بهترین بازی های ps4
دانلود بازی

بهترین بازی های ps4

همانطور که در صفحه ی خرید بازی ps4 در کرج به بررسی و معرفی30 تا از بهترین بازی های ps4 پرداختیم، قصد داریم در ادامه 20 بازی برتر را به شما معرفی کنیم.

دیجی پد به مصرف کنندگان عزیز کمک میکند که بدون هیچ هزینه اضافه ای، بهترین بازی های ps4 را در سایت جستجو کرده و پس از مشاهده  تصاویر کالا، مشخصات فنی، نقد و بررسی، کالای خود را با خدمات پس از فروش معتبر تهیه نمایند. خرید بصورت مستقیم و بدون واسطه از مراکز دیجی پد، و نمایندگی های فروش معتبر و در نتیجه خرید با پایین ترین قیمت ممکنه در بازار ( حذف واسطه های کاذب ) را میتوان از مزایای خرید از این مرکز نام برد.

.<

 

20 بازی برتر ps4

20. بازی Monster Hunter World

ما می دانستیم Monster Hunter World قصد دارد چیز خاصی را ارائه دهد اما هیچ کس انتظار نداشت که کیفیت و زیبایی این بازی در این حد باشد، یا اینکه به این سرعت درلیست بهترین بازی های ps4 جا باز کند.
Monster Hunter ورلد یک بازی نقش آفرینی اکشن است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. این بازی که به شکارچی هیولا معروف است اول برای کنسول های ps۴ و بعد در سال ۲۰۱۸ برای ایکس باکس منتشر شد. در این بازی، بازیکن نقش شکارچی را بازی می کند ، او وظیفه شکار کردن و یا کشتن یا به دام انداختن هیولا را که در فضاهای مختلفی در این بازی پرسه می زنند، را دارد. در صورتی که موفق به گرفتن هیولا شود، از طریق ساختن اسلحه و زره پوش و غارت وسایل هیولا، در بین سایر تجهیزات، پاداش می گیرد. بازی به صورتیست که بازیکن برای جمع آوری اسلحه و تجهیزات به چالش های هیجان انگیزی می افتد که خود باعث قوی تر شدن بازیکن در مراحل مختلف میشود. بازیکنان بازی میتوانند به صورت آنلاین و چند نفره مشغول این بازی که جزو بهترین بازی های ps4 است شوند.

Monster Hunter World
Monster Hunter World

19. بازی Battlefield 1

Battlefield 1 بازی سریالی است که بازیکن و فضای بازی را به جنگ جهانی اول برمی گرداند و نتیجه آن برخی از تلخ ترین و خونین ترین اقدام FPS است که در داستان بازی مشاهده خواهید کرد. این قبازی که از بهترین بازی های ps4 است دارای داستان کوچک بسیارهیجان انگیزی است. تنوع نقشه ها و حالت ها در Battlefield 1 حیرت انگیز است. حق انتخاب شما در طول بازی بسیار بالاست به حدی که میتوانید انتخاب کنید به عنوان سرباز پیاده باشید یا رانندگی تانک یا خلبانی هواپیما را انتخاب کنید، بازی حالت هرج و مرج جالبی دارد و احساس واقعی جنگ و حال و هوای جنگ را به شما القا میکند. برای آن دسته از گیمرها که بازی های جنگی را میپسندند این بازی جزو بهترین هاست.

18. بازی Detroit: Become Human

آخرین ماجراجویی Quantic Dream یک بازی داستانی جذاب است که در سال 2038 در دیترویت متمرکز شده است. اوشروع به شکستن برنامه های خود می کند. یکی از زیباترین و بهترین بازی های ps4 ، دیترویت است. همه چیز در پیش نوشنه داستان است و خلق داستان جدیدی نخواهید داشت، بنابراین باید قبل از بازی آماده باشید تا خود را درگیر یک داستان مناسب و جذاب کنید.در طول بازی از انتخاب هایی که شما را وادار به انجام آن می کند لذت ببرید، و این می تواند یکی از بی نظیر ترین و جالب ترین بازی هایی باشد که تاکنون در PS4 بازی کرده اید. امکان ندارد شما بازی را نیمه رها کنید زیرا هیجان شما به حدی بالا میرود که تا آخر ادامه خواهید داد.

Detroit: Become Human
Detroit: Become Human

17. بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice

Hellblade: Senua’s Sacrifice یک بازی ماجراجویانه است، که شخصیت اصلی آن یک مبارز جوان به نام Senua است، او برای نجات روح عاشق خود به جهنم می رود. در بیشتر بازی شما مشغول حل معماهای محیطی، مبارزه با شیاطین و شرکت در جنگ های قبیله ای خواهید بود. با این حال تمام داستانها و اتفاقاتی که در طول بازی با آنها زندگی میکنید وهمچنین نحوه بازی، نشان دهنده شرایط روحی شکننده Senua است که Hellblade را به یکی از بهترین بازی های ps4 تبدیل می کند. شما دائماً صداهایی را می شنوید که در حال نجوا هستند، صداهایی که اعتماد به نفس او را از بین می برند و او را از ادامه ی این راه تاریک میترسانند. Senua به طرز ماهرانه ای مانند نینجا عمل کرده و تحت الشعاع اتفاقات قرار گرفته است، که همگی به تصویرگرایی واقع بینانه از یک زن مشکل دار که به دنبال رستگاری است می افزاید. نقشه های جانبی که توسط یک راوی درون سر Senua کشیده می شود، بازی را مهیج تر میکند. این بازی را میتوانید از دیجی پد تهیه کنید.

Hellblade
Hellblade

16. بازی Assassin’s Creed Odyssey

جدیدترین Assassin’s Creed یک بازی هیولاست! با انتخاب دو شخصیت اصلی و محیط جذاب این بازی که دریونان باستان است این بازی را میتوان جزو مهیج ترین و بهترین بازی های ps4 دسته بندی کرد
Assassin’s Creed Odyssey یک بازی ویدیویی نقش آفرینی است که توسط Ubisoft Quebec ساخته شده و توسط Ubisoft منتشر شده است. این یازدهمین بخش مهم در سریال Assassin’s Creed و جانشین Assassin’s Creed Origins در سال 2017 است. این مجموعه در سال 431 قبل از میلاد، یک داستان تخیلی از جنگ Peloponnesian بین آتن و اسپارت را روایت می کند. گیمر های این بازی یک مزدور زن یا مرد را کنترل می کنند .
Assassin’s Creed Odyssey در 5 اکتبر 2018 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان منتشر شد.

Assassin's Creed Odyssey
Assassin’s Creed Odyssey

15. بازی The Division 2

The Division 2 یک بازی ویدیویی با قابلیت بازی آنلاین است که توسط Massive Entertainment ساخته شده و توسط یوبی سافت منتشر شده است. اتفاقات بازی درآینده نزدیک
و درواشنگتن رخ میدهد در پی همه گیری های آبله نیمی از شهر از بین رفته و شخصیت اول بازی در حالی که سعی در بازسازی شهر دارد، از نماینده بخش استراتژیک میهن پیروی می کند. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 15 مارس 2019 منتشر شد. این بازی به طور کلی از طرف منتقدین در بررسی بین بازی های دیگر در این ژانر، نتایج مطلوبی دریافت کرد و بیشترین پیشرفت را نسبت به قسمت اول این بازی نشان داد.

The Division 2
The Division 2

14. بازی Bloodborne

Bloodborne بازی منحصر به فردیست که از نظر مخاطبین جزو بهترین بازی های ps4 در جهان شناخته شده است. این بازی از لحاظ جو و محیط بازی به قدری قوی و با کیفیت است که به جرات میتوان گفت شاهکاری از بازی هایفس است. شهری ک درترس و وحشت فرو رفته است. درهرگوشه از شهربه طور بالقوه یک حیوان عجیب و غریب و یا موجودی ناشناخته پنهان شده است. اگرچه ممکن است تعداد اسلحه های شما کمتر از این موجودات باشد، اما قادر خواهید بود به جدیدترین ترفندها از جمله قدرتمندترین راه های کشتار مجازی که تاکنون تجربه کرده اید، دست پیدا کنید. Bloodborne با بهترین نبرد شخص ثالث در بازی، طراحی با کیفیت محیط و هیجان و دلهره در طول بازی و ساختار ذهنی پیچیده شخصیت اول، جزو بهترین بازی های ps4 شناخته شده است.

Bloodborne
Bloodborne

13. بازی Persona 5

یک بازی ویدئویی شخص اول است که توسط Atlus ساخته شده است. این بازی برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 در ژاپن در سپتامبر 2016 و در آوریل 2017 در سراسر جهان منتشر شد.اگر با بازی سریالی Persona آشنا هستید، احتمالاً شخصیت اول این بازی را می شناسید. و اگر شما با آن آشنا نیستید، این نکته مهم است: شما یک دانش آموز دبیرستانی هستید که (بین کلاس و معاشرت با دوستان) با هیولاها می جنگید، آنها را اسیر می کنید یا در غیر این صورت آنها را متقاعد می کنید تا قدرت خود به شما واگذار کنند.
پرسونا 5 در توکیو مدرن اتفاق می افتد و بعد از شخصیت اول بازی به آکادمی شوجین به دلیل مشروط شدن برای حمله ای که به دروغ به او متهم شده بود، جوکر را دنبال می کند. در طی سال تحصیلی، او و سایر دانش آموزان به قدرتهای ویژه ای دست می یابند و به گروهی از هوشیاران پنهان تبدیل میشوند که به عنوان دزد قلب معروف هستند. مانند بازی های قبلی در این سریال، این گروه با استفاده از قدرت فیزیکی خود که به عنوان Persona شناخته می شوند، با دشمنان معروف به Shadows می جنگد.

Persona 5
Persona 5

12. بازی Resident Evil 7: Biohazard

Biohazard یک بازی ترسناک از سری سریال های Resident Evilاست که توسط Capcom در ژانویه سال 2017 برای ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و در ماه مه 2018 برای نینتندو در ژاپن منتشر شد. این بازی نسبت به Resident Evil 5 و Resident Evil 6 اکشن تر و ترسناکتر است. شما شخصیت اول ایتان وینترز را کنترل می کنید، همسرش توسط یک خانواده آدمخوار در یک مزرعه اسیر شده و او در جستجوی همسر مجبور به حل معماها و جنگ با دشمنان است. Biohazard به عقب برگشته است تا با انتخاب مجدد شخص اول Resident Evil، تاج و تخت خود را به عنوان یکی از ترسناک ترین و بهترین بازی های ps4 بازگرداند.
منتقدین کیفیت، گرافیک و طراحی این بازی را ستایش کردند اما از نبرد رئیس و فصل پایانی انتقاد کردند. از دسامبر سال 2018، این بازی با بیش از شش میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است.

Resident Evil 7
Resident Evil 7

11. بازی Nier: Automata

Nier: Automata یک بازی ویدیویی شخص اول در سال 2017 است که توسط PlatinumGames ساخته شده و توسط Square Enix منتشر شده است. این بازی دنباله بازی ویدیویی Nier در سال ۲۰۱۰ است، که خودش اسپین آف و دنباله سریال Drakengard است. این بازی در ابتدا برای پلی استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز از طریق Steam منتشر شد که در سال بعد ایکس باکس را هم ساپورت کرد. داستان در طی یک جنگ پروکسی بین ماشینهای بیگانه و آندروئیدهای ساخته شده توسط انسان است، شخص اول یک مبارزه اندرویدی ست. این داستان نیاز به نمایشنامه های متعدد دارد که هر یک از آنها عناصر داستان دیگری را باز می کنند. Nier: Automata ممکن است گسترده ترین و پرمحتواترین بازی کک نباشد، اما قطعاً از بهترین بازی های ps4 است. در این بازی شما کنترل رباتی را به عهده دارید که با ماشین های غول پیکر در حال جنگ است.

Nier: Automata
Nier: Automata

10. بازی Uncharted 4: A Thief’s End

Uncharted 4: A Thief’s End یک بازی اکشن و ماجراجویی درسال 2016 است که توسط Naughty Dog ساخته شده و توسط Sony Computer Entertainment منتشر شده است. این چهارمین قسمت از سری Uncharted است. بازیکنان کنترل ناتان دریک، یک شکارچی گنج سابق که توسط برادر تبعیدی اش ساموئل کنار گذاشته شده بود را به دست میگیرند. ناتان به همراه سالیوان شریک زندگی اش سرنخ هایی را در مورد گنجینه گمشده پیدا می کنند. A Thief’s End از دید شخص سوم پخش می شود و عناصر platformer را در خود جای می دهد. بازیکنان معماها را حل می کنند و از اسلحه گرم، ترفند های مختلف و مخفیکاری برای مبارزه با دشمنان استفاده می کنند. در حالت چند نفره آنلاین، حداکثر ده بازیکن میتوانند در آن شرکت کنند.

پخش بازی Uncharted 4 در سال 2011، اندکی پس از انتشار نسخه Uncharted 3: Drake’s Deception آغاز شد. موفقیتهای واقعی Uncharted 4 در جزئیات آن نهفته است. مطمئناً شما باید صحنه های اکشن بزرگی را که این بازی سریالی به آن مشهور است را دیده باشید، جایی که شما در قالب قهرمان ناتان همه چیز را لمس می کنید، در محیط با کیفیت تخریب خلیج قرار می گیرید و جزییات داستان توجه شما را جلب میکند، چگونگی سوختن چوب درآتش، یا چگونگی پوشیدن لباس ناتان در هنگام تعقیب و گریز مطمئناً باعث می شود حس کنید درون محیط بازی هستید. اما اینگونه است که Uncharted در لحظاتی از بازی شما را میخکوب می کند. برای نخستین بار در این سریال Naughty Dog به شخصیت های سریال، فضای خاصی بخشیده تا به عنوان افراد واقعی رشد کنند، جزییاتی را که حداقل انتظار آنها را دارید شما را هیجان زده میکند.

Uncharted 4
Uncharted 4

9. بازی What Remains of Edith Finch

What Remains of Edith Finch یک بازی ماجراجویی است که توسط Giant Sparrow ساخته شده و توسط Annapurna Interactive در سال 2017 منتشر شده است. این بازی بر شخصیت ادیث، یکی از اعضای خانواده فینچ متمرکز است. بر اثر یک نفرین باعث می شود همه افراد به جز یک عضو از هر نسل به طرز غیرمعمول بمیرند. ادیت به خانه خود در ساحل ایالت واشنگتن باز می گردد. بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در سال 2017 و برای نینتندو سوئیچ در سال 2019 منتشر شد.

ادیت با مراجعه به خانه پدری و با کاوش در خانه خانوادگی اش وارد ماجراهای هیجان انگیزی میشود. او درهراتفاق با داستان و تجربه جدیدی رو به رو میشود، از هیجان و ماجراجویی ترسناک در هالووین گرفته تا پرواز کردن یک بادبادک ساده!
What Remains of Edith Finch با استقبال مثبتی از منتقدین مواجه شد که داستان و نمایش آن را ستایش می کردند و نمونه ای از بازی های ویدیویی به عنوان یک شکل هنری در نظر گرفته می شود. این بازی برنده جایزه اسکار آکادمی انگلیس برای بهترین بازی 2017، و در بین جوایز و نامزدهای دیگر نیز برنده جوایزداستان بهترین بازی های ps4 درسال 2018 شد.

What Remains of Edith Finch
What Remains of Edith Finch

8. بازی Grand Theft Auto 5

Grand Theft Auto V یک بازی اکشن و ماجراجویی در سال 2013 است که توسط Rockstar North ساخته شده و توسط Rockstar Games منتشر شده است. این اولین ورودی بزرگ از سری Grand Theft Auto IV از سال 2008 Grand Theft Auto IV است. این یک داستان خیالی ست از سن آندریاس واقع در کالیفرنیای جنوبی، و گروهی تشکیل شده از سه مجرم و تلاش های آنها برای ارتکاب مأمورین در حالی که تحت فشار یک آژانس دولتی و چهره های قدرتمند جنایتار قرار دارند. طراحی دنیای آزاد به بازیکنان این اجازه را می دهد تا آزادانه در حومه شهر سان آندریاس و شهر تخیلی لس آنجلس پرسه بزنند.

این بازی از منظر شخص سوم یا شخص اول بازی می شود و دنیای آن پیاده یا با وسیله نقلیه هدایت می شود. بازیکنان سه قهرمان اصلی را در سراسربازی، تک نفره کنترل می کنند و در میان آنها چه در مأموریت های خارجی و چه در خارج ماموریت جابجا می شوند. داستان در مرکز سکانس های heist است و بسیاری از مأموریت ها شامل تیراندازی و رانندگی می شوند. یک سیستم “تحت تعقیب” نیروی انتظامی برای بازیکنانی که مرتکب جرم می شوند، حاکم است. Grand Theft Auto Online (حالت چند نفره آنلاین )، به 30 بازیکن اجازه می دهد تا در انواع مختلف بازی های آزاد و رقابتی مختلف شرکت کنند.

پخش بازی اندکی پس از انتشار Grand Theft Auto IV آغاز شد و بین بسیاری از استودیوهای Rockstar در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شد. در سپتامبر 2013 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360، در نوامبر 2014 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در آوریل 2015 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

این بازی رکورد فروش بهترین بازی های ps4 را شکست و به پربازدیدترین محصول سرگرمی تاریخ تبدیل شد و در روز اول 800 میلیون دلار و در سه روز اول خود یک میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

Grand Theft Auto 5
Grand Theft Auto 5

7. بازی Fortnite

Fortnite Battle Royale یک بازی ویدیویی آنلاین است که توسط Epic Games ساخته و منتشر شده است. در تاریخ 26 سپتامبر 2017 برای مایکروسافت ویندوز، macOS ، پلی استیشن 4 و Xbox One و سال بعد برای درگاه های iOS ، Android و Nintendo Switch منتشر شد.Fortnite سرگرمی ترین موردی است که می توانید در پلی استیشن 4 به صورت رایگان بدست آورید، منظورم کاملاً رایگان است، زیرا شما حتی برای اشتراک آنلاین نیاز به اشتراک PS Plus ندارید. به روزرسانی های منظم بازی باعث میشود هر هفته سلاح ها، حالت ها و ترفندهای متفکرانه ای به بازی اضافه شود.

در این بازی 100 بازیکن به صورت اسکایید در یک جزیره حرکت می کنند و برای محافظت از سایر بازیکنان میجنگند. بازیکنان می توانند به تنهایی (یک نفره)، با یک بازیکن اضافی (Duos) ، یا با گروه حداکثر سه نفر دیگر (Squads) بجنگند. با پیشرفت مسابقه، منطقه بازی در جزیره بتدریج کوچکتر می شود و فضای کمتری برای جنگ به بازیکنان می دهد. آخرین بازیکن یا تیم زنده در این مسابقه پیروز می شود. تفاوت اصلی سایر ژانرها در ساخت عناصر بازی است که در این بازی به بازیکنان اجازه داده میشود از دیوارها، موانع و سایر سازه ها برای یک نمایش استراتژیک استفاده کنند.
Battle Royale از منتقدان در زمینه یادگیری، گیم پلی، سبک هنری وکیفیت بازی، بررسیهای مثبتی را دریافت کرد. این بازی پس از انتشار ، به سرعت محبوبیت خود را افزایش داد. تا مارس 2019 ، این بازی توسط بیش از 250 میلیون نفر انجام شده بود و بیش از 2 میلیارد دلار در سراسر جهان به دست آورده بود. این بازی به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است.

Fortnite
Fortnite

6. بازی The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt یک بازی شخص اول اکشن است که توسط CD Projekt ساخته و منتشر شده است و براساس سریال تخیلی The Witcher توسط Andrzej Sapkowski ساخته شده است. این بازی ادامه ی بازی 2011 The Witcher 2: Assassins of Kings است که در دنیای آزاد با دیدگاه شخص ثالث بازی می شود. The Witcher 3: Wild Hunt یکی از متنوع ترین، چالش برانگیز ترین و بهترین بازی های ps4 است که جهان تا کنون دیده ! بازیکنان کنترل شخصیت Geralt از Rivia ، یک شکارچی هیولا (معروف به یک witcher) را دارند، که در جستجوی دختر مفقود شده اش در حال فرار از Wild Hunt یا نیروی دنیوی دیگری است. بازیکنان با خطرات زیادی توسط سلاح و جادو در بازی درگیر می شوند، با شخصیت های فرعی داستان تعامل برقرار می کنند و تلاش میکنند تا امتیازات تجربی و طلا کسب کنند، که برای افزایش توانایی های جرالت و خرید تجهیزات استفاده می شود. داستان اصلی آن دارای چندین پایان است که با انتخاب بازیکن در نقاط خاصی از بازی مشخص می شود.

ساخت بازی از سال 2011 آغاز شد و به مدت سه سال و نیم به طول انجامید. ضبط صدا بیش از دو سال و نیم طول کشید.
Witcher 3: Wild Hunt در ماه مه سال 2015 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد، و نسخه Nintendo Switch آن در اکتبر 2019 منتشر شد.

The Witcher 3
The Witcher 3

5. بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain یک بازی رازآلود و جزو بهترین بازی های ps4 است که توسط Kojima Productions ساخته و توسط Konami منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان در تاریخ 1 سپتامبر 2015 در سراسر جهان منتشر شد.

ماجرای بازی از سال 1984شروع شده و نه سال از وقایع Ground Zeroes گذشته است، محور اصلی داستان رهبر مزدوری است که هنگام ورود به افغانستان مجازات می شود. هدف بازی انتقام از افرادیست که نیروهای او را نابود کرده و قصد کشتن او را داشته اند. این بازی حاوی عملیات جاسوسی تاکتیکی است که برای اولین بار در Metal Gear Solid: Peace Walker مورد استفاده قرار گرفت. Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain داستان سرایی و حس شگفتی عجیبی را به شما انتقال میدهد، همچنین از آزادی و خلاقیت بی سابقه ای که درهر مرحله از بازی به شما نمایش میدهد شگفت زده میشوید. چیزی که باید برای روزها، هفته ها و ماه ها مورد کاوش قرار بدهید. در هر مرحله شما چیز جدیدی را کشف میکنید که باعث می شود لحظه ای از هیجان شما کم نشود. به علاوه موسیقی متن و صداگذاری عالی این امکان را به شما میدهد تا محیط بازی را بهتر لمس کنید.

Metal Gear Solid 5
Metal Gear Solid 5

4. بازی Marvel’s Spider-Man

Marvel’s Spider-Man یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط Insomniac Games ساخته شده و توسط Sony Interactive درسال ۲۰۱۸ منتشر شده است. در داستان اصلی ارباب تاریکی Mister Negative، نقشه ای را برای به دست گرفتن کنترل شهر نیویورک ترتیب می دهد. هنگامی که Mister Negative تهدید می کند ویروس کشنده ای را آزاد خواهد کرد، Spider-Man باید علاوه بر مشکلات شخصی خود یعنی پیتر پارکر، از شهر نیز محافظت کند.

گیم پلی از منظر شخص ثالث با تمرکز اصلی بر توانایی های پیچشی و جنگی Spider-Man ارائه می شود. مرد عنکبوتی می تواند آزادانه، در تعامل با شخصیت ها، انجام مأموریت ها، باز کردن وسایل و لباس های جدید با پیشرفت در داستان اصلی، در شهر نیویورک حرکت کند. در خارج از داستان، بازیکن قادربه انجام ماموریت های جانبی برای باز کردن محتوای اضافی و مراحل بازی است.
Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر 2018 برای پلی استیشن 4 منتشر شد. تعدادی از داوران آن را یکی از بهترین بازی های ابرقهرمانی که تا کنون ساخته شده است، میدانند و برخی آن را با سریال Batman: Arkham مقایسه کرده اند.
Spider-Man یکی از سرگرم کننده ترین و شاد ترین بازی هایی است که شما تا کنون در PlayStation خود بازی کرده اید. مطمئناً تا این حد گسترده بودن این بازی باورنکردنی به نظر می رسد اما چیزی که بیش از همه شما را تحت تأثیر قرار می دهد احساس زندگی کردن در محیط بازی و اطراف نیویورک است. کارهای زیادی وجود دارد که در بازی میتوانید انجام دهید اما زیبایی واقعی در کیفیت و گرافیک بالای آن است. اسپایدر من که جزو بهترین بازی های ps4 است را میتوانید به صورت آنلاین و یا حضوری از دیجی پد تهیه کنید.

Marvel's Spider-Man
Marvel’s Spider-Man

3. بازی Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 بازی اکشن-ماجراجویی ست که توسط Rockstar Games ساخته و در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است. این بازی سومین ورود در سریال Red Dead است و مقدمه ای برای بازی 2010 Red Dead Redemption است. این داستان در سال 1899 در یک نمایش داستانی از غرب، میانه غربی و جنوبی ایالات متحده تنظیم شده و شخصیت اصلی آن آرتور مورگان، عضو باند der Linde است. آرتور باید همزمان با تلاش برای زنده ماندن در برابر نیروهای دولتی، باندهای رقیب و سایر مخالفان، با زوال غرب وحشی مقابله کند.

بازی از دو منظر شخص اول و سوم ارائه می شود و بازیکن ممکن است آزادانه در دنیای باز و تعاملی خود پرسه بزند. عناصر گیم پلی شامل مراحل اکشن، تیراندازی، شکار، اسب سواری، تعامل با شخصیت های غیر بازیکن (NPC) و حفظ امتیازات شخصیتی از طریق انتخاب ها و اعمال اخلاقی است. Red Dead Redemption 2 در اکتبر سال 2018 برای پلی استیشن 4 و Xbox One و برای مایکروسافت ویندوز و Stadia در نوامبر 2019 منتشر شد.
استقبال شدید بازی اندکی پس از انتشار Red Dead Redemption آغاز شد و توسط همه استودیوهای Rockstar در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شد. این بازی اولین ساخته Rockstar بود که بطور اختصاصی برای کنسول های نسل هشتم ساخته شده است. موسیقی متن بازی توسط وودی جکسون و چندین آهنگ ساز معروف تولید و توسط دانیل لانوئیس تهیه شده است.
کمی پس از انتشار گسترده Red Dead Redemption 2، این بازی رکورد های بسیاری را شکست و دومین پرتاب در تاریخ بهترین بازی های ps4 را تجربه کرد. از زمان افتتاحیه تا آخر هفته 725 میلیون دلار فروش کرد.

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2

2. بازی Horizon: Zero Dawn

Horizon Zero Dawn یک بازی شخص اول با ژانر اکشن رازآلود است که توسط Guerrilla Games ساخته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. شخصیت اول بازی آلوئه، شکارچی قدرتمندیست که تلاش میکند ضمن غلبه بر ماشین آلات، گذشته خود را نیز کشف کند. این بازیکن برای مقابله با موجودات مکانیکی و سایر نیروهای دشمن از سلاح های متنوع از جمله نیزه و تیرکمان استفاده می کند. این بازیکن می تواند دنیای آزاد و مکانهای جدید را کشف کند. این نسخه برای پلی استیشن 4 در سال 2017 منتشر شد و در اواسط سال 2020 برای مایکروسافت ویندوز منتشر می شود.

Horizon Zero Dawn به دلیل دنیای آزاد، داستان، تصاویر، مبارزات، شخصیت پردازی ها و بازیگر صداپیشه اشلی بورچ ، مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. این بازی جوایز بی شماری را به دست آورد و تا فوریه 2019 بیش از 10 میلیون نسخه فروخت ، که آن را به یکی از پرفروش ترین بازی های پلی استیشن 4 تبدیل کرد. به جرات میتوان گفت این بازی بزرگترین شگفتی سال 2017 در زمینه بازی های پلی استیشن است.

Horizon: Zero Dawn
Horizon: Zero Dawn

1. بازی God of War

God of War یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیوی سانتا مونیکا ساخته شده و توسط Sony Interactive Entertainment (SIE) منتشر شده است. در تاریخ 20 آوریل 2018 ، برای پلی استیشن 4 (PS4) منتشر شد، این سومین قسمت از سریال God of War است، این قسمت را میتوان دنباله ی God of War III 2010 دانست. این قسمت از بازی برخلاف بازی های قبلی، که اساساً بر اساس اساطیر یونان بنا شده بود، ریشه در اساطیر نورس دارد، که بیشتر آن در نروژ باستان در قلمرو میدگارد تنظیم شده است. برای اولین بار در این سریال، دو شخصیت اصلی وجود دارد: Kratos خدای یونانی سابق تنها شخصیت بازمانده است، و پسر خردسالش Atreus. پس از مرگ همسر دوم Kratos و مادر Atreus، آنها برای انجام درخواست وی مبنی بر گسترش خاکسترهای او در بالاترین قله نه قلمرو، سفر می کنند. كراتوس گذشته از مشكلات خود، رازی را در سینه نگه می دارد، و پسرش از ماهیت الهی او بی خبر است. در طول سفرشان با هیولا و خدایان دنیای نورس روبرو می شوند.

خدای جنگ به دلیل داستانی جالب، طراحی جهانی، محیط بی نظیر، موسیقی، گرافیک، شخصیت ها و سیستم جنگی تحسین جهانی را به دست آورد. بسیاری از داوران معتقد بودند که این سریال بدون آنکه هویت اصلی پیشینیان خود را تغییر بدهد، موفقیت بسیار بزرگی را به دست آورده است. خدای جنگ در میان بهترین بازی های ps4 جایگاه اول را به دست آورده است. اگر به بازی های داستانی اکشن علاقه دارید، پیشنهاد میکنیم این بازی مهیج را از دست ندهید.

God of War
God of War
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *