تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تبلت کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لپ تاپ کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی Playstation در کرج

نمایندگی Playstation در کرج

نمایندگی پلی استیشن
با وجود گذر زمان و ماشین سازی زندگی و افزایش آپارتمان نشینی اکثر فرزندان به بازی های رایانه ای تمایل دارند و با آن سرگرم می شوند. از سال 1996 با آمدن کنسول های بازی به بازار بسیار مورد پذیرش قرار گرفت و محبوبیت ویژه ای بین کودکان و حتی بزرگسالان دارد.

به دلیل آنکه این بازی بین افراد بسیار محبوب است، ممکن است بسیاری از افراد درگیر بازی با دستگاه باشند، این امر موجب آسیب به دستگاه می شود که نیاز به تعمیر پلی استیشن دارد و همچنین با وجود گرد و غبار موجود در هوا باعث نفوذ ذرات ریز به داخل دستگاه پخش پلی استیشن خود است که برای تعمیر آن نیاز به تعمیر پلی استیشن.


تعمیر پلی استیشن در ملارد کرج از اهمیت زیادی برخوردار است و باید آن را به فردی ماهر سپرد و همچنین از لوازمی که برای تعمیر پلی استیشن شما به کار می رود باید مطمئن باشید و ضمانت در برابر آن باشد که در صورت خرابی دوباره نیاز به تعمیر پلی استیشن نباشد . در حال حاضر مسئله مهم این است که ما باید برای تعمیر پلی استیشن به کجا مراجعه کنیم. بهترین گزینه این است که به نمایندگی دستگاه در ملارد کرج بپردازیم زیرا نمایندگی برای تعمیر پلی استیشن در ملارد کرج بیشتر غالب و قابل اعتماد تر است. همچنین سپردن بازی پلی استیشن به مرکز قابل اعتماد که در زمان کوتاه تر با هزینه مناسب مناسب می تواند کار شما را انجام می دهد رضایتمندی شما و راحتی بیشتر شما برای تعمیر پلی استیشن شما.

آیا می دانید ایکس باکس چگونه تعمیر می شود؟
انواع تعمیر پلی استیشن
اشکلات وجود دارد پلی استیشن در حالت کلی مشکل سخت افزاری یا مواردی جزئی و مربوط به نرم افزار است. همانطور که بیان شد باید برای تعمیر پلی استیشن به مرکزی معتبر مراجعه کرد. از جمله مشکل تعمیر پلی استیشن که سخت افزار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور در ملارد کرج
تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت در کرج
تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه در کرج
دیگر مشکلی که بیان شد و نیاز به تعمیر پلی استیشن نیست و با تغییر روند کاری و یا تغییر تنظیمات می توان آن را رفع کرد به صورت زیر است:

عدم اتصال به اینترنت و شبکه و آپدیت نبودن دستگاه
پلی استیشن 4 قادر به شناسایی دستگاه مجهز به پورت USB نیست.
پشتیبان شرکت سازنده برای تعمیر پلی استیشن
برای تعمیر پلی استیشن می توانید به نمایندگی مراجعه کرد. شرکت سونی برای دستگاه های خود ضمانت نامه را قرار داده است که می تواند در مدت زمان محدودی آن را برای تعویض و تعمیر پلی استیشن استفاده می شود که شامل موارد زیر است:

تعمیر برد اصلی ایکس باکس و پلی استیشن، تعویض درایو و لنز، تعمیر آداپتور xBox و PS4، تعمیر كننده كنسول، تعمیر كینكت و رفع  اشکلات دستگاه هنگ، رفع مشكلات سه پلیكیشن چراغه، تعمیر لنز ایکس باکس و آسیب دیدن كنسول و غیره

نمایندگی Playstation در کرج


پلی استیشن ها در زمینه خود دارای چند نوع میباشند:

Ps1
Ps2
Ps3-xbox360
PS4 که شامل سه نوع معمولی، طرفدار، باریک است که این سه نوع فقط در شکل ظاهر باهم متفاوت هستند و در ساختار درونی تفاوتی می توان گفت که فقط نسخه نرم افزار از اندازه اندازه بزگتز است که دلیلش این است که کیفیت بهتر و همچنین روند بازی نیز سریع تر است، ورژن نسخه نیز با حجم کمتر و باریکتر ارائه شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *