نصب بازی اکانتی ps5 در گوهردشت کرج
دانلود بازی کپی خور کردن ps4 کپی خور کردن psf نصب بازی نصب بازی اکانتی ps5 در گوهردشت کرج

نصب بازی اکانتی ps5 در گوهردشت کرج

نصب بازی اکانتی ps5 در گوهردشت کرج

دیجی پد مفتخر است با 10 سال سابقه در عرصه خدمات پلی استیشن از جمله ps1 و ps2 و ps3 و ps4 و ps5 با تیم متخصص و با تجربه با امکانات بروز و دستگاه های پیشرفته کار را برای کاربران این محصولات آسان نماید.

همانطور که اطلاع دارید، این روز ها خرید بازی ps5  به صورت قانونی هزینه بالایی دارد بنابراین ما به شما بازی های اکانتی ps5  را پیشنهاد می کنیم. این اکانت ها به دلیل قیمت مناسب تر و بازی های بیشتر، راحتی و رضایت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند و به همین دلیل است که خرید آن ها این روز ها بسیار بیشتر از قبل رواج پیدا کرده است. در این مطلب میخواهیم اطلاعات کاملی درباره این اکانت ها در اختیار کاربران قرار دهم پس با مطالعه این مطلب با ما همراه باشید…

معرفی کنسول پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 (PS5) یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط Sony ساخته شده است. پلی استیشن 5 که در سال 2019 به عنوان جانشین پلی استیشن 4 معرفی شد، در 12 نوامبر 2020 در استرالیا، ژاپن، نیوزلند، آمریکای شمالی و کره جنوبی منتشر شد و یک هفته بعد در سراسر جهان عرضه شد. PS5 در کنار کنسول های Xbox Series X و Series S مایکروسافت که در همان ماه عرضه شدند، بخشی از نسل نهم کنسول های بازی ویدیویی است.

نصب بازی اکانتی ps5 در گوهردشت کرج
نصب بازی اکانتی ps5 در گوهردشت کرجش

مدل پایه شامل یک درایو دیسک نوری سازگار با دیسک های Ultra HD Blu-ray است. نسخه دیجیتال فاقد این درایو است و به آن اجازه می دهد تا به عنوان یک مدل کم هزینه برای کسانی که ترجیح می دهند بازی ها را از طریق دانلود دیجیتال خریداری کنند، عمل کند. این دو نوع به طور همزمان عرضه شدند.

یک پردازنده گرافیکی AMD که قادر به نمایش رزولوشن 4K تا 120 فریم در ثانیه، ردیابی پرتو با شتاب سخت‌افزاری برای واقعی‌تر شدن است. نور و انعکاس، و موتور Tempest که امکان جلوه‌های صوتی سه‌بعدی با شتاب سخت‌افزاری را فراهم می‌کند. ویژگی های دیگر شامل کنترلر DualSense با بازخورد لمسی و سازگاری با اکثر بازی های پلی استیشن 4 و پلی استیشن VR است.

معمار اصلی خط کنسول پلی‌استیشن، مارک سرنی، پس از راه‌اندازی پلی‌استیشن 4، یک چرخه بازخورد دو ساله را اجرا کرد. این امر مستلزم بازدید منظم توسعه‌دهندگان شخص اول سونی در فواصل زمانی دو ساله برای یافتن نگرانی‌های آنها با کمبودها بود. در سخت افزار فعلی سونی و اینکه چگونه می توان چنین سخت افزاری را در رفرش کنسول یا برای نسل بعدی بهبود بخشید.

این بازخورد به اولویت‌های تیم توسعه کنسول داده شد. در توسعه پلی استیشن 5، یک مسئله کلیدی طول زمان بارگذاری بازی ها بود. سرنی گفت که چندین توسعه‌دهنده، از جمله تیم سوئینی از Epic Games، به او گفته‌اند که سرعت استاندارد ورودی/خروجی درایوهای دیسک سخت اکنون یک عامل محدودکننده در توسعه بازی است.

نصب بازی اکانتی ps5 در شهر کرج

سرعت پایین داده محدودیت هایی را در اندازه داده های بارگذاری شده در بازی، مکان فیزیکی داده ها در رسانه ذخیره سازی و تکرار داده ها در سراسر رسانه به منظور کاهش زمان بارگذاری ایجاد می کند. یک هدف مهم، یافتن راه‌هایی برای کاهش زمان بارگذاری بود، به‌ویژه در بازی‌هایی که به‌صورت جریانی یا به‌صورت پویا مناطق بازی جدید را در حین حرکت بازیکن در دنیای بازی بارگذاری می‌کنند.

مدیر عامل سونی، اظهار داشت که سونی در مورد امکان‌پذیری نسخه «با قیمت پایین و با مشخصات کم» پلی‌استیشن 5 تحقیق کرده است، مانند کاری که مایکروسافت با Xbox Series X و همتای کم مصرف خود Xbox انجام داده است. سری S; و به این نتیجه رسیدند که آنها بر این باور بودند که چنین کنسول هایی عملکرد خوبی ندارند و خیلی سریع منسوخ می شوند.

نصب بازی اکانتی ps5 در کرج

همانطور که اطلاع دارید، این روز ها گرفتن بازی ps5 به صورت قانونی خیلی هزینه بر است پس ما به شما بازی های اکانتی ps5 را پیشنهاد میدهیم. این اکانت ها به دلیل قیمت کمتر و بازیهای بیشتر، راحتی و رضایت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند و به همین دلیل است که خرید آن ها این روز ها بسیار بیشتر از قبل رواج پیدا کرده است. در این مطلب میخواهیم اطلاعات کاملی درباره این اکانت ها در اختیار کاربران قرار دهم پس با مطالعه این مطلب با ما همراه باشید…

نصب بازی اکانتی ps5 در گوهردشت کرج

سوالات متداول

نصب بازی روی کنسول من چطور انجام می‌شود؟

بعد از تحویل کنسول به فروشگاه دیجی پد ، کنسول شما در اختیار متخصصین نصب بازی فروشگاه قرار خواهد گرفت. در اولین مرحله از فرآیند نصب بازی، کنسول شما به آخرین نسخه نرم‌افزار پلی‌استیشن آپدیت می‌شود. سپس با توجه به بازی‌های انتخابی شما، برای دستگاه شما اکانت های مورد نظر خریداری شده و روی دستگاه شما اکتیو می شود.

بعد از پایان مرحله خرید اکانت مرحله نصب دیتا بازی ها آغاز شده پس از نصب تمامی بازی ها، بازی های نصب شده تست و بررسی شده و پس از اطمینان از بازی های نصب شده جهت هماهنگی برای تحویل دستگاه با شما تماس گرفته خواهد شد

چرا اصلا باید بازی نصب کنم؟

در شرایط فعلی و با توجه به افزایش قیمت دیسک بازی‌های جدید، خرید دیسک بازی توجیح اقتصادی نداشتلیون تومان قه و بسیاری از گیمر‌های ایرانی پرداخت هزینه برای نصب بازی را به جای خرید دیسک انتخاب می‌کنند. به طور میانگین هر دیسک بازی، بین ۱ تا ۲ مییمت دارد و در صورت خرید آن تنها دارای یک بازی خواهید بود. اما با پرداخت هزینه‌ای کمتر، بین ۷ تا ۱۲ بازی مختلف بر روی کنسول شما نصب می‌شود. از بازی‌های تک‌ نفره گرفته تا بازی‌های گروهی مانند فیفا همگی به انتخاب شما قابل نصب بر روی کنسول‌تان است. بازی های نصب شده به صورت کامل بوده و تایم دار نیستند و تا زمانی که خودتان اقدام به پاک کردن آنها نکنید روی دستگاه تان باقی خواهد ماند

نصب بازی اکانتی ps5 در گوهردشت کرج

نصب بازی به صورت غیر حضوری با پیک رایگان در تمامی نقاط البرز 

مناطق تحت پوشش پیک رایگان:

حصارک کرج/درختی/شاهین ویلا/گوهردشت/آزادگان/عظیمیه/دهقان ویلا/میدان کرج/فردیس/ملارد/باغستان کرج و دیگر نقاط البرز

نحوه ارسال کنسول با پیک رایگان

شما از طریق راه های ارتباطی ( تماس یا واتساپ دیجی پد) آدرس محل سکونت، شماره تماس، نوع کنسول، بازی ها همراه با ظرفیت آن ها را برای ما ارسال کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پیک ما از شما کنسول را تحویل گرفته و به دست مجموعه میرسد.

بسته به تعداد و حجم بازی های شما بین 2 تا 3 روز این پروسه نصب زمان میبرد و بعد از آن کنسول به صورت کاملا رایگان برای شما ارسال میشود .

نصب اکانت بازی ps5 در کرج

نکات مهم درباره نصب بازی

شما حتما باید بازی و ظرفیت اکانت خود را با دقت برای ما ارسال کنید.

تمامی مشخصاتی که ارسال میکنید به صورت کامل و دقیق باشد(کوچه/ پلاک/ واحد).

دقت در ظرفیت کنسول خود و حجم بازی ها.

خدمات دیجی پد

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *