تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لپ تاپ کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نصب بازی نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی ps4 در هشتگرد کرج

نمایندگی رسمی ps4 در هشتگرد کرج

کنفرانس مطبوعاتی پلی استیشن 4 سونی برای توسعه دهندگان و همچنین بازیگران بسیار مهم بود. سرپرست معماری کنسول، مارک کواری، بیشتر درباره CPU ها و پردازنده های گرافیکی و Teraflops صحبت کرد نه از بازی خودش، Knack. او معماری PS4 را مانند یک کامپیوتر به نام “فوق العاده برای بازی” توصیف کرد. او گفت: PS4 “یک پلتفرم توسط سازندگان بازی برای سازندگان بازی است.”

چه نسبتی ایجاد می کند؟ پردازش Cerny از مشخصات PS4 مشخصه پایان راه PS3، با پردازنده سلول befuddling آن را مشخص کرد. پیام به توسعه دهندگان با صدای بلند و روشن بود:نمایندگی رسمی ps4 در هشتگرد کرج در این زمان، PlayStation آسان خواهد بود برای ایجاد بازی برای. این بار PlayStation دوست شما است.

پس، پس چه، توسعه دهندگان پس از PS4 فکر می کنند؟ اکثر یورو گامر به صحبت پرداختند، برخی از آنها در مورد بازی های مخفی PS4 در حال صحبت هستند، لذت بردن از سهولت که آنها قادر به ساخت بازی برای کنسول نسل بعدی سونی است. این، برای بسیاری، هیجان انگیز ترین چیز در مورد PS4 است – و مطمئنا، در نتیجه بازی های بهتر است.


“من فکر میکردم که این نمایش بسیار خوب توسط سونی بود و اطلاعات مهم را به نمایش گذاشت اما در سال جاری، زمانی که دیگران سختافزاری جدید و حرکت هوشمندانه خود را اعلام کردند، به اندازه کافی مجذوب باشند،نمایندگی رسمی ps4 در هشتگرد کرج نابینس، رئیس BigBit و بازی سابق کارگردان در حال حاضر مشغول به کار Split / Second و Pure توسعه دهنده سیاه راک می گوید.

“کنسول خود دقیقا همان چیزی است که توسعه دهندگان به آن امیدوار بودند. معماری PC آشنا به این معنی است که ما می توانیم تمرکز ما بر مطالب را سریعتر از مرور پیچیدگی های سیستم انجام دهیم که مطمئنا عناوین با کیفیت بهتر را برای بازیکنان در سراسر هیئت مدیره به ارمغان خواهد آورد.”

Stewart Gilray، مدیر توسعه Oddword فقط اضافه کردن آب (آنها یک بازی PS4 مخفی در توسعه داشته اند)، با Bayns موافق است.

“همانطور که مارک [Cerny] گفته است، آن را به معماری PC نزدیک تر است. پس آسان است برای توسعه و آسان تر به سوئیچ کردن و گرفتن چیزی و در حال اجرا نسبتا سریع؛ شاید نیمی از زمان آن را برای دریافت PS3 از زمین است.

PS3 Stranger’s Wrath در طی چهار هفته از زمان شروع آن گذشته بود و شما احتمالا آن را در PS4 پس از چند هفته به دست خواهید آورد و به همین دلیل است که کیت های اولیه برای PS4 اساسا رایانه های مورد علاقه خود را نصب کرده اند. ، یک منحنی فراگیر یادگیری وجود ندارد. این یک میلیون مایل دور نیست. ”

جیمز بروکسبی، رئیس سازنده Strike Suit Zero توسعه بازی های متولد آماده، همچنین معماری را برای ستایش اختصاص می دهد. “PS4 نشان می دهد همه در اینجا در بازی متولد آماده است و هیجان زده – بسیاری از چیزهای جالب از کنفرانس چهارشنبه خارج شد،” او می گوید.

“شخصا، به عنوان یک توسعه دهنده، ویژگی برجسته، سهولت است که ما باید بتوانیم برای این سیستم جدید در مقایسه با نسل های قبلی ماشین های کنسول توسعه دهیم که سرعت توسعه سریع و تکراری را کاهش داده اند.”

خود کنسول دقیقا همان چیزی است که توسعه دهندگان به آن امیدوار بودند

رئیس بی بی سی نیک باینز


معماری PC-like PS4 تنها ویژگی جدیدی نیست که از سوی انجمن توسعه تایید شده است. 8 گیگابایت حافظه کنسول GDDR5 به عنوان بسیاری از بازیگران غافلگیر شد – و حتی برخی از توسعه دهندگان به ما گفتند که با کیت های بازی PS4 کار کرده اند.

کیت های کنسول کنسول دارای حافظه بیشتری نسبت به واحد های خرده فروشی هستند.نمایندگی رسمی ps4 در هشتگرد کرج با مجموعه ای از کیت های PS4 حاوی 8 گیگابایت رم، اعلام سونی مبنی بر اینکه واحد خرده فروشی همان میزان شگفت انگیز را نیز متعجب می کند.

“8 گیگابایت GDDR5. فقط برای یک لحظه می توانید این کار را بکنید؟” گیلری می گوید، هیجان زده است. “این یک مقدار فوق العاده حافظه است و واقعیت این است که حافظه GDDR5 نیز فقط آجیل است.”

Gilray تنها یک هیجان نیست. طراحان معتبر بازی، از جمله اسناد برنامه نویسی برنامه نویسی John Carmack، Randy Pitchford، رییس Gearbox و برنامه نویس Tiago Sousa Crytek R & D، به تازگی به توییتر اعلام کردند که چگونه با رم در کنسول خوشحال شدند.

“8 گیگابایتی متحد به عنوان پایه ای برای تکرار تکنیک های بعدی من را بسیار، بسیار خوشحال می کند.نمایندگی رسمی ps4 در هشتگرد کرج زمان های سرگرم کننده ^ _ ^،” توئیتر Sousa. “من نمی توانم به طور آزادانه درباره PS4 سخن بگویم، اما اکنون که برخی مشخصات به صورت عمومی منتشر شده، می توانم بگویم که سونی با انتخاب مهندسی عاقلانه تصمیم گرفت،” کارماک گفت.

من نمی توانم آزادانه درباره PS4 سخن بگویم، اما اکنون که برخی مشخصات به صورت عمومی منتشر شده، می توانم بگویم که سونی با انتخاب مهندسی عاقلانه

برنامه نویس Legend John Carmack


فناوری جریان ویدئو PS4، که به شما امکان می دهد کلیپ های ویدئویی را با استفاده از یک دکمه با شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و توابع ابر ابرشیبی Gaikai، بحث های زیادی را به وجود آورده است.

گیلری درباره ی ایده ی توانایی خواسته ی دوستی برای تقریبا کنترل بازی خود برای تکمیل بخش های حیرت انگیز مطمئن نیست. او می گوید: “من فکر می کنم که بخشی از بازی کردن یک بازیکن، کسی به شما کمک نمی کند، برای انجام این کار خودتان.” “ایده ی دیگران با استفاده از کنترل کننده مجازی برای گرفتن نوعی از منحرف کردن من، این یک ایده خوب است، اما این نوع از من را آزاد می کند.”

او بیشتر علاقمند است که بتواند بازی ها را همانطور که شما بازی می کنید دانلود کنید و قادر به توقف و ادامه بازی با اراده باشید.

او می گوید “کل” شما می توانید مطالب را در حالی که بازی می کنید دانلود کنید، ذهنی است. “این فن استاخبار علمی ایده داشتن آن، بنابراین شما می توانید بازی را خریداری کنید و یک قطره کوچک بکشید،نمایندگی رسمی ps4 در هشتگرد کرج شروع به پخش قسمت اول بازی کنید در حالی که بقیه در پسزمینه دانلود شده است، درخشان است. “من می دانم که ما بزرگترین زیربنای وسیعی را نداریم در جهان هنوز در انگلیس است، اما آنچه که همیشه به من می رسد این است که اگر شما یک بازی 4 گیگابایتی برای دانلود داشته اید، باید 4 گیگابایت را برای بارگیری منتظر بمانید، در صورتی که ممکن است یک بازی 20 ساعته باشد. “Bayns has already come او می گوید: “ساخته شده در نور نوار و پد لمسی برخی از امکانات کنترل جالب را باز کرده است،نمایندگی رسمی ps4 در هشتگرد کرج  اما جریان Gaikai دارای پتانسیل زیادی برای مکانیک بازی نوآورانه است.” او می گوید: “خارج از نمونه های داده شده در طول کنفرانس مطبوعاتی تصور کنید یک بازی همکاری که در آن شما می توانید با بازیکنان دیگر در محیط های چندگانه، دقیق و متنوع با تصاویر تصویری با استفاده از جریان Gaikai ببینید، و نه بارگیری و ارائه صحنه های مختلف به صورت محلی؟ ایده های سرد در مورد راه های جدید برای pla بروکسبی می گوید: “بدون آنکه بتوان آن را هیجان انگیز کرد، فقط بدون آن امکان پذیر نخواهد بود.” “برای خودم صحبت کردن، جنبه های اجتماعی PS4 صدایی فوق العاده جالب است.” “تماشا و تعامل با جریان های گیم پلی دیگر باعث می شود بازی و به اشتراک گذاری واقعا سرگرم کننده است. من به خصوص با چشم انداز” حلقه مچاله “با توجه به همیشه ضبط ویدئو هیجان زده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *