تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نصب بازی نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی رسمی ps4 در گوهردشت کرج

نمایندگی رسمی ps4 در گوهردشت کرج

مایکروسافت برای جلوگیری از شک و تردید در خصوص بازی های مالکیت بازی و اتصال به اینترنت، مایکروسافت با نشان دادن یک بازی قوی و کاملا غیرقابل پیش بینی برای بازی های نسل بعد، که توپ را به طور کامل در دادگاه سونی قرار داد، بهترین کار را انجام داد.نمایندگی رسمی ps4 در گوهردشت کرج این شب، سونی با برخی از بازی های خیره کننده به دنبال خودش بود – و پس از آن یک سری از موانع حرکت کند به کشاله ران ایکس باکس. در هشت سال دفاع از بازی های ویدئویی من هرگز شاهد یک کنفرانس نیستم که به طور مستقیم برای جگوارال حریف مورد هدف قرار گیرد. این یک حمله هدفمند بود.

برای ساعت اول یا بیشتر، هر چند، این کار به طور معمول بود. سونی تعهد پایدار برای PS3 با فراتر از دو فصل: The Two Souls و The Last of Us را پیش از آن که از نسل بعدی نسل بعدی خود به سرعت گشت زنی کند، تکرار کرد، ویتا را به عنوان همراهی ایده آل برای PlayStation 4 آینده قرار داد. جعبه – که، صادقانه است، من نمی توانستم به شدت هیجان زده در حالی که چند ماه از ساخت. این قلمرو آشنا بود: Drive Club، Infamous: Son دوم، Killzone: Shadow Falls، و Knack همه بازی های دوم را به همراه دو بازی جدید انجام دادند: The Order: 1886، یک تیرانداز فانتزی Steampunk که در 1800s لندن ساخته شده بود، و چیز جدیدی از Quantic Dream، The Dark Sorcerer، با شخصیت قدیمی با چشم های دوست داشتنی از نسخه ی نمایشی فن آوری فوریه بازی می کند – گرچه این ممکن است یا ممکن است تبدیل به یک بازی نشود.

02: 56 نظم: 1886 نمایش داده شد – کنفرانس Sony 2013 E3 2013
زمانی که سونی یک انتخاب نماینده از توسعه دهندگان آن را ارائه داد، چیزهایی شروع به جالب نمودن کرد، مخصوصا در مقایسه با کنفرانس صبح Xbox One. تعهد سونی به استعدادهای جدید در زمان اختصاصی برای نشان دادن این بازی ها (و سازندگان آنها) در مرحله از آشکار است، از Do not Starve به ترانزیستور. خود نشر در PlayStation 4 قرار است معامله بزرگی برای توسعه دهندگان کوچکتر باشد و زبان سونی که استخدام شده است – “غنی بودن”، “گستردگی”، “تنوع” – نشان می دهد که این شرکت به خوبی از آن آگاه است و ادامه خواهد داد به طور فعال آنها را داد.


در هشت سال دفاع از بازی های ویدئویی من هرگز شاهد یک کنفرانس نیستم که به طور مستقیم برای جگوارال حریف مورد هدف قرار گیرد.

از آنجا ما به توسعه دهندگان شخص ثالث رفتیم: دو شگفتی بزرگ در قالب Final Fantasy XV، قبلا در مقابل 13 (که هرگز تصور نمی کردم دوباره ببینیم)، و Kingdom Hearts III، و پس از آن بازی های Demos Watch Dogs و Assassin’s Creed IV که عمیق تر از آن چیزی بود که ما در کنفرانس Ubisoft دیدیم روز گذشته بود.

اما نقطه عطفی در کنفرانس اولین و مهمترین آسیب دیدگی چندین ضربه به مایکروسافت بود که زمانی که جک تارتون به مرحله اجرا درآمد و بدون هیچ گونه ابهامی بیان کرد که پلی استیشن 4 از اعطای وام، بازرگانی، فروش مجدد و در واقع پشتیبانی می کند نمایندگی رسمی ps4 در گوهردشت کرج بازی کردن بازی های خود را در کنسول خود تقریبا به همان شیوه ای که ما از زمان عرضه آنها روی دیسک های فلاپی بدون DRM، بدون محدودیت، بدون الزامات آنلاین، و بدون احراز هویت. اگر کسی هنوز فکر کند که این موضوع جزئی برای علاقهمندان به بازی است، واکنش به این خبر قطعا آنها را از این فرض محروم کرده است. در مرکز کنفرانس اتاق خسته تر از آن بود که اگر Naughty Dog با Uncharted 4 نمایش داده شود.

از آنجا، حمله بیشتر و بیشتر هدف قرار گرفت. پس از اینکه کاملا مشخص شد که شما بدون هیچ محدودیتی می توانید به فروش، فروش و به اشتراک گذاری بازی های PS4 بپردازید، تارتون اضافه کرد که بازی های مبتنی بر دیسک نیازی به اتصال آنلاین نیستند یا برای تأیید هویت – نه هر 24 ساعت، هرگز.

نمایندگی رسمی ps4 در گوهردشت کرج

03: 30 آنچه در کنفرانس سونی برگزار می شود – E3 2013
همه این دقیقا همان چیزی بود که gamers می خواست شنید. این واکنش تا حد زیادی مثبت بود که تارتون می توانست در افسانه دزدی کند که اکنون شما باید یک اشتراک Plus باشید تا چند نفره آنلاین بازی کنید بدون آنکه کسی شکایت کند. PlayStation Plus در حال حاضر به طور مستقیم در برابر Xbox Live قرار دارد و هرچند که با ارائه بازی های رایگان از بازی های زنده بهتر از بازی های Live ارائه می شود، PSN با رکورد صدای متقابل بازی (و مهمتر از همه) امنیت آن را به مراتب پشت سر گذاشت. به موقع. این یک میدان نبرد مهم برای نسل بعدی خواهد بود و سونی باید زیرساخت های آنلاین خود را ساقط کند تا توجیه قیمت و پشتیبانی چند نفره آنلاین و همچنین زنده را داشته باشد.


هیچکس انتظار نداشت که سونی به قیمت مایکروسافت به میزان کمتری برسد.

صحبت از چند نفره آنلاین، سرنوشت Bungie’s Destiny یک بازی گیمپلی بسته بود که به عنوان Borderlands جدی تر، یک تیرانداز فکری متقابل پلتفرمی ظاهر شد که به نظر می رسد این می تواند یک Titanfall مجازی Xbox One را برای پولش به ارمغان بیاورد. اما این باعث شد من فکر کنم: بدون اینکه وابستگی Xbox One به ابر قدرت، بازی های PS4 ممکن است قادر به گسترش به همان مقیاس که ممکن است بازی های Xbox One در آینده ممکن است، اگر مایکروسافت اعتقاد داشته باشد. عبارت “جهان مداوم” در کنفرانس پیشین خیلی زیاد شد.

نمایندگی رسمی ps4 در گوهردشت کرج

با این حال، پس از Destiny، اعلام قیمت PS4 وجود داشت – که در آن زمان، به نظر می رسید ضربه ضربه ای است. 399 دلار، 399 یورو، پوند9. این هنوز یک معامله خام برای اروپا و بریتانیا در مقابل نرخ ارز است، اما نه به همان اندازه که Xbox One. هیچکس انتظار ندارد سونی به اندازه مایکروسافت را تحت فشار قرار دهد. خدا تنها می داند که در ابتدا هزینه آن را می پردازد، اما واکنش مخاطبان به این اعلامیه واضح بود. این یک قیمت بسیار محبوب برای کنسول نسل بعد است. 21: چگونه برای به اشتراک گذاشتن بازی های پلی استیشن 4 استفاده شده پس از آشکار نیم ساعت گذشته، فراموش کرد که این کنفرانس همه چیز را به خط PS4 اضافه نیست -پ که در فوریه نشان داده شد. هیچ انحصاری واقعا قاتل جدید از حق رای دادن وجود ندارد که بازیکنان PlayStation قبلا دوست دارند مانند God of War، LittleBigPlanet یا (البته) Uncharted. کسانی که بدون شک خواهند آمد، اما ناامید نشدن آنها را به همان شیوه ای که هالو امروز صبح به آن دچار شده بود، متقاعد کند. از سوی دیگر، با وجود اینکه Sony E3 نشان می دهد بسیار اشتباه است، اصول آن را بپذیرید: این است که شما از توسعه دهندگان مستقل پشتیبانی می کنید، این همان چی است که به مشتریان احترام می گذارید، این است که چگونه بازی ها و کنسول خود را به جهان ارائه می دهید. این بازی ها خوب به نظر می رسید، جعبه خوب بود، قیمت درست بود، اما این نگرش بود که واقعا امشب ما را در چهره ما قرار داد. سونی گفت: اگر شما به بازی هایی مانند ما بپردازید، شما PlayStation 4.Right را خریداری می کنید، من فکر می کنم اکثر گیمر ها موافقند

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *