تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تبلت کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج کنسول نصب بازی نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج

نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج

چندین منبع به نسخه VG247 تایید کرده اند که نسخه جدید کیت Orbis در حال حاضر به توسعه دهندگان ارسال می شود و در یک مورد PC معمولی قرار دارد.

به ما گفته شده است که چهار نسخه کیت Dev وجود دارد. نسخه قبلی اساسا فقط کارت گرافیکی بود. نسخه ارسال شده در حال حاضر یک “PC اصلاح شده” است و نسخه سوم، که در ماه ژانویه ظاهر می شود،نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج به مشخصات نهایی نزدیک خواهد شد. نسخه نهایی به تابستان آینده به توسعه دهندگان تحویل خواهد شد.

بعضی از توسعه دهندگان ایالات متحده در این هفته در نشست “افشای” در نشست سونی حضور داشتند و جلسات دیگری در هفته های آینده برگزار می شود.نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج هدف از جلسه این است که سونی به استودیو ها می گوید که چه چیزی طراحی شده است، چه سخت افزاری و چه مجموعه ای از سخنرانی ها.

منبع ما به ما گفته است که سونی فقط Orbis را می خواند و از واژه های PlayStation 4 در این جلسات استفاده نمی کند.

Orbis، امروز به ما گفت، بر اساس سری A10 APU AMD است. APU (واحد پردازش شتاب) CPU و GPU ترکیبی است.

APU PS4 امروزه به عنوان “مشتق” از سخت افزار موجود A10 توصیف شد. سخت افزار بر اساس سیستم A10 و پلت فرم پایه است.

به گفته ما، “هدف نهایی” برای سخت افزار، این است که بتوانیم بازی های 1080p60 را در 3D با مشکل “بدون هیچ مشکلی” اجرا کنیم تا یک دستگاه قدرتمند برای “بازار امروز و آینده” ایجاد کنیم.

کیت های Dev دارای 8 گیگابایت یا 16 گیگابایت رم هستند. از آن چیزی که شما می خواهی بپرهیز. ”

گفت که این سخت افزار در ژاپن ساخته نشده است.

وقتی که پرسید آیا PS4 دارای یک درایو نوری است، به طور خاص Blu-ray، منبع ما پاسخ داد: “البته این کار را کرده است.” به ما گفته شده است که هارد دیسک 256 گیگابایتی است “به طور استاندارد”، اما روشن نیست که آیا آن را یک هارد دیسک معمولی یا یک درایو حالت جامد باشد.

به ما گفته شد که هدف سونی با Orbis این است که از مشکلات موجود در راه اندازی PS3 با ایجاد چیزی “بسیار مقرون به صرفه” اجتناب کنید، اما این “یک لکه” نیست.

دستگاه دارای اتصال WiFi و اترنت و خروجی HDMI است. منبع ما گفت که هیچ تفاوتی بین PlayStation 3 و ورودی / خروجی Orbis وجود نداشت.

UI، با این حال، اصلاح شده است. امروز اعلام شد که بازیکنان در حال حاضر قادر به فشار دادن دکمه PS میباشند و در هر کجا در سیستم حرکت می کنند.نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج به عنوان مثال می توان گفت DLC را از بازی PS Store خریداری می کند و پس از آن یکپارچه به بازی باز می گردد.

منبع ما گفت: “آنها سعی می کنند آن را به عنوان مایع به عنوان ممکن است،” گفت: ما.

ما همچنین گفته شد که دستگاه طراحی شده است تا به روزرسانی سیستم و محصول در پسزمینه و همچنین “همیشه در حالت آماده به کار” باشد. هنگامی که شما کنسول را تنظیم می کنید،نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج  به ما گفته شد،نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج از شما خواسته می شود که آیا می خواهید اجازه دانلود پس زمینه را داشته باشید. البته می توانید آنها را نادیده بگیرید.

هنوز اطلاعاتی در مورد پد ارائه نشده است. تایید این ماه انتظار می رود.

انتظار می رود Orbis در یک رویداد “فقط قبل از E3” در سال آینده اعلام شود.

در GDC 2013 در پایان ماه مارس، یک اتاق پر از توسعه دهندگان PS4 در حال حاضر و برخی از جزئیات جدید در مورد سخت افزار، کنترل، عملکرد آنلاین و اجتماعی از PlayStation 4 آینده است.

کریس نوردن، مهندس پشتیبانی ارشد انفرادی، این خبر را تحت یک موضوع جامع از تجربه بازی “اصطکاک و بدون درز” منتشر کرد.

ما متوجه شده ایم که PS4 هر دو کنترلر را در دست بازیگر و همچنین چهره اش، از زمان عرضه کنسول در ماه فوریه، ردیابی می کند. اما در طول بحث GDC Norden، برخی از راه های جالبی را که این تکنولوژی در بازی ها اجرا می شود، نشان داد.

به عنوان مثال، حالت آماده به کار چند نفره قدیمی صفحه نمایش تقسیم شده، تقلید از املاک تلویزیونی که دو یا چند بازیکن به آن می رسند، توسط این تکنیک ردیابی کمک خواهد کرد. اگر یک بازیگر بالا می رود و به سمت راست یا چپ حرکت می کند، بخشش از صفحه به صورت خودکار تغییر می کند.

بنابراین در اینجا همه چیز ما در مورد PlayStation 4 تا کنون می دانیم …

تاریخ انتشار PS4
تاریخ انتشار PS4 برای ایالات متحده آمریکا “Holiday 2013” است. این تنها جزء رسمی سونی است که در ماه فوریه در نمایشگاه عرضه شد و مشخص نیست که در چه مناطقی دیگر به آن اعمال می شود.

با این حال، آخرین شایعات مربوط به تاریخ انتشار PS4 این است که کنسول در سال 2013 به طور جهانی عرضه خواهد شد، نه فقط در ایالات متحده آمریکا یا ژاپن. این از مایک هوگن GameStop می آید که تنها سوال این است که ایکس باکس 720 این سال نیز راه اندازی خواهد شد.

در واقع، در مصاحبه با سردبیر Contributing Offsite Xbox و TechRadar، مایک کاننل، ژن گودسون، Assassin’s Creed 4، در ماه مارس اشاره کرد که بازی او در تمام ائتلافها به طور همزمان … در پایان اکتبر سال جاری است.

گودسون در مورد مسابقه PS4 و Xbox بعدی اظهار داشت: “ما یک موتور قوی داریم و همیشه این محدودیت ها را تحمل می کنیم، بنابراین این امسال آماده هستیم که از این ظرفیت های جدید، توانایی های جدید حمایت کنیم تا بازی برای آن آماده شود، اما همچنین گودسون گفت: “شما می دانید که آن را برای ژن فعلی به طور مشخص از نقطه شروع شروع می کنیم.”

در آن، کانالل پرسید: “آیا در هر نسخه تاخیری وجود دارد یا همه آنها در همان زمان انتشار خواهند یافت؟”

“همان کشتی” پاسخ قطعی بود.

یوبی سافت پس از اینکه اینترنت در این خبر ذوب شد، توضیحی دریافت کرد که گودسون درباره PS4 یا Xbox 720 حرفی نمی زند، بلکه به دنبال Xbox 360، PS3 و PC بود.

ما از مایک پرسیدیم که دیدگاه او چیست و او این را برای TechRadar می گوید: “اگر به پاسخ در متن نگاه کنید، از 5:05 بعد از آن، بخشی از بحث است که به طور خاص در مورد PS4 و کنسول نسل بعدی معادل است.نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج فکر نمی کنم هیچ سوء تفاهم وجود داشته باشد.او می گوید که نسخه های نسل فعلی و نسل بعدی هم در همان زمان عرضه می شوند، که به این معنی است که کنسول ها قبل از تاریخ انتشار منتشر شده بازی معرفی خواهند شد.

تماشای ذهن خود را با تماشای ویدیو خارج از ایکس باکس – به 5 دقیقه بروید:

به طور رسمی، سونی اعلام کرده است که قصد دارد تا تاریخ انتشار نسخه PS4 در اروپا در اسرع وقت ارائه شود، اما وعده داده نخواهد شد که آیا بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی در زمان کریسمس امسال برای او منتشر خواهند شد یا اینکه ناراحت کننده است صبر کنید تا زمانی که در سال 2014 باشد.

مسائل مربوط به سهام ممکن است دلیل این باشد، و این دقیقا همان چیزی است که در سال 2006/2007 در هنگام عرضه PS3 اتفاق افتاد. این در ایالات متحده و ژاپن در زمان کریسمس به فروش رفت و اروپا و بقیه دنیا مجبور بودند منتظر ماه مارس سال آینده باشند.

Zavvi در واقع لیست تاریخ انتشار PS4 بریتانیا را در 31 دسامبر ذکر کرده است که بسیار بعید به نظر می رسد – راه اندازی چند روز پس از کریسمس؟ مطمئنا خودکشی خرده فروشی است.

تا زمانی که سونی جزئیات بیشتری بدست آورد، این تنها گمانه زنی است.نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج حتی خرده فروشان به نظر نمی رسد که زمانی که PS4 منتشر خواهد شد – پس شاید سونی هم نیست. این می تواند به این بستگی داشته باشد که چگونه می توانند تولید را در مدل های خرده فروشی، میزان تولید و ظرفیت کارخانه ها بدست آورند.

تا زمانی که ما بیشتر بدانیم، به آرامی به خدایان سیلیکون دعا خواهیم کرد که تاریخ انتشار PS4 در سراسر جهان کریسمس 2013 خواهد بود. یا بهتر است، فردا!

بررسی PS4 ما نشان می دهد ویدیو:

PS4: مشخصات سخت افزاری
AMD، همانطور که همه ما حدس زده می شود، از طریق این رگهای سیستم جدید ردیابی می شود.

پس از رویداد، سونی اعلام کرد که این سیستم بر روی یک پردازنده سفارشی تک تراشه عمل می کند و از هشت هارد پردازنده AMD Jaguar x86-64 استفاده می کند که دارای گرافیک نسل بعد AMD Radeon می باشد.

پس از آن بسیار سیستم مبتنی بر کامپیوتر است، که خبر خوبی برای توسعه دهندگان است که برای کد بازی برای کنسول نسل بعدی و رایانه های شخصی بسیار ساده تر خواهد بود.نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج با این حال، این CPU به سختی نسل بعدی است – ممکن است برای این سیستم اصلاح شده باشد، اما پلت فرم AMD جگوار به هیچ وجه سریع ترین نوع آن نیست – در واقع آن را کندتر از سریعترین پردازنده های اینتل به صورت مرتب می باشد.

با این حال، با انصراف کمتر از یک کامپیوتر، PS4 مطمئنا قادر به استفاده از هر وات قدرت است که آن را تسخیر می کند.

“GPU بسیار پیشرفته PC” یک داستان دیگر است. این یکی دیگر از بخش AMD است – چیزی در امتداد خط Radeon 7850 کارت – و بسته 18 واحد GCN. نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج این ممکن است مانند بسیاری از t به نظر برسد اکو مامبو جومبو اما آنچه که اساسا بدان معناست این است که GPU بسته ای 18 خوشه پردازش، هر بسته تا 64 هسته. این کار مقدار زیادی توان پردازش موازی را فراهم می کند و در نتیجه اکثر کارهای سخت افزاری PS4 را اداره می کند. 1.84 TFLOPS از پردازنده Mojo را تجربه می کند. این یک جزء بسیار قدرتمند از پردازنده Jaguar است و شایعه شده است که در GPU در ایکس باکس 720 وجود داشته باشد.نمایندگی رسمی ps4 در ملارد کرج سونی در رویداد NYC اعلام کرد که کنسول حتی از ویژگی های محاسبات GPU برای استفاده از قدرت خام GPU استفاده خواهد کرد – آن را برای وظایف محاسباتی عمومی و همچنین ساخت بازی های براق استفاده می شود. Memory PS4 بسته بندی 8GB حافظه GDDR5 را حمل خواهد کرد. سونی اعلام کرده است که شما قادر به خنثی کردن بازی متوسط ​​PS4 خواهید بود و سپس دوباره آن را در عرض چند ثانیه تغییر دهید و از جایی که شما را ترک کردید، انتخاب کنید. این نوع از قدرت بارگیری است که این حافظه را قادر می سازد. مشخصات دیگر ما همچنین به پشتیبانی از دیسک Blu-ray به علاوه خوب OL دی وی دی، به علاوه پشتیبانی از خروجی HDMI و همچنین Analog-AV خروجی و خروجی دیجیتال نوری است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *