ps3 نمایندگی
نمایندگی ps3

نمایندگی رسمی ps3 در کرج

پس از گذشت ده سال ازتاسیس نمایندگی رسمی ps3 در کرج و استقبال بسیار خوب از محصولات آن، دیجی پد به فکر توسعه ی شرکت خود افتاد. “ps3”  دستگاهی معروف و محبوب در زمینه کنسول های بازی است. شرکت سونی  کار خود را در ژاپن و با تولید کنسول آغاز کرد. دستگاههای سونی که حدود هفتاد سال پیش تولید میشد؛ نسبت به بقیه ی کنسول های آن زمان؛کیفیت و وضوح بیشتری داشت. کیفیت و وضوح کنسول های سونی در مقایسه با کنسول های دیگر اصلا قابل قیاس نبود و همین موضوع باعث محبوبیت نمایندگی رسمی ps3 در کرج شد.

 پلی استیشن 3

در اولین اقدام این شرکت؛  تولید پلی استیشن3 به برنامه ی تولیدی شرکت سونی اضافه شد. پس از گذشت چند سال ؛بعد از پلی استیشن2 از  ps3 رونمایی شد. کنسولی که بسیاری از حرفه ای ها منتظر رونمایی اش بودند.

بارونمایی این ps3 ؛ در همان ماه های اولِ ارائه ی آن در بازار ،فروش بسیار خوبی را به دست آورد.

با آغاز زندگی ماشینی، درخواست خریدکنسولهای بازی از کشورهای مختلف توسط حرفه ای ها افزایش یافت. شرکت سونی در این زمان برای فروش محصولات خود در کشورهای دیگر؛نمایندگی رسمی سونی را در چند کشور تاسیس کرد.

گسترش محصولات و نوآوری در تولید دو اصل اساسی شرکت سونی از همان آغاز کار خود بوده است. بنابر همین اصول ؛ امروزه شرکت سونی بیشترین کنسول بازی را در دنیا تولید کرده است و همچنین در بیش از ۱۵۰کشور دنیا نمایندگی رسمی خود را تاسیس کرده است.

نمایندگی رسمی ps3 در کرج
نمایندگی رسمی ps3 در کرج

نمایندگی رسمی ps3

نمایندگی رسمی ps3 در کرج حدودا یک دهه پیش آغاز به کار کرد. اولین دفتر نمایندگی انحصاری و رسمی سونی در تهران تاسیس شد. با تاسیس اولین نمایندگی رسمی سونی در ایران ، درخواست برای خرید کنسول بازی و دسته بالا رفت. به همین سبب اولین نمایندگی رسمی ps3 در کرج تاسیس شد. با تاسیس این فروشگاه،محموله ای از آخرین کنسولها و دسته های تولیدی شرکت سونی از ژاپن به ایران فرستاده شد. با شروع به کار این فروشگاه در کرج، استقبال بسیار زیادی از محصولات سونی شد.

مردم ایران که  از کنسول و لوازم الکترونیکی غیر اصل(قاچاق) یا    stockموجود در بازار استفاده میکردند،با تاسیس اولین نمایندگی انحصاریسونی در ایران که تماما اجناس اصل و اُریجینال شرکت سونی را ارائه میداد؛ بسیار استقبال کردند.

پلی استیشن 3
پلی استیشن 3

باتوجه به زیاد بودن اجناس قاچاق و غیراصل در بازارهای ایران ،هیچ گونه گارانتی معتبر که تضمین سلامت و اصالت کالا باشد، به خریدار ارائه نمی شود؛ همین موضوع باعث شد تا نمایندگی دیجی پد برای جلب رضایت مشتری ؛ گارانتی معتبری که تضمین سلامت و اصالت کالا باشد را ارائه دهد. با خرید از فروشگاه سونی و بهره مندی از این گارانتی،درصورت خرابی محصول از تعمیر صحیح آن توسط نمایندگی تعمیرات دیجی پد در ایران بهره مند میشوید. نمایندگی تعمیرات سونی که  ازتیمی فنی و آموزش دیده تشکیل شده است؛  تعمیر صحیح کنسولهای بازی با ابزار و قیمت مناسب را تضمین میکند.

همچنین در چند سال اخیر و با گسترش فروش اینترنتی محصولات الکترونیکی، نمایندگی دیجی پد سایت رسمی خود را تاسیس کرده است. کاربران و علاقه مندان به علوم عکاسی با استفاده از این سایت می توانند از مقاله های آموزش عکاسی، ویژگی ها و مشخصات محصولات نیکون و اطلاع از آخرین اخبار شرکت دیجی پد بهره مند شوند.

 دیجی پد

کادر فنی مجرب در نماندگی رسمی دیجی پد در ایران مستقر هستند افرادی  که برای خرید و یا کسب اطلاعات به این نمایندگی ها مراجعه میکنند از مشاوره های حرفه ای این افراد استفاده میکنند.

کنسولها و دسته های اصلی شرکت دیجی پد در سراسر دنیا یکی از محصولات پرفروش هستند. یکی از دلایل پرفروش بودن محصولات شرکت نیکون ،مقاوت زیاد این محصولات است به گونه ای که محصولات اصل و اُریجینال شرکت دیجی پد کمتر در معرض خرابی قرار می گیرند.

با خرید از نمایندگی دیجی پد در ایران گارانتی های معتبر ایده آل را دریافت میکنید؛ که در صورت خرابی محصول از تعمیر پلی استیشن توسط افراد مجرب و حرفه ای اطمینان خواهید داشت همچنین با هزینه ی کمتر برای تعمیر کنسول خود از تعمیرکاران متفرقه کنسول های بازی استفاده خواهید کرد.

نمایندگی پلی استیشن 3
نمایندگی پلی استیشن 3

خوشبختانه نماینده دیجی پد در ایران در امر جلب رضایت مشتری به شدت موفق بوده است به صورتیکه طبق آمار منتشر شده پس از گذشت یک دهه فروش در نمایندگی سونی ۸۲/۳ برابر افزایش فروش صورت گرفته است.

برای خرید محصولات اُریجینال و اصل سونی میتوانید به نمایندگی های مجاز فروش دیجی پد مراجعه فرمایید.

هر بار که ما ویژگی های جدیدی را برای PS3 در سایت معرفی می کنیم، دوست داریم به نظرات  و سوالات شما پاسخ دهیم و بازخوردی را در مورد ویژگی هایی که واقعا دوست دارید و آنهایی که هنوز هم می خواهید ببینند را مشاهده کنیم. نمایندگی رسمی ps3 در کرج یکی از مراکز معتبر شرکت سونی است که میتوانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.

اگر شما تماشای کنفرانس مطبوعاتی E3 خود را قبل از نمایش گذاشتید، احتمالا خبر خوبی را شنیدید – Media Player برای PS3 در دسترس خواهد بود برای دانلود از فروشگاه PlayStation Store امشب.نمایندگی رسمی ps3 در کرج نماد مدیا پلیر در قسمت محتوای PS3 ظاهر می شود، به سادگی آیکون را انتخاب کنید و شما را به فروشگاه PS که در آن شما می توانید دانلود را شروع کنید.

کنسول ps3 در کرج

کنسول های بازی یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین گجت های دنیای دیجیتال هستند که اغلب کاربران از خدمات این محصول آگاه نیستند و تا آنجا که این محصول با مشکل مواجه می شوند از آن استفاده می کنند.
گرما، گرد و غبار، عدم دسترسی به موقع و نمایندگی رسمی ps3 در کرج از انعطاف پذیری برق از مهمترین عوامل ایجاد خرابی در کنسول های بازی هستند.
این خرابی ها بیشتر در دستگاه های چیپس است که نیاز به ریبال یا ریسولد و یا تعویض چیپ دارند که برای انجام این تعمیرات نیاز به دستگاه BGA است، شرکت تهران تعمیرات با داشتن پیشرفته ترین ابزار تست و تعمیرات مانند مدل کامل دستگاه اتوماتیک BGA بدون دخالت دست امکان تعمیر کنسول های بازی را فراهم می کند.

نمایندگی رسمی کنسول ps3 در کرج

دعوت کنندگان به محاکمه اولیه نیویورک به یک زیرمجموعه از مشترکین فعلی سرویس PlayStation سونی (49.99 دلار در سالانه) ارسال می شوند که به اعضای رایگان بازی ها، تخفیف ها و دسترسی چند نفره آنلاین می دهد.

سونی وارد یک بازار ویدئویی آنلاین شده است که به طور فزاینده ای شلوغ شده است و شروع به تعطیل در خانه های سنتی تلویزیون پرداخت می کند. HBO و Showtime برنامه های مستقل جدید را برنامه ریزی کرده و اخیرا CBS دو شرکت جدید آنلاین، CBS All Access، یک سرویس ماهانه 5.99 دلار و یک سرویس خبری CBSN حمایت کرد.

شبکه دیش و ورایزون نیز انتظار می رود که به زودی سرویس Net TV را به بازار عرضه کنند. سونی گفت: “این فضا است که برای نوآوری رسیده است. “انگیزه دیگری برای ما وجود دارد که این یک قدم بزرگ برای به دست آوردن پلی استیشن از یک دستگاه بازی قدرتمند اختصاصی است که بسیار بیشتر از مرکز سرگرمی اصلی است.”

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *