تعمیر xbox one در کرج تعمیر پلی استیشن 3 در شهر کرج تعمیر ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در کرج تعمیر دسته پلی استیشن 4 در کرج تعمیر لنز xbox در کرج تعمیر و تعویض لنز PS4 pro سونی در کرج تعمیرات Play Station 4 تعمیرات ps4 در کرج تعمیرات xbox تعمیرات xbox در کرج تعمیرات xobox one تعمیرات انواع پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن تعمیرات پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات تخصصی و حرفه ای Play Station4 pro در کرج تعمیرات دسته xbox در کرج تعمیرات سخت افزاری ps2 در کرج تعمیرات سخت افزاری پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در استان البرز تعمیرات لنز پلی استیشن 2 در کرج تعمیرات لنز پلی استیشن 3 در کرج تعمیرات نرم افزاری پلی استیشن 3 در کرج نمایندگی Playstation نمایندگی Playstation 4 نمایندگی ps4 نمایندگی xbox نمایندگی xbox 360 نمایندگی پلی استیشن نمایندگی رسمی پلی استیشن در کرج

نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج

نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج

نمایندگی رسمی

نمایندگی رسمی PS4 در شهر ملارد کرج ( دیجی پد) آماده حل تمامی مشکلات کنسول های PS4 شما با تمامی می باشد. شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی PS4 تمامی مشکلات خود را حل کرده و علاوه بر این موضوع می توانید کنسول های خود را با مناسب ترین قیمت به فروش برسانید.

نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج

معرفی کنسول پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 (PS4) یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط شرکت سونی ساخته شده است. در فوریه 2013 به عنوان جانشین پلی استیشن 3 معرفی شد. این کنسول نسل هشتمی است که با Xbox One مایکروسافت و Wii U و Switch نینتندو رقابت می کند.

AMD اعلام کرد که این “قدرتمندترین” APU است که تا به امروز توسعه داده است. پلی استیشن 4 تاکید بیشتری بر تعامل اجتماعی و ادغام با سایر دستگاه ها و خدمات دارد، از جمله توانایی بازی کردن بازی های خارج از کنسول در پلی استیشن ویتا و سایر دستگاه های پشتیبانی شده (“بازی از راه دور”)، امکان پخش جریانی بازی به صورت آنلاین یا برای دوستان. ، با کنترل گیم پلی از راه دور (“Share Play”).

 

پلی استیشن 4 به دلیل تامین نیاز های گیمر ها و حمایت از بازی های مستقل و عدم اعمال طرح های محدود کننده همچون مدیریت حقوق دیجیتال مانند ماکروسافت مورد استقبال بسیاری از طرف گیمرها و منتقدین کنسول های بازی قرار گرفت.

استدیو بازی های ویدیویی قبل از عرضع منسول پیش بینی کرده بودند که انقلابی در کنسول های بازی با عرضه این کنسول رخ خواهد و از تمامی رقیبان خود پیشی خواهد گرفت و درست هم میگفتند زیرا این کنسول دومین کنسول پر فروش تمام تاریخ نام گرفت.

جانشین آن، پلی‌استیشن 5، در نوامبر 2020 منتشر شد و سونی تمام مدل‌های پلی‌استیشن 4 به جز نسخه اسلیم را در ژانویه 2021 در ژاپن متوقف کرد و پس از بیانیه پشتیبانی 3 ساله آنها از PS4 همچنان در بازارهای غربی تولید می‌شود.

نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج

 

مشکلات عمده

نحوه رفع خاموش شدن PS4
رایج ترین مشکل PS4 که می بینیم این است که PS4 به طور تصادفی در حالی که گیمرها از کنسول استفاده می کنند خاموش می شود. هنگامی که کاربر دکمه پاور را فشار می دهد، ممکن است در کنار روشن نشدن کنسول ظاهر شود.

این مشکل PS4 در حال رخ دادن است، کاربران به جای نور سفید، چراغ آبی چشمک زن یا چراغ قرمز چشمک زن را روی کنسول می بینند. این مشکل برای اولین بار در نوامبر 2013 ظاهر شد و سونی به سرعت مجموعه ای از اصلاحات را برای این مشکل PS4 ارائه کرد.

کابل HDMI را بررسی کنید
هارد دیسک را چک کنید
مطمئن شوید که PS4 تهویه دارد

چگونه مشکلات وای فای PS4 را برطرف کنیم
اگر مشکل WiFi PS4 دارید، باید روتر خود را جدا کنید، یک دقیقه صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید. سپس در PS4 اتصال WiFi را حذف کنید و سپس دوباره به شبکه WiFi خود وصل شوید. این ممکن است مشکلات ساده را حل کند. شما باید موقعیت روتر خود را بررسی کنید و در صورت امکان آن را به مکان بالاتری که مانعی ندارد منتقل کنید.

کاربرانی که پس از نصب آپدیت PS4 4.5 کد خطای NW-31297-2 PS4 را مشاهده می کنند، می توانند با وارد کردن مجدد رمز عبور خود، سعی کنند دوباره به وای فای متصل شوند، اما برای بسیاری از کاربران، این مشکل برطرف نمی شود. شکایات زیادی در انجمن های پلی استیشن از سوی کاربرانی وجود دارد که نمی توانند این مشکل WiFi PS4 را برطرف کنند. با به‌روزرسانی PS4 5.0 و بالاتر، این دیگر نباید مشکلی ایجاد کند.

نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج

نصب بازی اکانتی ps4 در کرج

به نظر شما خرید چندین دیسک بازی گران قیمت بهتر است یا نصب اکانت همان بازی ها با قیمت بسیار پایین تر؟

پس بهتر است شما هم به جاب هزینه زیاد دیسک با مراجعه به مرکز دیجی پد بازی های اکانتی ارزان تر را برای کنسول خود نصب کنید.

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره این اکانت ها در اختیار شما قرار خواهیم داد پس با مطالعه این مطلب با ما همراه باشید…

چرا کنسول خود را به دیجی پد بسپاریم ؟

ما در مجموعه دیجی پد تمامی بازی ها را همراه با آخرین آپدیت بر روی کنسول شما نصب خواهیم کرد و با توضیح شرایط اکانت بازی ها ، به شما ضمانت برای بالا آمدن بازی و عدم قفل شدن آن خواهیم داد.

پروسه نصب بازی های اکانتی به هیچ وجه نیاز به باز کردن کنسول ندارد و بدون باز کردن دستگاه بازی ها نصب می شود  پس اصلا نگران این موضوع نباشید.

شما میتوانید با اطمینان کامل کنسول خود را در اختیار ما بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت ، بازی های در خواستی را برای شما نصب کنیم.

نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج

 

تعمیرات دسته جوی استیک ایکس باکس 360درنمایندگی ps4 pro در ملارد کرج
تعمیرات تخصصی دسته بازی دستگاه پلی استیشن 3 درنمایندگی ps4 pro در ملارد کرجز
تعمیرات هارد پلی استیشن PS3 نمایندگی ps4 در نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج
برطرف کردن اشکلات نرم افزاری ایکس باکس و PS3 در نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج
نصب آپدیت LT3 آخرین آپدیت موجود در نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج
نصب ixtreme lt plus 2 برای همه درایوهای xbox slim و phat در نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج
تعمیرات سخت افزاری xbox360 slim، ps3 slim، psp go در نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج
تعمیرات تخصصی کینکت در نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج
تعمیرات بورد ایکس باکس XBOX 360 درنمایندگی ps4 pro در ملارد کرج
تعمیرات حرفه ای پلی استیشن بازی ایستگاه 3 در نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج
تعمیر بخش پورت HTMI در پلی استیشن در نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج
تعمیرات شارژ دسته فابریک و جنرال سرویس دسته های بازی
جایگزینی لنز PS3 پلی استیشن نمایندگی ps4 pro در ملارد کرج
تعمیرات تخصصی PS2
تعمیر لنز دستگاه های ایکس باکس Xbox 360

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *