نصب بازی xbox one s

کنسول xbox one s یکی از محبوب ترین و جذاب ترین کنسول های بازی در طی دهه های گذشته می باشد که میزان محبوبیت آن در سطح جهانی سنجیده می شود که از زمان معرفی آن توسط شرکت Microsoft، کمپانی های متعددی که در زمینه طراحی بازی های ویدیویی فعالیت می کنند، بازی های متعددی را برای این کنسول با کیفیت بسیار بالایی طراحی کرده اند که طرفداران این کنسول می توانند با هزینه متقابل اقدام به اجرای بازی کنند و ساعت ها سرگرم شوند.

نصب بازی xbox در کرج | سایت دیجی پد

با این وجود اگر شما تصمیم دارید تا بازی/بازی هایی را در کنسول xbox one s اجرا کنید، لازم به ذکر است که شما با استفاده از 2 روش می توانید استفاده کنید. روش اول تهیه سی دی بازی است که در این روش باید به دو مورد حیاتی اشاره کرد که مورد اول؛ عدم امکان نصب بازی در کنسول از طریق سی دی و مورد دوم نیز این است که اگر یک بازی جدید توسط هر کمپانی معرفی شود، شما باید روزها و یا حتی هفته های متعددی صبر کنید تا سی دی بازی به شما برسد.

جهت دریافت مشاوره نصب بازی برای کنسول xbox one s با کارشناسان دیجی پد تماس بگیرید

 روش دوم

روش دوم اجرای بازی در کنسول xbox one s خرید اکانت دیجیتالی بازی xbox one s است که برخلاف مورد بالا سه مزیت دارد. اولین مزیت این روش این است که شما هزینه ای که باید برای خرید سی دی بازی کنید را صرف خرید اکانت از سایت های مربوطه می کنید و مزیت دوم هم این است که شما هیچ نیازی به سی دی محصول ندارید و می توانید بصورت مستقیم بازی را بر روی کنسول دانلود و نصب کنید. مزیت سوم که خیلی برای طرفداران بازی های روز مهم است، این می باشد که با رونمایی هر بازی توسط هر کمپانی بدون هر گونه وقفه می توانید از زمان شروع فروش، اقدام به خرید اکانت بازی کنید و دیگر چند هفته ای برای رسیدن سی دی بازی صبر نکنید.

نصب بازی xbox one | سایت دیجی پد

مزایا نصب بازی ps4 در دیجی پد:

  • قیمت مناسب نصب بازی
  • نصب بازی توسط افراد مجرب
  • جلوگیری از صرف وقت
  • پشتیبانی حضوری
  • پشتیبانی آنلاین