تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی xbox one در استان البرز

نمایندگی xbox one در استان البرز

نمایندگی xbox one در استان البرز

نمایندگی رسمی

ما در نمایندگی رسمی XBOX در استان البرز (دیجی پد) تمامی خدمات مربوط به کنسول های XBOX، اعم از تعمیرات نرم افزارید و سخت افزاری ، تعمیرات دسته بازی و نصب بازی بر روی کنسول های XBOX در نمایندگی رسمی (دیجی پد) انجام می شود.

ایکس باکس دو سیستم عامل را در یک hypervisor اجرا می کند؛ بازی ها در یک سیستم عامل جداگانه اجرا می شوند، در حالی که برنامه ها و رابط کاربر در یک نسخه ساده ویندوز مایکروسافت اجرا می شوند؛ نرم افزار اصلی سیستم بر اساس ویندوز 8 بود، اما از آن زمان تا ویندوز 10 تغییر کرده است. این طراحی اجازه می دهد منابع به طور خاص به جنبه های مختلف از توابع کنسول، از جمله چند وظیفه و پردازش Kinect، تضمین “تضمین مطلق عملکرد” ​​برای بازی اختصاص داده است.  ایکس باکس یکی از برنامه های جهانی ویندوز را پشتیبانی می کند که می تواند برای Xbox One، Windows 10 و Windows 10 Mobile در هماهنگی با پلتفرم ویندوز طراحی شود.

نمایندگی xbox one در استان البرز

رابط کاربر Xbox One از سیستم طراحی Fluent Design مایکروسافت استفاده می کند؛ تکرارهای قبلی نرم افزار کنسول با استفاده از زبان طراحی مترو داشبورد به بخش “خانه”، “میکسر”، “انجمن”، “سرگرمی” و “فروشگاه” تقسیم شده است، با صفحه “صفحه اصلی” بیشتر به “بلوک” تقسیم می شود که می تواند بازی ها / برنامه های پین شده را نمایش دهد، و همچنین محتوای دیگر.نمایندگی xbox one در استان البرز با فشار دادن دکمه راهنمای Xbox یک نوار کناری با دسترسی به توابع معمول مانند لیست دوستان، برنامه ها، مهمانی کاربر و تنظیمات باز می شود. کاربران می توانند در هنگام استفاده از بازی ها یا برنامه ها با استفاده از دکمه Xbox بر روی کنترلر یا یک فرمان صوتی به داشبورد بازگردند.نمایندگی xbox one در استان البرز تا چهار برنامه می تواند همزمان (یا به طور فعال یا در پس زمینه) اجرا شود، اما فقط یک بازی می تواند در یک زمان اجرا شود. استفاده از Kinect توانایی کنترل کنسول را از طریق دستورات صوتی را قادر می سازد. قابلیت کنترل صدا Xbox One شبیه است، هر چند غنی تر از Xbox 360 است. دستیار صوتی Cortana در سال 2016 برای ارائه قابلیت های فرمان صوتی پیشرفته با به رسمیت شناختن زبان طبیعی اضافه شد.

داشبورد ابتدا از یک طرح مشابه ویندوز ایکس پی “صفحه شروع” با رابط کاربری مبتنی بر کاشی افقی استفاده کرد.  این طرح برای کاربران ایکس باکس پیش نمایش در سپتامبر 2015 با رابط فعلی، شناخته شده به عنوان “جدید ایکس باکس یک تجربه”، جایگزین شد که به طور عمومی به عنوان بخشی از به روز رسانی سیستم 12 نوامبر 2015 منتشر شد. نمایندگی xbox one در استان البرز همراه با طرح جدید، پشتیبانی از کنترل حرکت Kinect در داشبورد حذف شد.

UI دوباره در آوریل 2017 تجدید شد، با اضافه کردن نوار کناری راهنمای جدید و دیگر ویژگی های جدید. [141] در این زمان، توانایی “ضربه محکم” “برنامه ها به عنوان یک نوار کناری برای چند tasking حذف شد UI در اکتبر 2017 برای استفاده از عناصر زبان طراحی آینده ویندوز 10 ارتقا یافت و یک گزینه رنگ جدید و سبک رنگ برای رابط کاربر کنسول اضافه می شود.

نمایندگی xbox one در استان البرز

چند مشکل رایج XBOX ONE و نحوه رفع آنها

ایکس باکس وان تقریباً محبوب ترین کنسول نسل هشتمی بود که در فروش PS4 و نینتندو سوییچ شکست خورد. در زمان عرضه اولیه، تعدادی از مشکلات رایج ایکس باکس وان وجود داشت که آن را آزار می داد. این مسائل منجر به کاهش فروش در مقایسه با رقیب اصلی آن یعنی PS4 شد.

با این حال، صرفاً به این دلیل که دستگاه شما دچار نقص شده است، به این معنا نیست که باید از شر آن خلاص شوید یا آن را جایگزین کنید.

مشکلات رایج ایکس باکس وان
در اینجا لیستی از مشکلات رایج ایکس باکس وان که در دستگاه به وجود آمده و نحوه رفع آنها آورده شده است.

1. دستگاه من روشن نمی شود
اگر Xbox One شما به سادگی روشن نمی شود، این می تواند یک مشکل نگران کننده باشد، زیرا حتی نمی توانید وارد منوهای کنسول شوید تا متوجه شوید که چه مشکلی دارد.

به طور معمول، اگر مشکلی وجود دارد به دلیل یکی از دو منبع تغذیه است. اطمینان حاصل کنید که همه کابل ها به طور کامل وصل شده اند، به طوری که اگر هر یک از آنها تا حدی به برق وصل شده باشند، شما برق کامل دریافت نمی کنید.

خوشبختانه، منبع تغذیه ایکس باکس وان دارای نشانگرهای نوری برای زمانی است که ورودی برق مناسبی دارند. اگر منبع تغذیه ایکس باکس وان شما نور سفید یا نارنجی ثابتی را نشان می دهد، پس این قطعه کاملاً کاربردی است.

در غیر این صورت ممکن است نیاز به منبع تغذیه جایگزین داشته باشید. این احتمال وجود دارد که برای رفع نقص منبع تغذیه داخلی ایکس باکس وان خود، به تعویض منبع تغذیه نیاز داشته باشید.

2. ایکس باکس وان من ناگهان خاموش می شود
اگر متوجه شدید که دستگاه شما در اواسط استفاده ناگهان خاموش می شود، احتمالاً یکی از دو مورد است.

باز هم ممکن است مشکل منبع تغذیه باشد. کنسول Xbox One ممکن است قدرت کافی برای اجرا داشته باشد. با این حال، ممکن است برای تامین انرژی کافی برای برخی از کارهای بالاتر مورد نیاز در حین بازی آنلاین یا نصب داده ها بر روی هارد دیسک مشکل داشته باشد. اگر متوجه شدید که در این نقاط متوقف می‌شود، آجر برقی را بررسی کنید تا ببینید آیا درست کار می‌کند یا خیر. در غیر این صورت یک بار دیگر مشکل منبع تغذیه است.

متناوبا، ممکن است دستگاه شما بیش از حد گرم شود. به طور معمول، این امر یا به این دلیل است که گرد و غبار بیش از حد در سیستم وجود دارد یا خمیر حرارتی خشک شده و گرما را آنطور که باید هدایت نمی کند.

برای تمیز کردن داخلی و تعویض خمیر حرارتی دستگاه خود را با ما رزرو کنید. ما دستگاه شما را در کمترین زمان خنک می کنیم.

نمایندگی xbox one در استان البرزحتی با ورود Xbox Series X و Series S، رایج ترین مشکلات ایکس باکس وان پابرجاست. مشارکت مایکروسافت در نسل هشتم کنسول شاهد چندین بازنگری بود که هر کدام مشکلات قبلی را برطرف کرده و مشکلات خود را معرفی کردند. در این راهنما، ما شما را از طریق مشکلاتی که ممکن است با آن‌ها مواجه شوید و اینکه چگونه می‌توانید آن‌ها را در تمامی نسخه‌های کنسول حل کنید، راهنمایی می‌کنیم.

خدمات نمایندگی رسمی xbox one در استان البرز

تعمیر و تعویض چیپ گرافیک (GPU) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی و خرابی تصویر در نمایندگی xbox one در استان البرز
تعمیر تخصصی بخش سی پی یو (CPU) و رم (RAM) کنسول و تعویض آن در صورت نیاز در نمایندگی xbox one در استان البرز
تعمیر انواع مادربرد پلی استیشن (Playstation Mainboard) درنمایندگی xbox one در استان البرز
تعمیر انواع آداپتور پلیاستیشن (PlayStation Adapter) درنمایندگی xbox one در استان البرز
تعمیر انواع دوربین پلی استیشن (پلی استیشن دوربین) در نمایندگی xbox one در استان البرز
تعمیر انواع پلی استیشن نمایندگی xbox one در استان البرز
تعمیر هارد پلی استیشن و ارتقا هارد پلی استیشن در نمایندگی xbox one در استان البرز
تعمیر پورت HTMI پلی استیشن، تعمیر پورت USB درنمایندگی xbox one در استان البرز
رفع مشکل چراغ هویج فریزر و خاموش شدن ناگهانی پلی استیشن در نمایندگی xbox one در استان البرز
رفع مشکل چراغ زرد در بازی پلی استیشن به روش ریبال و در صورت نیاز، تعویض چیپ در نمایندگی xbox one در استان البرز
رفع مشکل دور پخش کننده بالای فن درنمایندگی xbox one در استان البرز
رفع مشکل کانکتکردن دسته بازی پلی استیشن درنمایندگی xbox one در استان البرز
کپی خور کردن پلی استیشن در نمایندگی xbox one در استان البرز

تعمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور
تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت در نمایندگی xbox one در استان البرز
تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه در نمایندگی xbox one در استان البرز
دیگر مشکلی که بیان شد و نیاز به تعمیر پلی استیشن نیست و با تغییر روند کاری و یا تغییر تنظیمات می توان آن را رفع کرد به صورت زیر است:

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *