تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نصب بازی نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی ps4 در فردیس کرج

نمایندگی رسمی ps4 در فردیس کرج

بازیکنان PlayStation 4 امضا کردند و برای شرکت در آزمایش بتا مورد استفاده قرار گرفتند. به روز رسانی سیستم عامل کنسول، این امکان را می دهد که نسخه 3. 0 را از امروز دریافت کنند. همراه با این خبر، سونی نشان داده است که چه ویژگیهای جدیدی برای آزمایش در بتا وجود خواهد داشت.نمایندگی رسمی ps4 در فردیس کرج یکی از بزرگترین افزوده شده است که ذخیره سازی ابرهای اعضای PlayStation Plus از 1 گیگابایت تا 10 گیگابایت افزایش یافته است، همراه با گزینه های جدید برای نظارت بر فضای موجود و آپلود اتوماتیک برای داده های ذخیره شده برنامه.

یکی دیگر از ویژگی های جدید که بسیاری از بازی های PS4 برای آن هیجان زده شده است، پشتیبانی از بازی های ویدئویی گیم پلی زنده به یوتیوب است، نمایندگی رسمی ps4 در فردیس کرج و گزینه دیگری از پخش را برای پشتیبانی Twitch موجود اضافه می کند. تماشاگران قادر به تماشای پخش بازی در وب سایت YouTube و همچنین برنامه جدید YouTube Gaming خواهند بود.

یک مرکز جدید به نام رویدادها وجود دارد که جمع آوری و نمایش کلی از آنچه اتفاق می افتد در بازی هایی که کاربر بیشترین بازی را انجام می دهد. نمایندگی رسمی ps4 در فردیس کرج نمونه هایی از جمله اطلاعیه های خاص در رویدادهای بازی، مانند یک دشمن جدید ظاهر می شود و یا یک آخر هفته با امتیاز امتیاز اضافی اختصاص داده شده است.

گروه های مورد علاقه یک بخش جدید در برنامه دوستان است و به عنوان راهی برای دسترسی سریع به دیگر کاربرانی که بیشترین نقش را بازی می کنند عمل می کند. این ویژگی با هدف ساختن آن آسان تر و سریع تر به یک جلسه بازی با دوستانتان می باشد.

جوامع هاب های جدیدی هستند که می توانند در اطراف منافع مشترک مانند بازی ها، فعالیت ها و یا سبک های بازی شکل بگیرند.نمایندگی رسمی ps4 در فردیس کرج کاربران در یک انجمن دسترسی به یک صفحه پیام را دارند که در آن آنها می توانند مکالمات را شروع کنند و تصاویر را به اشتراک بگذارند و نیز گروه هایی را که با آنها بازی می کنند، سازماندهی کند.

دیگر ویژگی های کوچکتر جدید شامل اضافه کردن برچسب به پیام ها با دوستان، به اشتراک گذاری تا 10 ثانیه ویدئو کلیپ های ویدئویی به توییتر، گزینه ای برای ذخیره تصاویر در قالب PNG، و توانایی برای ارسال یک دوست با درخواست برای تماشای بازی خود را زنده .نمایندگی رسمی ps4 در فردیس کرج سونی خاطرنشان می کند که تمام این ویژگی ها ممکن است آن را در انتشار نهایی به روز رسانی نرم افزار 3.00 بیاندازند و اضافه می کند که آنها به زودی اطلاعات مربوط به تاریخ انتشار را خواهند داشت.

سونی و توسعه دهنده Naughty Dog اعلام کرده اند Uncharted 4: End Thief’s End در نبرد پلیاستیشن 4 در تاریخ 18 مارس 2016 منتشر خواهد شد.نمایندگی رسمی ps4 در فردیس کرج  به عنوان آخرین ورودی سری سری بازی های Action-Adventure Uncharted، عنوان چهارم داستان قهرمان ناتان دریک را ادامه می دهد، بعضی اوقات پس از پایان Uncharted 3. طرفداران سری که قرار است تا ماه اکتوبر سه گانه اصلی را جمع آوری کنند، به نام The Nathan Drake Collection، به خوبی آماده خواهند شد برای اولین بازی Uncharted در PS4.

Uncharted 4 مانند هر نام بزرگ یا کنسول نام منحصر به فرد، چندین نسخه محدود بسته را دریافت خواهد کرد. اولین نسخه Uncharted 4: The End Special Thief است که قیمت آن 80 دلار است. این شامل یک کپی فیزیکی از بازی بر روی یک دیسک Blu-ray، یک جعبه کالبد فولادیچ، یک کتاب هنری هشتپنجره ای از Dark Horse و Naughty Dog، برچسب ها و یک بسته بازی درون بازی است که برای باز کردن قفل محتوای چند نفره استفاده می شود .

Uncharted 4 نمایش PS4 در تاریخ 18 مارس 2016
طرفداران Uncharted Die-hard ممکن است بیشتر به نسخه Collector Libertalia علاقه مند شوند، که برای 120 دلار، همه آنها را از نسخه ویژه به همراه یک مجسمه 12 دقیقهای ناتان دریک، لباس چند نفره و اسلحه سلاح و کلاه بیس بال میگیرد.

کسانی که ترجیح می دهند بازی های خود را به صورت دیجیتالی از PlayStation Store کنسول خریداری کنند، هم از این موضوع خارج نخواهند شد. یک نسخه Deluxe دیجیتال برای پیش فروش در اواخر این هفته برای 80 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت و همراه با یک کپی دیجیتال از بازی است که می تواند قبل از لود شدن و آماده پخش در نیمه شب در روز انتشار باشد.نمایندگی رسمی ps4 در فردیس کرج این نسخه همچنین شامل Uncharted 4 Triple Pack می باشد که شامل محتوای قابل دانلود آینده مانند یک ماموریت داستان تک نفره و بسته های چند نفره می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *