تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی ps4 pro در استان البرز

نمایندگی ps4 pro در استان البرز

نمایندگی رسمی

نمایندگی رسمی PS4 در استان البرز ( دیجی پد) آماده حل تمامی مشکلات کنسول های PS4 شما با تمامی می باشد. شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی PS4 تمامی مشکلات خود را حل کرده و علاوه بر این موضوع می توانید کنسول های خود را با مناسب ترین قیمت به فروش برسانید.

خدمات نمایندگی رسمی PS4 PRO

هر آنچه که برای PS4 میخواهید در مجموعه ما وجود دارد ، شما میتوانید تمامی خدمات مربوط به این کنسول اعم از تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کنسول ، تعمیرات دسته بازی ، نصب انواع بازی بر روی کنسول ، خرید و فروش کنسول های نو و کار کرده با بهترین قیمت و خرید لوازم جانبی اورجینال را از ما دریافت کنید.

نمایندگی ps4 pro در استان البرز

 

PS4 PRO

خدمات مشتریان دیجی پد نمایندگی رسمی PS4 PRO کرج شامل مجموعه‌ سرویس‌های پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش است که به صورت آنلاین و حضوری و با همکاری نیروهای مجرب و متخصص در کرج به مشتریان ارایه می‌شود.

نمایندگی PS4 PRO در کرج یکی دیگر از سرویس های تعمیراتی ارائه شده در نمایندگی سونی است که با استفاده از پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات انجام می شود. دارندگان این کنسول در کرج ، در مواجهه با هر گونه مشکل و ناکارامدی در دستگاه خود، می توانند به نمایندگی پی اس 4 در کرج مراجعه کرده و از خدمات تخصصی مورد نیاز دریافت نمایند.

اگرچه بدليل ساختار ساده اين دستگاه، احتمال دارد آن را در خانه نيز بتوانیم اصلاح كنيم، اما بهتر است از آسيب ديدگي و خرابي دوچندان دستگاه جلوگيري كنيد و آن را به مركز مجاز و استاندارد اين حوزه ببرید. با مراجعه به نمایندگی پی اس 4 در کرج  سبب میشوید تا موانع پیش آمده در دستگاه به درستی شناسایی شده و توسط تکنسین های حرفه ای این مرکزرفع شود.

کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه می توانند به نمایندگی تعمیرات دیجی پد مراجعه کرده و با حضور در مرکز تعمیرات در گوهردشت کرج به همراه دستگاه خویش سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به مرکز وجود نداشته باشد می توان ازسرویس تعمیر در محل استفاده نمود.

نمایندگی ps4 pro در استان البرز

 

نمایندگی مجاز فروش ps4 pro در استان البرز

امروزه والدین بسیاری برای پر کردن اوقات فراغت فرزندشان یک کنسول بازی خریداری می کنند. اگر شما هم چنین قصدی دارید بهتر است این محصول را از یک مجموعه معتبر خریداری کنید. متاسفانه برخی از کاربران به دلیل مراجعه به مراکز غیر معتبر فریب خورده و بودجه خود را صرف خرید محصول غیر اورجینال کرده اند. همین مساله باعث شده که دستگاه مدتی بعد از استفاده دچار مشکل شود و هزینه های زیادی روی دست آنها بگذارد. نمایندگی مجاز فروش ps4 pro در استان البرز ضمن برخورداری از مجوزهای مربوطه، مدل های مختلف این محصول را به شکل اورجینال به فروش می رساند.

واحد مشاوره این مرکز از حضور کارشناسان ارشد فروش بهره می برد که شما را در جهت خریدی بهتر و با صرفه تر یاری می دهند. از جمله ویژگی های واحد فروش نمایندگی ps4 pro در استان البرز این است که تنها به عرضه یک مدل یا برند خاص اکتفا نکرده است. شما در این مجموعه می توانید انواع مدل های ps4، ps3 و ps5 … را خریداری کنید. نمایندگی سونی در البرز به شما این اطمینان را می دهد که محصول خریداری شده اصل است و کیفیت لازم را دارا می باشد.

مشکلات رایج PS4 در مرکز تعمیرps4 pro در استان البرز

  • عدم اتصال به شبکه
  • از بین رفتن save بازی
  • Over Heat یا داغ کردن بیش از حد دستگاه
  • پریدن ناگهانی از بازی هنگام اجرای بازیها
  • عیب یابی آی سی ها و چیپ های گرافیک
  • عیب یابی مدار کنسول های بازی
  • نشناختن دسته بازی
  • بالا نیامدن هارد

نمایندگی ps4 pro در استان البرز

برخی از خدمات ما در تعمیرات تخصصی پلی استیشن Playstation Slim | PlayStation Pro | Playstatin 4 | Playstatin 3 | پلی استیشن 2 |
برطرف کردن مشکل تغذیه و روشن شدن انواع کنسول بازی نمایندگی ps4 pro در استان البرز
برطرف کردن مشکل اجرا نکردن بازی یا خواندن دیسک توسط کنسول نمایندگی ps4 pro در استان البرز
سرویس تمام کنسول های بازی و رفع ایراد داغ کردن بیش از حد آنها نمایندگی ps4 pro در استان البرز
تعمیر و تعویض چیپ و سایر قطعات کنسول ها به صورت کاملا اتوماتیک با دستگاه BGA تنمایندگی ps4 pro در استان البرز
رفع مشکلات روشن روشن شدن پلی استیشن نمایندگی ps4 pro در استان البرز
رفع مشکلات هنگ (Hang) و فریز (frieze) نمایندگی ps4 pro در استان البرز
تعمیر چیپ جنوبی (BRIDGE SOUTH)
تعمیر و تعویض چیپ گرافیک (GPU) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی و خرابی تصویر نمایندگی ps4 pro در استان البرز
تعمیر تخصصی بخش سی پی یو (CPU) و رم (RAM) کنسول و تعویض آن در صورت نیاز نمایندگی ps4 pro در استان البرز
تعمیر انواع مادربرد پلی استیشن (Playstation Mainboard) نمایندگی ps4 pro در استان البرز
تعمیر انواع آداپتور پلیاستیشن (PlayStation Adapter) نمایندگی ps4 pro در استان البرز
تعمیر انواع موو پلی استیشن (PlayStation Move Controller) نمایندگی ps4 pro در استان البرز
تعمیر انواع دوربین پلی استیشن (پلی استیشن دوربین) نمایندگی ps4 pro در استان البرز
دانگرید پلی استیشن 3 همه مدل ها و نصب اخرین ورژن کپی خورنمایندگی ps4 pro در استان البرز
تعمیر انواع پلی استیشن نمایندگی ps4 pro در استان البرز
تعمیر هارد پلی استیشن و ارتقا هارد پلی استیشن نمایندگی ps4 pro در استان البرز
تعمیر پورت HTMI پلی استیشن، تعمیر پورت USB نمایندگی ps4 pro در استان البرز
رفع مشکل چراغ هویج فریزر و خاموش شدن ناگهانی پلی استیشن
رفع مشکل چراغ زرد در بازی پلی استیشن به روش ریبال و در صورت نیاز، تعویض چیپ
رفع مشکل دور پخش کننده بالای فن
رفع مشکل کانکتکردن دسته بازی پلی استیشن
کپی خور کردن پلی استیشن

عمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور
تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت
تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *