تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج

نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج

نمایندگی رسمی پلی استیشن 4

فروشگاه ( دیجی پد) به عنوان نمایندگی رسمی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج، تمامی تمامی خدمات مربوز به این کنسول را همراه با گارانتی و ضمانت 12 ماهه انجاام میدهد.

نمونه خدمات پلی استیشنن 4 در نمایندگی رسمی : تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ، نصب انواع بازی هکی ، کپی خور و اکانت قانونی ، تعمیر دسته بازی پلی استیشن 4.

معماری پلی استیشن 4 به نظر بسیار آشنا است، در ابتدا سرخ شدن – و آن است. اما Cerny ادعا می کند که کار تیمش در آن به مراتب فراتر از توانایی های اساسی آن است.

به عنوان مثال، این کار او در GPU خود است: “این ATI Radeon است. دسترسی به اعداد خاص احتمالا به توضیح وضعیت کمک نمیکند، مگر اینکه تکنولوژی فعلی ما را به دست آورد و تعدادی از تغییرات را در آن انجام داد.”

برای درک PS4، شما باید آنچه را که در مورد دیدگاه Cerny برای آن می دانید (آسان برای استفاده، اما قدرتمند در دراز مدت) و ازدواج با آنچه که شرکت برای معماری آن انتخاب (آشنا، اما هوشمندانه اصلاح شده) است. آنچه که او به معنای “سوپرشارژر” است.

Cerny گفت: “بخش سوپر شارژ، بسیاری از آن ناشی از استفاده از استحکام یکپارچه از حافظه با سرعت بالا است.” PS4 دارای 8 گیگابایت رم GDDR5 است که به آسانی و به طور کامل توسط CPU و GPU قابل کنترل است.

اگر شما به یک کامپیوتر نگاه کنید، Cerny گفت: “اگر 8 گیگابایت حافظه داشت، پردازنده یا GPU تنها می توانست حدود 1 درصد از آن حافظه را در هر فریم خاص به اشتراک بگذارد.نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج این فقط محدودیتی است که توسط سرعت PCIe اعمال می شود. بنابراین، بله، مزیت قابل توجهی برای داشتن معماری یکپارچه در PS4 وجود دارد، و این یک مزیت بسیار ساده است که شما حتی در اولین روز از برنامه نویسی با سیستم، دریافت خواهید کرد. رشد سیستم در سالهای بعد بیشتر از داشتن GPU PC پیشرفته و من حدس می زنم که مکالمه به همه چیزهایی که ما انجام دادیم برای بهبود آن. ”

پردازنده و پردازنده گرافیکی در تراشه “بسیار بزرگ تنها” ساخته شده توسط AMD برای سونی است. Cerny گفت: “هشت ژنراتور Jaguar، GPU و تعداد زیادی از واحدهای دیگر همه در همان مرگ است.” حافظه در تراشه نیست، با این حال. با استفاده از یک اتوبوس 256 بیتی، با استخر مشترک شارژ با 176 گیگابایت در ثانیه ارتباط برقرار می کند.

“یک چیز که ما می توانستیم انجام دهیم این است که آن را به اتوبوس 128 بیتی رها کنیم، که پهنای باند را تا 88 گیگابایت در ثانیه کاهش می دهد و پس از آن eDRAM در تراشه برای بازگرداندن عملکرد دوباره،” سرنیکی گفت. با وجود پیچیدگی آن برای توسعه دهندگان،نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج این راه حل در ابتدا به خاطر سهولت کارکردنش به تیم خوش بین بود. “ما نمیخواستیم نوعی از پازلهایی را که جامعه توسعه باید برای ایجاد بازیهایشان ایجاد کنند، ایجاد کنیم و بنابراین ما به فلسفه حافظه ی یکسان پایبندیم.”

در واقع Cerny گفت، وقتی او به استودیویهای توسعه میپردازد و از آنها چه میخواست از پلیاستیشن 4، “بزرگترین قطعه بازخوردی است که ما دریافت کردیم، آنها خواستار حافظهی یکپارچه شدهاند”.

“من فکر می کنم شما می توانید قدردانی کنید که تعهد ما نسبت به داشتن یک معمار دوستانه توسعه دهنده،نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج با توجه به این واقعیت است که ما می توانیم سخت افزاری با همان ترابایت [Notebook Editor: 1000 گیگابایت] پهنای باند را به یک RAM کوچک داخلی هنوز استراتژی را اتخاذ نکرده است، گفت: “سارنی. “من فکر می کنم که واقعا تفکر ما را به وضوح نشان می دهد از هر چیزی.

برخی از خدمات نمایندگی ps4 در عظیمه کرج جهت تعمیرات ایکس باکس 360 و PS3 و ps4 در ps4 در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
دانگرید انواع مدلهای فت و اسلیم ps3 و نصب بالاترین ورژن کپی خور بر روی آن درps4 در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
جی تگ همه مدل های ایکس باکس 360 فت و اسلیم با بالاترین کیفیت در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
نصب تمام نرم افزارهای جی تگ برای اجرای بازی از روی هارد در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
برنامه ها عبارتند از: xexmenu، dashlunch، freestyle، nxe2god درنمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
تعمیرات دسته جوی استیک ایکس باکس 360در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
تعمیرات تخصصی دسته بازی دستگاه پلی استیشن 3 در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
تعمیرات هارد پلی استیشن PS3 نمایندگی ps4 در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
برطرف کردن اشکلات نرم افزاری ایکس باکس و PS3 در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
نصب آپدیت LT3 آخرین آپدیت موجود در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
نصب ixtreme lt plus 2 برای همه درایوهای xbox slim و phat در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
تعمیرات سخت افزاری xbox360 slim، ps3 slim، psp go در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
تعمیرات تخصصی کینکت در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
تعمیرات بورد ایکس باکس XBOX 360 در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
تعمیرات حرفه ای پلی استیشن بازی ایستگاه 3 در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
تعمیر بخش پورت HTMI در پلی استیشن در نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
تعمیرات شارژ دسته فابریک و جنرال سرویس دسته های بازی
جایگزینی لنز PS3 پلی استیشن نمایندگی پلی استیشن 4 در محمد شهر کرج
تعمیرات تخصصی PS2
تعمیر لنز دستگاه های ایکس باکس Xbox 360

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *