نمایندگی xbox one در کرج
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی xbox one در کرج

نمایندگی xbox one در کرج

نمایندگی رسمی

مجموعه دیجی پد به عنوان  نمابندگی رسمی کنسول بازی xbox one در کرج تمامی خدمات مربوط به این کنسول را انجام میدهد.

این خدمات شامل ، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری کنسول های xbox ، تعمیر دسته های کنسول ، نصب انواع بازی بر روی تمامی کنسول های xbox ،فروش لوازم جانبی اورجینال و خرید فروش انواع کنسول می باشد.

شما میتوانید بهترین خدمات ممکن مربوط به کنسول های xbox را در نمایندگی رسمی آن در کرج دریافت کنید.

مجموعه ما در کنار تیمی از تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات ، کارشناسان در زمینه نصب بازی و مشاوران مجرب در زمینه خرید وفروش کنسول ، دسته و لوازم جانبی آن همواره در خدمت شما مشتریان عزیز می باشند.

نمایندگی xbox one در کرج

سرویس Xbox Live برای استفاده از 300،000 سرور برای کاربران Xbox One بهینه شده است. ذخیره سازی ابر برای ذخیره موسیقی، فیلم ها، بازی ها و محتویات ذخیره شده امکان پذیر است و توسعه دهندگان می توانند از سرویس های Live (همراه با پلت فرم رایانه مایکروسافت Azure cloud computing) برای ارائه محتوای پویا در بازی و سایر قابلیت ها استفاده کنند. کاربران می توانند تا 1000 دوست داشته باشند. به روز رسانی نرم افزار در ماه دسامبر 2016، Clubs جدید ویژگی های شبکه های اجتماعی اضافه شده است که به کاربران اجازه می دهد تا به گروه هایی متمرکز بر منافع خاص یا بازی ها و در جستجوی گروه (LFG) کمک کنند تا کاربران بتوانند بازیکن را برای پیوستن به بازی چند نفره خود به محل برگردانند.

بازیکنان می توانند برنامه آپلود استودیو را برای ویرایش و به اشتراک گذاری کلیپ ها از پنج دقیقه گذشته از بازی های گیم پلی که به طور خودکار توسط کنسول ضبط شده است، استفاده کنید. بازی ها همچنین می توانند توسعه یابند تا ضبط به صورت خودکار در پاسخ به رویدادهای قابل توجه مانند دستاوردها رخ دهد.ایکس باکس یکی از جریان مستقیم به سرویس Mixer و Twitch را پشتیبانی می کند. کاربران می توانند از دستورات صوتی برای بلافاصله شروع به پخش فیلم های بازی فعلی خود را به طور مستقیم به سرویس و استفاده از دوربین و میکروفون Kinect برای ضبط روایت های ویدئویی و صوتی استفاده کنند.  کاربران می توانند از کلیپ های ضبط شده در صفحه نمایشی Xbox Live خود در یک قسمت “Showcase” استفاده کنند.

نمایندگی xbox one در کرج

کنسول تحت نام Xbox One در تاریخ 21 مه 2013 در یک کنفرانس مطبوعاتی طراحی شده که توانایی های گسترده چند رسانه ای و اجتماعی این واحد را پوشش داده است.نمایندگی xbox one در کرج رویداد مطبوعاتی دوم برای کنسول در طی E3 2013 برگزار شد، که تمرکز بر قابلیت بازی ویدیویی آن بود. در آن زمان، مایکروسافت اعلام کرد که کنسول در 21 نوامبر 2013 در 21 بازار منتشر خواهد شد، اما بعدا آن را به 13 تغییر داد.نمایندگی xbox one در کرج تغییر، که تاریخ انتشار را برای دیگر هشت بازار تا سال 2014 تحمیل کرد، به پیچیدگی پیش بینی نشده در محلی سازی قابلیت های تشخیص صدا دستگاه مربوط بود. بعدا، در سپتامبر 2014، Xbox One در 26 بازار از جمله بازارهای باقی مانده در اروپا، بازار ژاپن و بازارهای خاورمیانه منتشر شد.

کنسول های XBOX

شرکت ماکروسافت ، یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده وسایل دیجیتال چندین سال است که در حال تولید کنسول های بازی خانگی می باشد. این کنسول ها بسیار عالی ظاهر شدند و در بین کاربران بسیار محبوب بوده اما همیشه یک رغیب بسیار جدی داشته اند ، آن هم playstation میباشد.

این دو شرکت همیشه باهم در رغابت بسیار جدی بوده اند اما xbox همان خدمات playstation را با قیمت پایین در اختیار مردم قرار میدهد.

یک سری مشکلات همچون بازی های انحصاری playstation مقداری از طرفداران کنسول های xbox کم شده است اما این کنسول هم بازی های انحصاری خود را دارد که باعث شده بخشی از این طرفدار ها دوباره به سوی این کنسول برگردند.

نمایندگی xbox one در کرج

مایکروسافت در ابتدا یک برنامه مجوز بازی برای Xbox One را اعلام کرد که از آن پس از انتشار آن استفاده شده است: تمام بازی ها، از جمله کسانی که در خرده فروشی خریداری می شوند، به حساب Xbox Live کاربر محدود می شود. نمایندگی xbox one در کرجکاربران می توانند بازی های خرید شده خود را از هر کنسول Xbox One دیگر به دست بیاورند، پس از نصب یک بازی بدون دیسک خود بازی می کنند، و کاربران را قادر می سازد تا بازی های خود را با بیش از ده عضو “خانواده” تعیین کنند.نمایندگی xbox one در کرج کاربران می توانند بازی را در “خرده فروشان شرکت کننده” بازی کنند و همچنین می توانند یک بازی را به طور مستقیم به هر دوست Xbox Live در لیست خود انتقال دهند، نمایندگی xbox one در کرجحداقل 30 روز، اما فقط یک بار. برای همگام سازی مجوز، کنسول باید هر 24 ساعت یک بار به اینترنت متصل شود؛ اگر کنسول نمیتوانست وصل شود، تمام بازیها تا زمانیکه کنسول دوباره وصل شد، غیرفعال شود.

نمایندگی xbox one در استان البرز

خدمات نمایندگی xbox one

جایگزینی و ریبال چیپ APU، RAM، Bridge Bridge درنمایندگی xbox one در کرج
تعمیر و رفع هنگ و فریز و خاموش شدن ناگهانی کنسول بازی در نمایندگی xbox one در کرج
تعمیر برد اصلی، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور در نمایندگی xbox one در کرج
تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت در نمایندگی xbox one در کرج
تعمیرات XBOX ONE درنمایندگی xbox one در کرج
تعمیر برد ایکس باکس 1 در نمایندگی xbox one در کرج
برطرف کردن مشکلات دستگاه هنگ و داغ کردن برد در نمایندگی xbox one در کرج
تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه در نمایندگی xbox one در کرج
پروگرام کردن بایوس ایکس باکس در نمایندگی xbox one در کرج
برطرف کردن فایوب APU، پل جنوبی، ناند در نمایندگی xbox one در کرج
تعویض درایو کنسول، تعمیر آداپتور، تعمیر و نگهداری کنترلر و کینکت در نمایندگی xbox one در کرج
تعمیرات PlayStation3، XBOX 360 در نمایندگی xbox one در کرج
عیببابی بخش تأدیه کنسول بازی در نمایندگی xbox one در کرج
تعمیرات ایکس باکس 360 در نمایندگی xbox one در کرج
ریبال کردن چیپ گرافیک، تعمیر بخش رم و چیپ اصلی کنسول در نمایندگی xbox one در کرج
فروش لنز پلی استیشن و فروش لنز ایکس باکس 360 در نمایندگی xbox one در کرج
تعمیرات کینکت و فروش اصلی آداپتور در نمایندگی xbox one در کرج
تعمیر دسته جوی استیک و تعمیر كنترل كنسول در نمایندگی xbox one در کرج
تعمیر خط مشی هنگ کردن و داغ کردن کنسول بازی درنمایندگی xbox one در کرج
تعمیر قسمت پورت HDMI در پلی استیشن در نمایندگی xbox one در کرج
برخی دیگر از خدمات واحد تعمیرات کنسول بازی سونی در نمایندگی xbox one در کرج
دانگرید انواع مدلهای فت و اسلیم ps3 و نصب بالاترین ورژن کپی خور بر روی آن
جی تگ همه مدل های ایکس باکس 360 فت و اسلیم
نصب تمام نرم افزارهای جی تگ برای اجرای بازی از روی هارد
تعمیرات دسته جوی استیک ایکس باکس 360 در نمایندگی xbox one در کرج
تعمیرات تخصصی دسته بازی دستگاه پلی استیشن 3 در نمایندگی xbox one در کرج
تعمیرات هارد پلی استیشن PS3 در نمایندگی xbox one در کرج
برطرف کردن اشکلات نرم افزاری ایکس باکس و PS3 در نمایندگی xbox one در کرج
فروش لنز پلی استیشن و فروش لنز ایکس باکس و فروش هارد پلی استیشن نیز از خدمات ما در نمایندگی xbox one در کرج

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *