ps5 تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4

نمایندگی ps4 – ps5 در شهریار

نمایندگی ps4 – ps5 در شهریار

اگر به خدمات حرفه ای تعمیر ps4 – ps5 نیاز دارید، به کارشناسان دیجی پد وابسته باشید! هنگامی که ps4 – ps5 خود را به دیجی پد می‌برید، می‌توانید مطمئن باشید که ما قطعات، ابزارها و تجربه‌ای برای انجام درست کار را داریم سریع و بدون دردسر همچنین می‌توانید ز خود را به دیجی پد بفروشید یا آن را با یکی از بسیاری از دستگاه‌های برتر موجود در فروشگاه‌های ما مبادله کنید.

تعمیر سخت افزار و نرم افزار ps4 – ps5

از اشکالات نرم افزار گرفته تا نمایشگرهای آسیب دیده و باتری های مرده، تکنسین های دیجی پد همه را دیده اند. خواه به دلیل سقوط تصادفی، آسیب آب یا هر چیز دیگری باشد، ps4ps5 خود را برای برآورد تعمیر رایگان و بدون تعهد به دیجی پد  ببرید. بسته به مشکل، تکنسین‌های ما می‌توانند از همان روزی که دستگاه شما را تحویل می‌دهید، عیب‌یابی و تعمیر کنند.

تعمیر لیزر ps4 – ps5

آیا ps4 – ps5 شما دیسک ها را بار نمی کند یا پیام خطای خواندن را نمایش نمی دهد؟ شاید زمان تعمیر لیزر ps4 – ps5 فرا رسیده باشد. متخصصان دیجی پد برای رفع انواع اختلالات ناشی از فرسودگی یا آسیب دیدگی لنز لیزر آموزش دیده اند. هنگامی که کنسول خود را تحویل می دهید، تکنسین های ما آزمایشی را انجام می دهند، علل دیگر را رد می کنند، به شما پیشنهاد می دهند و در صورت نیاز تعمیرات یا تعویض های لازم را انجام می دهند.

ps4 – ps5 گرم شدن بیش از حد

یکی از مشکل های ps4 – ps5  صدای بلند فن ها است. اگر خمیر حرارتی روی APU شما خشک شود، ممکن است باعث شود ps4 – ps5 شما کاری جز گرم شدن بیش از حد انجام ندهد. نگران نباشید، زمانی که کیت مناسب داشته باشید این یک راه حل ساده است!

خطاها و مشکلات رایج درگاه HDMI

برخی از کاربران هنوز مشکلاتی را از پورت های HDMI آسیب دیده ناشی از انسداد اتصال تجربه می کنند. ممکن است به دلیل خم شدن قطعه فلزی در پورت HDMI داخلی کنسول باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، اتصال پورت ممکن است زمانی که یک اتصال دهنده HDMI به برق وصل است غیرفعال شود.

آیا می توان از ps4 – ps5 بدون HDMI استفاده کرد؟

کنسول بازی PS4 فقط از طریق سوکت HDMI خروجی می دهد. با این حال، ممکن است در تلویزیون های قدیمی که پورت مناسبی برای اتصال ندارند، مشکلاتی وجود داشته باشد. هنگام استفاده از تلویزیون قدیمی، اتصال آن می تواند چالش برانگیز باشد. برای اتصال دستگاه خود به تلویزیون غیر سازگار با HDMI، به آداپتور HDMI به AV نیاز دارید. اکثر تلویزیون های قدیمی دارای پورت های AV هستند (کابل های قرمز، زرد و سفید پلی استیشن 1 روزه قدیمی). اگر تلویزیون ورودی AV ندارد، می‌توانید آداپتور HDMI به Scart نیز دریافت کنید.

“نور آبی مرگ” و نحوه رفع آن

“نور آبی مرگ” (BLOD) ممکن است به دلایل مختلفی ظاهر شود. دلایل آن عبارتند از منبع تغذیه معیوب زیرا نور آبی به این معنی است که کنسول هرگز به حالت روشن نمی رسد. در صورت دریافت نور آبی منبع تغذیه خود را بررسی کنید و در صورت امکان سیستم عامل تسلیت خود را نیز به روز کنید. با مراجعه به مقاله اینجا شروع کنید، جایی که سونی در مورد مشکل نور آبی و علل رایج آن صحبت می کند. همچنین مجموعه ای از مراحل خاموش کردن وجود دارد که باید همانطور که سونی توضیح می دهد انجام شود.

“نور سفید مرگ” و نحوه رفع آن

ممکن است PS4 شما روشن شود اما چیزی را روی صفحه نمایش (یا پیام‌های «بدون سیگنال») نشان نمی‌دهد. سپس متوجه نور سفید مرگ یا WLOD می شوید. در بیشتر موارد، این به دلیل اتصال HDMI معیوب است. ابتدا کابل رابط HDMI را عوض کنید و دوباره امتحان کنید. اگر این کار نکرد، ممکن است پورت HDMI معیوب یا مشکلی در تراشه داخلی داشته باشید. ما می توانیم توصیه کنیم و شایان ذکر است که تعویض پورت های HDMI نسبتاً ارزان است.

چرا ps4 – ps5 من اینقدر کند است؟

زمانی که ps4ps5 کندتر از حد انتظار شروع به کار کند، آزاردهنده است. مشکل ممکن است به دلیل پر یا ضعیف بودن هارد دیسک باشد. فراتر از آن، دلایل دیگری مانند اشکالات سیستم عامل، کندی لینک اینترنت یا به سادگی تهویه ضعیف همگی می توانند باعث کندی عملکرد شوند. می توانید با حذف نرم افزارهای قدیمی یا بلااستفاده یا خرید هارد اکسترنال، هارد دیسک کامل را حل کنید. تهویه اطراف کنسول را بررسی کنید. در صورت نیاز اتصال اینترنت خود را بهینه کنید و برای بهبود عملکرد، سیستم عامل را به روز کنید.

تعمیر هارد ps4 – ps5

از درایوهای دیسک شکسته گرفته تا چراغ‌های آبی چشمک‌زن، کارشناسان ما آموزش دیده‌اند تا تقریباً هر مشکلی در هارد دیسک ps4 – ps5 را برطرف کنند و اگر نتوانستند آن را تعویض کنند. ما یک عیب یابی بدون هزینه ارائه می دهیم تا بفهمیم چه مشکلی در دستگاه شما وجود دارد. فرآیند سریع، آسان و شفاف است. برای تعمیر ps4 – ps5 خود امروز به نمایندگی ps4 – ps5 در شهریار مراجعه کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *