که در مورد “شخصی سازی” زاویه PS4 استفاده می شود. او گفت: “شما شاهد تصاویر واقعی دوستان واقعی خود خواهید بود.”

سونی کنسول بازی بعدی خود یعنی PlayStation 4 را معرفی می کند

نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج

دیوید پری بعدا رفت و او درباره کسب سونی Gaikai صحبت کرد (او رئیس سابق Gaikai بود، اما در حال حاضر با سونی کار می کند). سرویس پخش بازی او در حال اجرا است برای اجرای نسخه ی نمایشی بر روی PS4، اجازه می دهد مردم را امتحان کنید هر بازی که آنها می خواهند بلافاصله. او همچنین گفت که هر دو فیس بوک و Ustream در PS4 مشغول به کار هستند، با استفاده از دکمه اشتراک گذاری DualShock 4. اما چقدر؟ او نمی گوید فراتر از صرفا به اشتراک گذاری بازی هایی که قبلا انجام داده اید، شما همچنین می توانید از زندگی لذت ببرید – به این معنی که دوست شما که تماشا می کند می تواند از طریق جریان خود به بازی شما پرتاب کند و به شما کمک کند.

اما صبر کنید، بیشتر وجود دارد! با وجود اینکه Remote Play یک تابع در کنسول PlayStation قبلی بود، پری گفت که آن را به PlayStation 4 نیز منتهی می شود. نسخه ی نمایشی ناک از PS4 Mark Cerny نشان داده شده است. پری گفت: تاخیر باید با استفاده از تکنولوژی جریان Gaikai غیر قابل تشخیص باشد. پری یک حرکات کششی گذاشت: “همه چیز همه جا.” او امیدوار است که PlayStation Cloud بیش از PS4 و Vita و همچنین به دستگاه های تلفن همراه نیز اعمال شود. پری گفت، سرویس بدون نیاز به جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت، هرچند او می گوید که Cloud PS1، PS2، PS3 و PlayStation Mobile بازی خواهد کرد..

تعمیرات PLAYSTATION4 در تعمیرات PLAYSTATION4 در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیر و رفع کلیه ایرادات پلی استیشن 4 در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
جایگزینی و ریبال چیپ APU، RAM، Bridge Bridge در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیر و رفع هنگ و فریز و خاموش شدن ناگهانی کنسول بازی در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیر برد اصلی، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیرات XBOX ONE در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیر برد ایکس باکس 1 درنمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
برطرف کردن مشکلات دستگاه هنگ و داغ کردن برد در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
پروگرام کردن بایوس ایکس باکس در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
برطرف کردن فایوب APU، پل جنوبی، ناند در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعویض درایو کنسول، تعمیر آداپتور، تعمیر و نگهداری کنترلر و کینکت در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیرات PlayStation3، XBOX 360 در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
عیببابی بخش تأدیه کنسول بازی درنمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیرات ایکس باکس 360 در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیرات پلی استیشن 3 در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
ریبال کردن چیپ گرافیک، تعمیر بخش رم و چیپ اصلی کنسول در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
فروش لنز پلی استیشن و فروش لنز ایکس باکس 360 درنمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیرات کینکت و فروش اصلی آداپتور در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیر دسته جوی استیک و تعمیر كنترل كنسول درنمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیر خط مشی هنگ کردن و داغ کردن کنسول بازی در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیر قسمت پورت HDMI در پلی استیشن در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
برخی دیگر از خدمات واحد تعمیرات کنسول بازی سونی در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
دانگرید انواع مدلهای فت و اسلیم ps3 و نصب بالاترین ورژن کپی خور بر روی آن
جی تگ همه مدل های ایکس باکس 360 فت و اسلیم
نصب تمام نرم افزارهای جی تگ برای اجرای بازی از روی هارد
تعمیرات دسته جوی استیک ایکس باکس 360 در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیرات تخصصی دسته بازی دستگاه پلی استیشن 3 در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
تعمیرات هارد پلی استیشن PS3 در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
برطرف کردن اشکلات نرم افزاری ایکس باکس و PS3 درنمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج
فروش لنز پلی استیشن و فروش لنز ایکس باکس و فروش هارد پلی استیشن نیز از خدمات ما در احد تعمیرات کنسول بازی سونی در نمایندگی Playstation 4 محمد شهر کرج است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *