تعمیر CPU در مرکز تعمیرات PS4 در کرج
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تبلت کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نصب بازی نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی ps4 در عظیمیه کرج

نمایندگی رسمی ps4 در عظیمیه کرج

هنگامی که سونی Gaikai 18 ماه پیش به مبلغ 380 میلیون دلار خریداری شد، مشخص شد که تیتان سرگرمی طرح های بزرگی برای سرویس ابر دارد.نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج  در حال حاضر، سونی اشاره می کند که ما در طی یک سال، محصولاتی را براساس آن برنامه ها می بینیم. بتای توسعه دهنده ظاهرا در اوائل سال 2014 میلادی آغاز خواهد شد و تا انتهای سال تقویم، برنامه ریزی کامل آمریکای شمالی را آغاز خواهد کرد. به نظر می رسد خوب است، اما آنچه که سونی در واقع با برنامه جریان بازی خود برنامه ریزی می کند؟

Eurogamer با Andrew House، رئيس جمهور و مدیر عامل گروه Entertainment Entertainment سونی درگیر بود، و او را به ثبت رکورد در مورد هدف Gaikai است. “هدف ما این است که بتوانیم شکل جدیدی از توزیع بازی را از طرف سرور، از ابتدا تا کنسول PS4 و سپس به تدریج آن را به ویتا منتقل کنیم.” خانه به Eurogamer گفت. “اما در نهایت، بازی آخر این است که این در بسیاری از دستگاه های متصل به شبکه قابل دسترس باشد، که اساسا تجربه بازی با کیفیت کنسول را در دستگاه هایی که به طور ذاتی قادر به انجام آن نیستند، ارائه می کنند.”

نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج

پس مایکروسافت کجاست؟
در اواخر سپتامبر، در جلسه شرکت مایکروسافت، مایکروسافت نسخه Halo 4 را به هر دو رایانه های شخصی ویندوز و دستگاه های ویندوز فون عرضه کرد. در اوایل نوامبر، با این حال، این شرکت تکنولوژی را پشت سر گذاشت، به Polygon گفته بود که در حالی که تکنولوژی در شرایط خاصی چشمگیر بود، “واقعا خنک و واقعا مشکل است، همه در همان زمان.” به سادگی، مایکروسافت مطمئن نیست که مصرف کننده پهنای باند به چالش موجود در جریان این اطلاعات زیاد است و این امر باعث ارتقاء به یک سرویس می شود که نمیتواند با کیفیت با کیفیت بالا ارائه کند.

به طور خاص در مورد Halo 4، آلبرت پنولو مایکروسافت اظهار داشت که نمایش نسخه ی نمایشی در اواخر سپتامبر، یک آزمایش بزرگ بود که تا زمانی که شبکه های مصرفی بهبود پیدا کند، تا جایی که چنین خدماتی قابل قبول بود، انجام شد.

مایکروسافت در حال حاضر کارت های خود را از نظر محافظه کارانه تر نسبت به سونی بازی می کند، و این باعث می شود که سونی با صرف 380 میلیون دلار برای خرید Gaikai در زمانی که منابع مالی خود کمتر از ستاره است، بی شک تحت فشار برای توجیه سرمایه گذاری است. نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج همچنین منصفانه است بپرسید که چه میزان از مشتریان یک تجربه خوب با فناوری جریان دارند – بدون داشتن فشار قوی در پشت یک ویژگی حقوقی، تنها 10-20٪ از پایه نصب می تواند از آن استفاده کند – به ویژه اگر این یک ویژگی است که شما امیدوار به کسب درآمد، به جای ایجاد رایگان برای مشترکین موجود Xbox Live و PSN.

پلی استیشن در حال حاضر از هر دو نوع اتصال سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند، اما Buser می گوید یک اتصال سیمی ترجیح داده می شود زیرا اغلب پایدار تر از بی سیم است.

علاوه بر این، Buser تاکید کرد که بتا PlayStation Now که امروزه شما را می بیند فقط این است که یک بتا است.نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج او می گوید، “روزهای اولیه”، افزود که مهم است که کاربران به بازخورد با سونی دست یابند تا بتوانند محصول را در دراز مدت بهبود بخشند. “ما قریب به آنچه که بازیگران به ما می گویند گوش می دهند و [PlayStation Now] در طول زمان تکامل خواهند یافت.”

اگرچه شما فقط گزینه های کرایه ای را در PlayStation Now پیدا خواهید کرد، Buser تأکید کرد که سونی در آینده برنامه ای برای طرح اشتراک Netflix خواهد داشت. او گفت: “قطعا چیزی در این آثار وجود دارد. بنابراین برای این موضوع هماهنگ باشید.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد PlayStation Now، از مصاحبه عمیق GameSpot با سونی در مورد سرویس جریان استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *