تعمیر دسته پلی استیشن ۴
تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج

نمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج

نمایندگی رسمی پلی استیشن 4

فروشگاه ( دیجی پد) به عنوان نمایندگی رسمی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج، تمامی تمامی خدمات مربوز به این کنسول را همراه با گارانتی و ضمانت 12 ماهه انجاام میدهد.

نمونه خدمات پلی استیشنن 4 در نمایندگی رسمی : تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ، نصب انواع بازی هکی ، کپی خور و اکانت قانونی ، تعمیر دسته بازی پلی استیشن 4.

 

ین خوب نیست. یکی از راه های اطراف این زمان بارگیری آهسته، فعال کردن یک بار نصب بسیاری از دارایی های بازی بر روی دیسک سخت PS3 است. در مورد Genji بار آن را از 12 ثانیه تا 4 ثانیه کاهش می دهد، که یک بهبود قابل توجه است. با این حال، اگر شما خرید و بازی بسیاری از بازی ها، که ممکن است منجر به برخی از مدیریت اطلاعات دشوار است، حتی پس از نصب چندین بازی، حتی 60GB درایو ممکن است کوچک باشد. چه کسی میخواهد بازی کنسول خود را نصب کند؟ آیا این یکی از دلایلی نیست که ما بر روی کامپیوتر بازی می کنیم؟

راه دیگری در این زمینه وجود دارد، اگر شما یک توسعه دهنده هستید: از فضای اضافی دیسک Blu-ray استفاده کنید و اطلاعات خود را از کار بیفتد. اطلاعات بازی مهم را در چندین مکان روی دیسک بازی قرار دهید و به همین ترتیب میزان فضای مورد نیاز لیزر را برای بارگذاری داده هایی که اغلب استفاده می کنید را کاهش دهید.

با توجه به ماهانه ماهانه Electronic Gaming این ماه، این بدین معنی است که Oblivion با انتشار PS3 خود در حال مسدود کردن مشکل آهسته است. تاد هاوارد سعید بتسدا گفت: “سرعت درایو برای من بیشتر است [و ظرفیت کلی]، و Blu-ray کندتر است.”

البته اگر از بیتسدا استفاده می کنید از افزونگی داده ها برای افزایش سرعت استفاده کنید، شما می توانید فضای اضافی این دیسک Blu-ray را بدون نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد دیسک، به راحتی بخورید، تا بتوانید روی یک استاندارد قرار دهید DVD-9. مزیت رسانه ها به خطر افتاده است و همه چیز باقی می ماند قیمت بالاتر است.

بنابراین شما می روید: شما می توانید دارایی های بازی را بر روی هارد دیسک نصب کنید یا اطلاعات بازی های بیش از حد را در اطراف دیسک قرار دهید. مشکل این دو راه حل این است که یکی از مزایای Blu-ray تبدیل به کم اهمیت تر می شود. چرا قبل از این که بازی کنید، با یک دیسک بزرگ Blu-ray مواجه می شوید وقتی که اطلاعات را روی هارد دیسک قرار می دهید؟ شما می توانید به سادگی این اطلاعات اضافی را در دی وی دی قرار داده و سپس آن را بر روی هارد دیسک منتقل کنید. همانطور که در رویکرد انعکاس می توان گفت: چرا فقط از یک دی وی دی استاندارد استفاده نکنید و به جای آن دو برابر یا سه برابر شدن اطلاعات خود در دیسک کندتر اما بزرگتر، سریعا بارگیری کنید؟

البته درایو Blu-ray برای فیلم ها مفید است، اما برای بازی، Blu-ray به نظر نمی رسد که بهترین انتخاب تا زمانی که درایوهای سریع تر منتشر شوند. هر امکان تجدید نظر در PS3 در آینده با یک درایو Blu-ray سریع تر وجود دارد، اما این به صاحبان فعلی PS3 کمک نمی کند. Blu-ray ممکن است آینده برای ذخیره سازی است که هر دو بزرگ و سریع است، اما در حال حاضر به نظر می رسد کفش به شاخ به برنامه های کاربردی بازی. به نظر می رسد توسعه دهندگان در واقع می توانند با حمل برخی از بازی های PS3 خود در دی وی دی ها بهتر عمل کنند. بازی ها سریع تر بارگذاری می شوند و تولید کنندگان پول را بر روی دیسک ها ذخیره خواهند کرد. آیا سونی به من اجازه می دهد

تعمیر چیپ جنوبی (BRIDGE SOUTH) در نمایندگی ps4 در نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد
تعمیر و تعویض چیپ گرافیک (GPU) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی و خرابی تصویر در نمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت
تعمیر تخصصی بخش سی پی یو (CPU) و رم (RAM) کنسول و تعویض آن در صورت نیاز در نمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج
تعمیر انواع مادربرد پلی استیشن (Playstation Mainboard) در نمایندگی ps4 درنمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج
تعمیر انواع آداپتور پلیاستیشن (PlayStation Adapter) در نمایندگی ps4 درنمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج
تعمیر انواع موو پلی استیشن (PlayStation Move Controller) درنمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج
تعمیر انواع دوربین پلی استیشن (پلی استیشن دوربین) در نمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج
دانگرید پلی استیشن 3 همه مدل ها و نصب اخرین ورژن کپی خور درنمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج
تعمیر انواع پلی استیشن در ps4 در نمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج
تعمیر هارد پلی استیشن و ارتقا هارد پلی استیشن در نمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج
تعمیر پورت HTMI پلی استیشن، تعمیر پورت USB در نمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج
رفع مشکل چراغ هویج فریزر و خاموش شدن ناگهانی پلی استیشن
رفع مشکل چراغ زرد در بازی پلی استیشن به روش ریبال و در صورت نیاز، تعویض چیپ
رفع مشکل دور پخش کننده بالای فن نمایندگی پلی استیشن 4 در هشتگرد
رفع مشکل کانکتکردن دسته بازی پلی استیشن نمایندگی پلی استیشن 4 در ماهدشت کرج
کپی خور کردن پلی استیشن

 

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *