نمایندگی ps4 در گوهردشت
نمایندگی ps4

نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج

نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج

نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ با تعمیرات و فروش انواع پلی استیشن در خدمت شما دوستان عزیز می باشد. در اینجا نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج قصد دارد به متداول ترین سوالات مشتریان درباره پلی استیشن پاسخ دهد.

چگونه می توانیم سیستم کنسول بازی خود را سرویس کنیم؟

درخواست خدمات خود را برای پرسنل نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج ارسال کنید. پس از دریافت و بررسی درخواست شما،در صورت انجام سرویس توسط مشتری، دستورالعمل هایی از سمت پرسنل نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج برای شما ارسال میشود و در صورتی که نیاز به حضور شما و یا ارسال پلی استیشن به نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج باشد به شما اطلاع داده میشود.

اگر سیستم ps4 من قبلاً سرویس شده باشد ، می توانم خدمات دریافت کنم؟ اگر سیستم شما توسط نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج سرویس دهی شده است ، لطفاً با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم.

نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج

در چه صورتی دستگاه شامل گارانتی میشود؟

شما باید یک کارت گارنتی خود را همراه داشته باشید و کنسول را از نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج خریداری کرده باشید. پلی استیشن شما نباید ضربه خورده و یا آب خورده باشد.

اگر نتوانم گارانتی پلی استیشن خود را پیدا کنم؟

اگر نمی توانید گارانتی خود را پیدا کنید، واگر سیستم شما یک هدیه بوده است، لطفاً به شخصی که هدیه را به شما داده است ، مراجعه کنید.

سؤالات گارانتی پلی استیشن از نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج :

اگر مهر ضمانت پلی استیشن در گارانتی من تغییریا حذف شود، آیا ضمانت نامه من باطل است؟
ضمانت های PlayStation در سیستم های PlayStation ، PlayStation®V ، PlayStation®3 و PlayStation®Vita صرفاً با تغییر یا حذف هرگونه ضمانت نامه یا برچسب غیرقابل اجرا یا غیرقابل استفاده هستندد.

نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج

صفحه نمایش دسته پلی استیشن من خراب است. آیا می توانم خدمات دریافت کنم؟تحت استفاده عادی، صفحه نمایش سیستم دستی خراب نمی شود. در صورت اعمال فشار بیش از حد یا ضربه ای روی صفحه نمایش، سیستم ممکن است ترک خورده یا آسیب دیده باشد. گارانتی محدود برای سیستم دستی، آسیب فیزیکی از جمله آسیب دیدن صفحه LCD را پوشش نمی دهد. اگر خطوط روی صفحه نمایش LCD داخلی دائمی به نظر برسند (حتی پس از خاموش کردن سیستم دستی)، این نشان دهنده آسیب دیدن اجزای صفحه نمایش LCD داخلی است. اگر صفحه LCD به صورت ترک خورده (به عنوان مثال خطوط شبکه عنکبوتی مانند ، تصاویر لکه دار / هوا ، خطوط روی صفحه) ظاهر شود حتی اگر پوشش بیرونی خارجی آسیب نبیند، سیستم از گارانتی خارج می شود. تعیین نهایی وضعیت ضمانت سیستم توسط تکنسین های نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج پس از بررسی سیستم انجام می شود.

پلی استیشن من ضمانت دارد، خدمات من چقدر خواهد بود؟

خدمات گارانتی برای سیستم های واجد شرایط و دارای گارانتی معتبرتا دوازده ماه از تاریخ خرید را شامل می شود. پس از دریافت سیستم شما، تکنسین های مرکز نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج آن را بررسی می کنند تا تأیید کنند که در صورت ضمانت تحت پوشش قرار میگیرد. اگر سیستم شما تحت ضمانت قرار نگیرد،به شما اعلام هزینه خواهد شد.

پلی استیشن من ضمانت ندارد ، گزینه های خدمات من چیست؟

درخواست خدمات خود رابرای تکنسین های نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج ارسال کنید. قبل انجام خدمات، از هرگونه پرداخت موردنیاز مطلع می شوید.
نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج

نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج به همراه شرکت ناشر و سازنده سری بازی Final Fantasy یعنی Square Enix از نسخه Suzaku نسخه کنسول نسل هشتم PS4 پرده منتشر شده اند. این نسخه دارای طرحی از بازی Final Fantasy Type-0 و به رنگ قرمز و مشکی است. گفته می شود این کنسول همزمان با انتشار Final Fantasy Type-0 HD در ماه ژوئن در کشور ژاپن منتشر خواهد شد.

در این بین ژاپن نیز به پخش تصاویری از این کنسول علاقه مند پرداخته است که تماشا لذت بخش است. پلی استیشن ژاپن اعلام کرد کنسول طرح آقای Yusuke Naora کارگردان هنری بازی Final Fantasy کسی که بر روی نسخه هایی مانند Final Fantasy VII، VIII، X، Type-0 فعالیت می کند و در حال حاضر نیز بر روی نسخه XV کار می کند طراحی شده است.

همچنین گفته شده پیش فروش نسخه Suzaku Edition PS4 کنسول از December 22 یعنی فردا در ژاپن آغاز می شود. سونی نقابتی از عرضه این نسخه در سایر کشورها نکرده است. شما در ادامه می توانید به مشاهده تصاویر این کنسول بپردازید:

 خدمات ما در تعمیرات تخصصی پلی استیشن

Playstation Slim | PlayStation Pro | Playstatin 4 | Playstatin 3 | پلی استیشن 2 |
برطرف کردن مشکل تغذیه و روشن شدن انواع کنسول بازی درنمایندگی ps4 در گوهردشت کرج
برطرف کردن مشکل اجرا نکردن بازی یا خواندن دیسک توسط کنسول

سرویس تمام کنسول های بازی و رفع ایراد داغ کردن بیش از حد آنها
تعمیر و تعویض چیپ و سایر قطعات کنسول ها به صورت کاملا اتوماتیک با دستگاه BGA
رفع مشکلات روشن روشن شدن پلی استیشن

رفع مشکلات هنگ (Hang) و فریز (frieze)
تعمیر چیپ جنوبی (BRIDGE SOUTH) درنمایندگی ps4 در گوهردشت کرج
تعمیر و تعویض چیپ گرافیک (GPU) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی و خرابی تصویر در نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج
تعمیر تخصصی بخش سی پی یو (CPU) و رم (RAM) کنسول و تعویض آن در صورت نیاز در نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج

نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج

تعمیر انواع مادربرد پلی استیشن

(Playstation Mainboard) در نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج
تعمیر انواع آداپتور پلیاستیشن (PlayStation Adapter) در نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج
تعمیر انواع موو پلی استیشن (PlayStation Move Controller) در نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج

تعمیر انواع دوربین پلی استیشن (پلی استیشن دوربین) در نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج
دانگرید پلی استیشن 3 همه مدل ها و نصب اخرین ورژن کپی خوردر نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج
تعمیر انواع پلی استیشن در نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج
تعمیر هارد پلی استیشن و ارتقا هارد پلی استیشن در گوهردشت کرج

تعمیر پورت HTMI پلی استیشن، تعمیر پورت USB در نمایندگی ps4 در گوهردشت کرج
رفع مشکل چراغ هویج فریزر و خاموش شدن ناگهانی پلی استیشن
رفع مشکل چراغ زرد در بازی پلی استیشن به روش ریبال و در صورت نیاز، تعویض چیپ
رفع مشکل دور پخش کننده بالای فن
رفع مشکل کانکتکردن دسته بازی پلی استیشن
کپی خور کردن پلی استیشن

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *