تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی xbox one در ملارد کرج

نمایندگی xbox one در ملارد کرج

نمایندگی رسمی

 

دیجی پد به عنوان نمایندگی رسمی XBOX ONE در ملارد کرج آماده خدمت به شما مشتریان عزیز می باشد. تمامی خدمات مربوط به تمامی کنسول های XBOX  را با بهترین کیفیت و گارانتی از نمایندگی رسمی XBOX دریافت کنید.

اگر به دنبال لوازم جانبی اورجینال برای کنسول های XBOX  خود میگردید ، بهترین جا برای تهیه آن فروشگاه یا سایت دیجی پد  می باشد ، زیرا تمامی خدمات ما دارای گارانتی معتبر می باشد و این خود دلیلی برای اعتماد شما به مجموعه ما می باشد.

نمایندگی xbox one در ملارد کرج

Xbox one

رفع عیب و تعمیر ایکس باکس وان XBOX ONE  در کرج از تخصصی ترین خدمات مرکز دیجی پد میباشد و از آنجایی که دستگاه ایکس باکس وان XBOX ONE  یکی از رایج ترین کنسول بازی مورد استفاده در ایران می باشد، تصمیم گرفتیم تا در مرکز دیجی پد بخشی را برای این کار راه اندازی کنیم تا مورد استفاده شما کاربران گرامی قرار گیرد.

ایکس باکس وان اس در دیجی پد، شامل مجموعه ای از سرویس های تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است. به طور کلی تعمیر xbox ONE نیاز به مهارت و دانش فنی نرم افزاری و سخت افزاری دارد. همچنین اگر در مراحل باز کردن و تعمیر این محصول از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده شود، شاهد نتیجه بهتری خواهیم بود. نمایندگی تعمیرات ایکس باکس ، خدمات مربوط به ترمیم انواع مدل های این محصول، را به کاربران محترم ارائه می دهد. تیم تعمیرات ایکس باکس وان اس پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن را انجام می دهند. تعمیر دسته، تعویض بردها، تعمیر و تعویض لنز، تعمیر و تعویض پورت های ورودی و خروجی و مواردی از این دست، عمده اقداماتی هستند که در جهت رفع مشکلات و تعمیرات ایکس باکس وان اس در کرج انجام می گردد.

تعمیر هارد دیسک XBOX ONE 

 

از صداهای ساییدن گرفته تا خطاهای خواندن دیسک، کارشناسان ما آموزش دیده اند تا تقریباً هر مشکلی در هارد درایو XBOX ONE شما را برطرف کنند و اگر نتوانستند آن را تعویض کنند. ما یک عیب یابی بدون هزینه انجام می دهیم تا بفهمیم چه مشکلی در دستگاه شما وجود دارد. فرآیند سریع، آسان و ساده است. برای تعمیر XBOX ONE خود امروز به نمایندگی XBOX ONE در کرج ( دیجی پد ) مراجعه کنید.

تعویض پورت HDMI

آیا در حین بازی صفحه سیاه می بینید یا صدا را نمی شنوید؟ ممکن است پورت HDMI شما مشکل داشته باشد. کارشناسان ما می‌توانند به شناسایی هر گونه آسیب و تعویض یا تعمیر XBOX ONE شما در صورت لازم بودن به شما کمک میکنند. گاهی اوقات به محض وارد کردن آن ما یک تخمین قیمت مناسب و به صرفه برای تعمیر شما ارائه می‌کنیم و به شما اجازه می‌دهیم در مورد آن فکر کنید. برای تصمیم گیری به زمان بیشتری نیاز دارید .

نمایندگی xbox one در ملارد کرجدر راه اندازی آن، ایکس باکس سازگاری بومی با بازی های اصلی ایکس باکس یا ایکس باکس 360 ندارد.این مایکروسافت یک ویژگی دلخواه بود و تحت برنامه “Trioxide” در اواخر سال 2007 تحت عنوان “ایکس باکس 360” برای اجرای سختافزار 64 بیتی فعال شده بود. به جای راه رفتن از PlayStation 3 اولیه که شامل پردازنده اصلی سیستم عامل PlayStation 2 بود، سختافزار Xbox One برای پشتیبانی Xbox 360 XMA و پردازش بافت روی سختافزار طراحی شده بود، دانستن این مشکل سخت است تکرار در نرم افزار. مایکروسافت پس از انتقاد از برنامه خود برای کنسول “همیشه در” از اعلام 2013 مه 2013، مایکروسافت تلاش زیادی را برای آماده سازی نرم افزار Xbox One برای یک رویکرد تجدید نظر کرده بود و کار توسعه توسعه سازگاری عقب مانده بود. آلبر پنولو، مدیر ارشد پروژه مدیریت و برنامه ریزی، توضیح داد که مایکروسافت در ابتدا از یک پلت فرم بازی ابر برای سازگاری با عقب استفاده می کند اما او احساس می کند که با توجه به کیفیت های مختلف اتصال به اینترنت مشکل ساز است. هریب، مدیر برنامه نویسی Xbox Live، لری “Major Nelson” اعلام کرد که کاربران میتوانستند از پورت HDMI در کنسول برای انتقال ایکس باکس 360 (یا به طور متداول هر دستگاه دیگری که از خروجی HDMI از جمله کنسولهای رقابتی پشتیبانی می کند) استفاده کنند. از طریق Xbox One این فرایند یک مقدار کمی از انقباض صفحه نمایش نامرئی ایجاد می کند.

نمایندگی xbox one در مهرشهر کرج

او پس از انتشار ایکس باکس اول و انتقال فیل اسپنسر به رئیس بخش ایکس باکس در سال 2014، او و معاون برنامه نویسی مهندسی نرم افزار، کاریم چودری، برنامه مجدد سازگاری را در مخفی نسبی درون شرکت راه اندازی مجدد کرد. Choudhry به مهندسین قبلی که در Trioxide کار می کردند، از جمله کوین لا چپلل، جاناتان موریسون و بری بوند، برای راه اندازی مجدد برنامه به ارمغان آورد. تیم تصمیم گرفت تا با Castle Crashers که شامل ویژگی های شبکه ی Xbox بود شروع به تست سازگاری کند. Castle Crashers اغلب به صفحه ای با کدهای alphanumeric سقوط کرد که La Chapelle توانست از توسعه دهندگان بازی Behemoth، که به آنها کمک کرد به سرعت تشخیص مشکلات و حل مشکلات مربوط به سازگاری کمک کند. تیم Clashers با هدف حل بسیاری از مشکلات بزرگ، تیم سازگاری پس زمینه تصمیم گرفت تا برنامه را در 2015 E3 اعلام کند و قصد داشته باشد تا تا پایان سال 2015، صد عنوان را در اختیار داشته باشد. با این حال، با E3، هنوز هم با برخی از بازی های موجود در فریمورات بسیار پایین مشکلاتی پیدا کرده است. در طول این رویداد، موریسون متوجه شد که یک تفاوت اساسی بین ایکس باکس 360 و ایکس باکس، میزان برنامه ریزی آن بود، و وقتی که آنها بازگشت، ایده موریسون به آنها کمک کرد تا تا پایان سال کار خود را به هدف مورد نظرشان برسانند. بازی های فردی هنوز مشکلاتی به وجود آوردند، مخصوصا Halo: Reach، اما این باعث شد که این تیم برای توسعه ابزارهای خودکار که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به شناسایی جایی که ایکس باکس 360 دشوار است به عنوان در حال اجرا در ایکس باکس یکی است و چگونه کار در اطراف آنها؛ این بیشتر پتانسیل بهبود بازی های ایکس باکس 360 را در تکرارهای آینده Xbox One، مانند Xbox One X برای بهبود پشتیبانی از گرافیک فراهم می کند.

نمایندگی xbox one در ملارد کرج

سازگاری عقب مانده Xbox 360 از “شکافتن”، شبیه ساز نرم افزار در نرم افزار سیستم استفاده می کند. 104 عنوان Xbox 360 در انتشار عمومی این ویژگی پشتیبانی شده است، و در ماه های بعد اضافه شده است. بازی های ایکس باکس 360 که در نسخه نهایی پخش شده اند، به عنوان برنامه های مستقل با استفاده از شبیه سازی Xbox 360 بسته بندی می شوند. مایکروسافت اظهار داشت که ناشران تنها نیاز به اجازه دادن به شرکت برای اجازه بسته بندی مجدد دارند و انتظار می رود تعدادی از بازی های پشتیبانی شده در طول زمان قابل توجهی افزایش یابد.  مایکروسافت، همراه با چهارده ناشر دیگر شخص ثالث، بازی های پشتیبانی شده را ارائه می دهد و تمام بازی های با نام طلا در Xbox 360 از نوامبر 2015 سازگار هستند.

جایگزینی و ریبال چیپ APU، RAM، Bridge Bridge درنمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعمیر و رفع هنگ و فریز و خاموش شدن ناگهانی کنسول بازی در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعمیر برد اصلی، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت درنمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعمیرات XBOX ONE درنمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعمیر برد ایکس باکس 1 در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
برطرف کردن مشکلات دستگاه هنگ و داغ کردن برد درنمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
پروگرام کردن بایوس ایکس باکس در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
برطرف کردن فایوب APU، پل جنوبی، ناند در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعویض درایو کنسول، تعمیر آداپتور، تعمیر و نگهداری کنترلر و کینکت در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعمیرات PlayStation3، XBOX 360 در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
عیببابی بخش تأدیه کنسول بازی در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعمیرات ایکس باکس 360 در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعمیرات پلی استیشن 3 در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
ریبال کردن چیپ گرافیک، تعمیر بخش رم و چیپ اصلی کنسول در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعمیرات تخصصی دسته بازی دستگاه پلی استیشن 3 در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
تعمیرات هارد پلی استیشن PS3 در نمایندگی xbox one در ملارد کرج
برطرف کردن اشکلات نرم افزاری ایکس باکس و PS3 درنمایندگی xbox one در ملارد کرج
فروش لنز پلی استیشن و فروش لنز ایکس باکس و فروش هارد پلی استیشن نیز از خدمات ما در احد تعمیرات کنسول بازی سونی در نمایندگی xbox one در ملارد کرج است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *