تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج

نمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج

نمایندگی رسمی

ما در نمایندگی رسمی playsatation 4 در هشتگرد کرج (فروشگاه دیجی پد) همواره با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و بهترین قطعات موجود سعی در تحویل با کیفیت ترین خدمات به شما مشتریان عزیز داشته.

امروز شرکت Sony Computer Entertainment Inc. (SCE) امروز معرفی PlayStation 4 PS4  نسل بعدی پلت فرم بازی برای خانه، همراه با درخشان ترین و خلاق ترین ذهن ها در صنعت بازی های ویدئویی در شهر نیویورک، نیویورک، 2013 فوریه 20 PlayStation®Meeting 2013. با قدرت بی نظیر، توانایی های اجتماعی عمیق و دسترسی فوری، PS4 سازندگان بازی را قادر می سازد تا تصورات خود را از بین ببرند و تجربیات بازی جدید را به بازیگران که هرگز پیش از این امکان پذیر نبودند، ارائه دهند. تماشاچیان زنده در Ballroom Hammerstein در نیویورک همراه با میلیون ها نفر از طرفداران این رویداد در سراسر جهان نیز با یک شمشیر خیره کننده از بعضی از بازی ها که در نهایت تجربه PS4 را تعریف می کنند، ارائه می شود.

مدیر اجرایی رئیس جمهور و گروه Sony Computer Entertainment Inc. رسما PS4 را اعلام کرد و چشم انداز گسترده ای را برای PlayStation از یک کنسول در اتاق نشیمن به بهترین مکان برای پخش هر کدام از بازیگران ارائه کرد: “چشم انداز ما برای آینده، مصرف کننده است مرکزی، توسعه دهنده الهام گرفته و مشخص شده توسط تعهد بی قاعده به تجربیات بازی فوق العاده، “اشاره کرد. “امروز ما آشکار سازی ژن یک ایده در حال گسترش در مورد آینده بازی – ایده با پتانسیل کافی برای برآوردن اشتهای ناخوشایند جامعه خلاق ما از توسعه دهندگان و بازیگران.”

معروفترین طراح بازی و جانباز صنعت Mark Cerny سپس مرحله را برای بحث بیشتر در مورد PS4 در نظر گرفت، از جمله اجزای سیستم قدرتمند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به طور کامل ایده های خلاقانه خود را بیان کنند و بازی های غریزی را ارائه دهند که از انتظارات امروز فراتر برود. Cerny، معمار اصلی سیستم برای PS4، همچنین در مورد پنج اصل کلیدی که در طراحی تجارب مصرف کننده مورد استفاده قرار می گیرد صحبت می کند که تمام بازی ها را شامل می شود: ساده، فوری، اجتماعی، یکپارچه و شخصی.

“ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که هیچ چیز بین پلت فرم و شادی از بازی نمی آید،” Cerny گفت. ما همچنین می خواستیم مطمئن شویم که معماری سیستم می تواند به طور متناوب پخش کننده را به یک جهان بزرگتر از تجربه تبدیل کند و دسترسی آسان به همه چیزهایی که PlayStation باید ارائه دهد – در سراسر کنسول و فضای تلفن همراه و PlayStation®Network. و ما توانستیم در PS4 یک پلت فرم از طریق سازندگان بازی برای سازندگان بازی ایجاد کنیم. ”

دیوید پری، معاون توسعه و مدیر عامل شرکت Gaikai که در سال گذشته به گروه SCE پیوست، اعلام کرد که جاه طلبی برای PlayStation®Network و چگونگی استفاده PS4 از فناوری ابر Gaikai را برای ارائه تغییرات دریایی در مورد نحوه کشف، دسترسی، اشتراک گذاری و لذت بردن از بازی ها . این که PSN را عمیقتر در شبکه های اجتماعی یا پخش بازی قرار می دهد که کاربر در زمان واقعی بازی می کند یا از طریق دوستان از طریق روش های جدید کمک می کند، تجربه بازی در PS4 در تعامل اجتماعی ریشه دارد. پری همچنین درباره هدف شرکت برای ایجاد اکتشاف رایگان برای بازی های مختلف بحث کرد، مفهومی که او توضیح داده است: “سعی کنید آن را به صورت رایگان، به اشتراک بگذارید اگر دوست دارید، فقط برای بازیهایی که دوست دارید را پرداخت کنید”.

PS4 صفحه نمایش های دوم، از جمله PS Vita، گوشی های هوشمند و قرص، را به منظور قرار دادن بازیگران در محتوا مورد علاقه خود هر جا که هستند، ادغام می کند. هدف بلند مدت SCE این است که تقریبا هر بازی PS4 را با استفاده از Remote Play در شبکه های Wi-Fi را در PS Vita قابل پخش کنید. “PS Vita دستگاه همراه نهایی برای PS4 است، به شما این امکان را می دهد که گیمرها بازی های خود را از تلویزیون های HD زیبا خود به صفحه نمایش 5 اینچی زیبا PS Vita بکشند.”

توجه ویژه به برخی از افراد خلاق در جامعه توسعه و نشر، جلب توجه کرد و تاکید کرد که چگونه PS4 یک همبستگی جدید بین سخت افزار و نرم افزار ایجاد می کند تا حالت های احساسی جدیدی از بازی را هرگز پیش از این امکان پذیر نباشد. مایکل دنی، SVP، Sony Computer Entertainment Worldwide Studios گفت: “آینده PlayStation در مورد بازی های بزرگ – الهام بخش، تجربیات جدید از تخیل های بهترین سازندگان جهان است.”

دنی، طراحان را در پشت برخی از عناوین اول شخص ایجاد کرد که به طور انحصاری برای پلتفرم جدید ایجاد شده بود، از جمله Hermen Hulst، بازی Searcher Pearl بازی، Nate فاکس و بازی Evolution Studios Matt Southern.

“نسل بعدی دیگر فقط به معنای” سخت افزار قدرتمندتر است “،” جنوبی گفت. “ما یک نسل بعد از بازی هستیم، ما می خواهیم بازی های بامزه ای را بازی کنیم، اما به شیوه های جدیدی که زندگی ما به طور دائم مرتبط است. برای ما این به معنای رانندگی در یک تیم است. این یک هیجان برای یک استودیو است که از آن برای کمک به تعریف فناوری پلی استیشن جدید استفاده کند، بنابراین ما می توانیم چشم انداز خود را برای رقابت با مسابقه بر اساس زندگی به ارمغان بیاوریم. ”

جاناتان بلو، طراح مستقل جشنواره، اولین تریلر رسمی برای The Witness را معرفی کرد، که برای PS4 منحصر به PS4 خواهد بود و پشتیبانی PlayStation را از توسعه دهندگان علاقه مند به هل دادن مرزهای بازی برجسته می کند.

PlayStation®Meeting 2013 همچنین دارای دو سازنده با استعداد ترین بازی در صنعت بازی است که به چشم انداز آینده ای از امکاناتی که در PS4 امکان می دهد، اشاره می کند. دیوید کیج از Quantic Dream به بررسی بازی های مبتنی بر روایت و نحوه عملکرد سخت افزاری PS4 اجازه می دهد تا توسعه دهندگان فناوری را فراموش کنند

تعمیر چیپ جنوبی (BRIDGE SOUTH) در نمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج
تعمیر و تعویض چیپ گرافیک (GPU) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی و خرابی تصویر در نمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج
تعمیر تخصصی بخش سی پی یو (CPU) و رم (RAM) کنسول و تعویض آن در صورت نیاز درنمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج
تعمیر انواع مادربرد پلی استیشن (Playstation Mainboard) درنمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج
تعمیر انواع آداپتور پلیاستیشن (PlayStation Adapter) در نمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج
تعمیر انواع موو پلی استیشن (PlayStation Move Controller) در نمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج
تعمیر انواع دوربین پلی استیشن (پلی استیشن دوربین) در نمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج
دانگرید پلی استیشن 3 همه مدل ها و نصب اخرین ورژن کپی خور در نمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج
تعمیر انواع پلی استیشن درنمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج
تعمیر هارد پلی استیشن و ارتقا هارد پلی استیشن درنمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج
تعمیر پورت HTMI پلی استیشن، تعمیر پورت USB درنمایندگی Playstation 4 هشتگرد کرج
رفع مشکل چراغ هویج فریزر و خاموش شدن ناگهانی پلی استیشن
رفع مشکل چراغ زرد در بازی پلی استیشن به روش ریبال و در صورت نیاز، تعویض چیپ
رفع مشکل دور پخش کننده بالای فن
رفع مشکل کانکتکردن دسته بازی پلی استیشن
کپی خور کردن پلی استیشن

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *